Öğrendim

14 1 0
                                    

 Media= Sergen İspir~ Yolun Sonu Yok

     1 Ay Sonra

  -Miray'dan-

  Gözlerimi açtığımda karşıma çıkan beyaz ışıklar gözümü geri kapatmami sağladı. Geri açtığımda kafamı sağa çevirdim ve gördüğüm yuz karşısında şoka girdim. Çünkü şuan karşımda ARAS BEY duruyor.

  Ne alaka?

  Bilmiyorum.

  Sorsana!!!

  Tamam.

" A-aras Bey sizsin ne işiniz var burda?"

" Miray b-ben özür dilerim. Ben-"

" Tamam ama nerden öğrendiniz?"

  ( 2 Gün Önce )

-Aras'dan-

  Koltukta oturmuş Miray'ı düşünüyorum. İşini ilk günü dudağı patlamış ertesi gün işe geç ve heryeri mor olması beni kötü düşüncelere sürüklüyor ve nerdeyse 1 aydır birlikte çalıştigimiz süre boyunca bazen geç gelmesi ve sürekli biryerlerinin mor olması beni hala çok kötü düşüncelere surukluyordu.

  En sonunda beynim düşünmekten yorgun düşmesi ile uyuya kaldim.

  Sabah yine 7.56 gibi kalktım ve Miray'ı aradım.birkac calistan sonra açtı. Ama duydugum ses ona ait değildi. Yaşlı bir kadının sesi gibiydi. En sonunda konuşmaya karar verdim ve

" Alo. Kimle konuşuyorum?" Dedim.

" Asıl ben kiminle konuşuyorum?"

" Ben Aras Doğan Miray'ın patronuyum. Siz kimsiniz peki?"

" Bende Miray'ın komşusu Ayşe. Niye aramıştınız?"

" Farkındaysanız işe gelmesi gerekiyor onun için aramıştım."

" Gelemez Miray."

" Neden?"

" Çünkü şuan hastanedeyiz ve göz altında tutcaklarini söylediler."

" NE!"

" Aras oğlum ben kapatıyom doktor geldi."

" Ha-hangi hastane?"

" ***** Hastanesi'ndeyiz"

" Tamam hemen geliyorum."

******

" Ayşe Hanım neden Miray hastanede?"

" Hanım ne oğlum teyze de."

" Tamam Ayşe teyze Miray neden hastanede?"

" Belli ki sen olayın başından bilmiyorsun. Ben sana en baştan anlatiyim.

  Şimdi Miray'ın annesi Aysima Miray 10 yaşında kocası Timur'un siddetlerine dayanamayıp öldü. Miray 10 yaşına kadar annesi olduğu için babası ona dokanmazdi ama annesi ölünce babası bu sefer Miray' a şiddet uygulamaya başladı. O zamanlar tabi küçük olunca babası fazla dovmezdi ama ceza verirdi. 1 hafta ac kaldığını bilirim ben Miray'ın. Bu yaşına kadar benden başka kimseyle fazla konuşmaz konuşamaz çünkü hep ceza alır. Arkadaşı bile olmadı hiç.  Bana anlattığına göre okulda bı yiğit diye çocuk varmış. Miray Timur'dan dolayı okula 1-2 gün okula gidemediği için kızlarda bununla konuşmadığı için Yigit'ten   notları almak istemiş ve bunu da babası görmüş. O gün eğitim hayatının bitişi oldu Miray'ın. O gece babası buna öyle bir şiddet uyguladı ki ben bile kendi evimde sesini duydum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Balım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin