Ranpo
Sabah poe'nin nazik sesiyle uyandım. Beni dürterek uyandırmaya çalışıyordu. Gözlerimi aralayıp ona baktım.-Poe-kun noldu?
Uyandığımda konuşmam onu korkutmuş
olmalıki ilk geriye doğru gitti.-kahvaltıyı dışarda yapalım demiştim..
Üstünü giyinip aşağı gelir misin?
-Tabiki!
Bunu dedikten sonra odadan çıktı. Hemen ayaklandım ve yatağın yanındaki sandalyede duran kıyafetlerimi alıp üstüme geçirdim. Giyindiğim gibi Poe'nin yanına gittim. Arabasıyla bizi bir lokantaya getirdi. İstediğim şeyleri almamı söyleyerek büyük bir hata yapmıştı. Nerdeyse menünün yarısını sipariş etmiştim ama ses çıkarmadı. Yemekleri yedikten sonra Poe bana bir soru soracaktı eğer bilemezeem hesabı ben ödeyecektim bildiğimde ise Poe-kun ödeyecekti. Kendime güvendiğimden menünün yarısını sipariş etmiştim zaten.
-Sor bakalım Poe-kun!
Poe bana yaşlı bir kadının öldürülmesiyle ilgili soru sormuştu. Doğru kişiyi bilmem çok sürmemişti.
-Poe-kun her buluşmaya geldiğimizde kazanacağımı bildiğin ve ödebileyeceğin halde neden soru soruyorsun?
-Uh! Sorun değildir umarım? ..
-Hayır sadece merak
-Sizin sorularımı cevaplamanızı izlerken keyif alıyorum
Aramızda bir süre sessizlik oldu, daha sonra Poe hesabı ödedi.
-Bir yere gidelim mi Ranpo-kun?
-Sahile gidelim! Ama ilk markete uğrayalım donut alacağım. Hemde kendi paramla
Gururlu gururlu Poe'ye baktım. Sonra marketin yarısını almak için markete gittik. Aldım da kasadan geçirdiğimde "yetersiz bakiye" diye bir ses gelince sinirlenmiştim. Fukuzawadan aldığım bu karttan daha fazla şey çıkacağını ummuştum! Ben aldıklarımı bırakacağımda Poe kendi kartını verip satın aldı. Sahile gidip yürümeye başladık. Sessizliği Poe'nin bozucağı olmadığı için ben konuşmaya başladım. Konuşmayı severim zaten.
-Sahildeki dalgaların sesini izlemek çok keyifli değil mi Poe-kun?
-Evet özellikle etrafta fazla kişi yokken sessizlikte
-Sende mi sahile gelmeyi seviyorsun?
-Sakin ortamları seviyorum Ranpo-kun
-Bir ortak noktamızı daha bulduk!
-Ranpo-kun size bir şey sorabilir miyim?
-Tabiki
-Hiç birini arkadaştan öte gördünüz mü?
-Evet...
-Nasıl biri?..
-Senin boylarında benim aksime sakin ve sessiz biri kitaplara bayılır
Poe garip garip bana baktı.
-Umarım iyi biridir
Sinirli sinirli Poe'ye baktım
-Birde beni geçmeyi düşünüyorsun!
Neden öyle dediğimi cidden anlamadığını fark ettiğimde ağzıma donut attım.
-Bir ara kim olduğunu söylerim. Ama şimdi değil
Üzüldüğünü gördüm ama bir şey demedim
-Sizi ajansa bırakmamı ister misiniz?
-Olur...
Biraz etrafta dolaştıktan sonra beni ajansa bırakıp gözden kayboldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon & Sun || Ranpoe
Fanfictionİlk başta ufak bir duyurum var bu benim ilk yazdığım kitap bu yüzden çok fazla hatam olursa acemiliğime verin birde bir olay bitip diğeri başlayabilir ilham geldiğinde yazıyorum şimdi kitaba geçelim Ranpo yine çözmek için gittiği bir davada Poe ile...