sminkelés

1K 32 0
                                    

Mikor fel mentünk a szobánkba és rögtön befeküdtem az ágyba. Igazából azon gondolkodom hogy fel kéne keresnem az egyik régi ismerősömet. Bár nem tudom. Fel hívom. Régen nem beszéltünk de remélem még mindig ugyan az a száma. Majd holnap felhívom.

Érzem hogy elnehezülnek,majd már le is csukódott a szemem. Lassan elnyel az álom.

-Liaaa hol vagy?-hallom egy kisfiú hangját.
-itt vagyok.-ugrok elő egy bokorból. A fiú meg ilyedt ezért hátra ugrott.
-ilyet ne csinálj többet.-mondta.
-oké.-válaszoltam.
-fogócskázzunk.-mondja a fiú.
-oké!-egyeztem bele.
Majd elkezdtük egymást kergetni. Ekkor egy nagy darab férfi lépett ki az udvarra. Rendesen bűzlött az alkohol szagtól.
-hé hülye fiú! Mi a frászt csinálsz megint?-ordított a férfi. A fiú össze rezzent. Meg fogtam a fiú kezét és befutottunk a házba. A férfit kikerülve természetesen. Majd ki az utcára. Át akartunk futni az úton de egy öreg néni megálított minket. Nem álltunk ott hanem inkább megint futásnak eredtünk.

Itt ébredtem fel. Nem tudom hogy ki az a kisfiú de asszem hogy ez valami jel. Tuti hogy fogok vele találkozni.

-miért vagy fent?-kérdezi a mellettem fekvő Levi.

-nem tudom.-válaszoltam.-talán egy álom miatt.

-gyere ide.-ekkor magához ölelt. Nem tudom miért de biztonságban érzem magam. Egy kicsit még helyeszkedek és már vissza is aludtam.

Reggel ugyan úgy voltunk mint ahogyan akkor amikor vissza aludtam. Jó ezt a pillanatot semmi nem ronthatja el. Nem történik semmi. Jó akkor ezt tényleg nem fogja elrontani semmi se. Lassan le csuktam a szemeim. Élvezem hogy szeret valaki. Már mint úgy mint a szerelme vagyok. Talán....jó is lehet ez a kapcsolat.

Levi elkezdett mocorogni. Hát akkor ezek szerint most kel fel. Kár hogy nem láttam hogyan alszik. Ő tuti szokott nézni álmomban. Ezer százalék.

-jó reggelt.-mondja.

-neked is.-válaszoltam. igaz amit tegnap mondott az fájt de ezzel jóvá tette.

-mindjárt hozom a reggelit.-mondja. akkor ezek szerint ő nem igazán szeret lent reggelizni. Jó tudni. Bár azt is hallottam hogy szereti a teát. Na majd megkérdezem.

-oké. Te szereted a teát?-kérdeztem. Jó ennél szarabb témát nem is hozhattam volna fel.

-szeretem.-kaptam a választ.-te?-kérdezte.

-én is szeretem.-válaszoltam. ez a nap jól indul. Ez fura. Túlságosan is fura. Valami szar fog ma történni. Ez biztos.

-hozom a reggelit.-mondta majd el is tűnt.

Fel kéne majd hívnom Marcust. Lehet tud egy pár információt. Vagy mit tudjam én mit. De a találkozó után.

Levi vissza jön egy pár palacsintával. Eskü tetszik ez a reggel. Bár minden reggel így kezdődne. Hát az jó lenne. De sajna nem így lesz.

-tessék.-nyújtotta felém az egyik tálcát.

-köszi.-fel ültem majd elvettem a tálcát. El kezdtem enni. Hát ez valami isteni. Nekem ízlik.

-milyen?-kérdezi Levi. Bár szerintem tudja a választ.

-finom.-válaszoltam.

-neked ízlik?-kérdeztem. Szerintem ízlik neki bár az arcáról nem lehet le olvasni.

-aham-válaszolt. Akkor igaz amit gondoltam. Lassan befejeztük az évest. Levi le vitte a tányérokat. Én meg fel öltöztem amíg ő nincs itt. Egy fekete simulós felső,szintén fekete nadrág és egy sport cipő ez viszont szürke. Meg a zoknim is szürke. Jó bár ezt ki kérdezte? Senki de akkor is elmondtam. Hehehe. Levi is fel öltözött. Egy fehér pólót és egy fekete nadrágot vett fel,egy szürke sport cipőt vett fel ő is. Juj de jó.

Le mentünk és én szépen közöltem hogy mit akarok.

-el akarok menni vásárolni.-néztem Levire.

-biztos?-kérdezte.

-biztos-válaszoltam.

-hát akkor menjünk.-mondta.

-sétálva menjünk.-néztem rá boci szemekkel.

-ahj oké.-mondta. ma ki fogom idegelni. Legalább is szerintem.

Be mentünk egy random boltba. Hát itt minden is volt. Tipikusan nézegelődtem a sorok között. Levi csak unott fejjel nézett. Az emberek meg biztos azt gondolták hogy biztos rosszban vagyunk. Hát nem.

-veszünk csokit?-kérdeztem Levit.

-vegyél egy mogyorósat is.- mondta.

-kettőt veszek. meg egy karamellásat.-mondtam.

-oké.-kaptam a választ. Szereti a mogyorós csokit. Ezt is tudom már.

Vettünk meg jó pár dolgot. Vettünk festő vásznat,festéket,csokikat stb.

Mikor vissza érkeztünk kb.úgy néztünk ki hogy én eszem a kis kekszemet ami amúgy csokis na mindegy és Levi meg hozza a szatyrokat. Hát Kenny meg apa vissza folytatta a röhögést amikor megláttak minket.

-na fiam mi lett belőled-nézett Kenny Levire.

-hát azt meg én se tudom.-válaszolt.

-majd ha úgy kb.fel óra múlva bele fogsz nézni a tükörbe akkor majd megtudod.-mondtam.

-ez már rosszul hangzik.-mondta.

-ki próbáljuk a sminkeket amit vettünk.-mondtam aranyos hangon.

-amit én vettem de mindegy.-mondta.

hagyok neki egy kis időt hogy fel tudja dolgozni amit mondtam.

-várj mi az hogy ki fogjuk próbálni?-na végre le esett neki.

-őő hát majd meglátod.-mondtam.

Le pakoltunk és a cuccokat elpakoltuk. csoki,festék meg ilyenek azok jönnek velünk a szobába. De a zacskós levesek meg ilyenek azok maradnak a konyhában.

Le ültem az ágyra és drága Levimre néztem. Kezdhet félni. El mondtam neki hogy ki fogom sminkelni és ha nem engedi akkor addig fogom basztatni amíg meg nem engedi. Így bele egyezett.

Egy húsz perc múlva kész is lett az én csini Levim. Eskü jó sminket csináltam. Gyorsan egy kép. Levi el akarta takarni az arcát a kezével de sikerült lekapnom.

-sikerült!-ordítottam.

-add ide-mondta Levi

-nyem-ezzel ki futottam a szobából. Levi természetesen utánam futott. Egy ideig kergetőztünk majd amikor apámék előtt voltunk akkor sikerült neki elkapnia.

Kennyék szakadtak a röhögéstől de Levi nem értette miért. Én a földön fekszek a telefonomat a hasamhoz szorítva de én is röhögök. Szegény elő vette a telefonját és megnézte magát. Hát az a fej. Meg érte látni.

a maffiavezér lánya ÁTÍRÁS ALATT (BEFEJEZETT)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz