Toprak'tan;
02 Şubat 2023, 04.56
Gürültülü bir ses ile uyandım. Saate baktığımda 5 olduğunu fark ettim. Kaç saattir uyuyordum?
Sesin geldiği tarafa doğru yürümeye başladım.
"MRRRAVVV"
Bu ses bir kediden mi geldi? Ödüm koptu. Kediyi oturma odasındaki koltukta kusarken gördüm. Sanırım hastalanmıştı.Şimdi bu saatte nasıl veterinere götürecektim? Aklıma gelen ilk şeyi yaptım. Lavabodan ıslak mendil paketini aldım ilk önce kediyi sonra koltuğu sildim.
Sonrasında aklıma kediye mama vermeyi unuttuğum geldi. Büyük ihtimalle bu yüzden kusmuştu. Hemen mama paketini alıp mama kabını doldurdum. Kabın üstünde "Müezza" yazıyordu.
Müezza'nın yemek yemesini bekledim. Onu eve ilk geldiğimde hiç görmemiştim.
Yemeğini bitirmişti. Kabına biraz daha mama koydum ama yemek istemedi. Koyarken bir şey fark ettim. 1 kg mama tam olarak 400TL'ydı?
Şaka mıydı bu?
Hangi enayi bu kadar mamaya 400TL verir?
Bu kadın kafayı sıyırmış.Kira parası nereye gidiyor anladım.
Kedi de hayatı yaşıyordu. Hayır ben bile bu kadar ilgi görmedim.
Bu Müezza'nın suçu değildi. Onu kucağıma aldım ve kanepeye oturdum. Açıkçası hiç uykum yoktu.
Aklıma ev sahibi geldi. Aslında soyadı çok tanıdık geliyordu. Zengin olduğu kesindi.
Ismini Google'da aratmaya karar verdim.
Deniz AKYUVAR
359.086 sonuç bulundu
Gördüğüm ilk siteye bastım.
NE?
BU ŞAHIS AKyuvar ŞIRKETININ CEO'SUNUN OĞLU MU? ERKEK MI?Lise hayatım boyunca hep girmek istediğim şirketti. Aslında ceo'sunu tanıyordum ama bu yaşta oğlunun olduğunu bilmiyordum. Biraz daha araştırmaya devam ettim.
Görsellere tıkladım.
Evet ben Toprak Özyurt, Türkiye'nin en büyük şirketlerinden birisinin varisinin hayatını kurtardım. Teşekkürler.
Bu nasıl olmuştu anlayamadım. Hayır nasıl onu buldum? Ayrıca bu kadar zengin iken neden kiracı arıyor? O benim olduğumu biliyor mu? Öğrense mi daha iyi olur, öğrenmese mi? Kafamı kurcalayan onlarca soru ve bir adet ben vardım.
Zamanın her şeyi çözeceğini umdum.
Deniz'den;
02 Şubat 2023, 21.45
Bugün taburcu olacağım. Daha fazla şu hastanede kalmayı planlamıyorum. Ayrıca yapmam gereken onlarca iş varken sadece 1 haftalık raporum var.
10 dakikalık bir işlemden sonra hastaneden ayrıldım. Gideceğim ilk yer evimdi. Aslında yeni kiracımla tanışmak istiyordum.
Bu sefer düzgün bir adam çıkacağını hissediyordum. Ayrıca bilgisayarımdan şu lanet hastalığı araştırmam gerekiyordu.Otobüse bindim. Evet ne kadar zengin olsamda otobüs havasından çok hoşlanıyorum. Camına yaslandığımda sanki 10 yıllık olmayan karıma yaslanıyormuşum gibi hissediyorum. Huzur veriyor.
Otobüsten indim. Saat 11'i bulmuştu.
Asansöre bindim. 4. katta indim.
Çantamı yokladım, anahtarımı aradım.
Ne? Yoktu.
Kiracı acaba uyumuş muydu? Rahatsız etmek istemem ama kapıda mı kalmalıyım?
Toprak'tan;
02 Şubat 2023, 22.06
Kapı çaldı?
Sanırım ev sahibiydi.
Ilk ne diyecektim? Nasıl bir tepki verecektim? Telaşlandım, korktum. Olay anından daha çok korkuyor ve heyecanlanıyordum.Daha fazla bekletmenin lüzmu yoktu. Zaten anlayacaktı. Mutlaka karşılaşırdık.
Kapıya doğru ilk adımı attım...
°Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorumm. Kütüphaneye eklemeyi unutmayııınnn.°
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRACI
Teen FictionGittiği görüşmede ağır darbe alan ünlü bir dizi şirketinin ceo'su, prosopagnozi hastalığına yakalanır. En büyük hayali oyunculuk olan bir kadınla karşılaşır... Prosopagnozi: Yüz körlüğü. (Insanların yüzlerini görememe, bulanık görme durumu.)