Már el telt egy kis idő és semmi érdekes nem történt. Ma reggel is úgy keltem hogy Levi ölelget engem mintha valami plüss maci lennék. Amúgy tetszik mert tudom hogy itt van mellettem. Nagy nehezen ki másztam a szorításából és le mentem a konyhába. Azt tudni kell hogy van a konyha ajtó és azzal szembe van egy nagy ablak. Gyönyörű kilátást nyújt a kertre ahogy virágzanak a növények.
Csináltam egy kávét és a falnak támaszkodva bámultam ki az ablakon. Majd halk lépteket hallottam. Hátra fordultam és egy álmos Levivel néztem farkasszemet. Eskü annyira cuki. Sőt, eszméletlen cuki. O is csinált magának egy kávét és a pultnak támaszkodva bámult engem.
-miért nézel?-tettem fel a kérdést.
-egy eszméletlen dögös feleségem van. Ja és ma tárgyalunk az oroszokkal.-kaptam a választ. Juj de cuki várjunk...tárgyalunk az oroszokkal?!
-miért nem mondtad előbb?-néztem rá kicsit mérgessen.
-nyugi! Nem akartalak ezzel zavarni.-nézett rám boci szemekkel. Ahj miért kell ilyen aranyosnak lennie? Egyszerűen nem tudok rá haragudni.
-semmi baj.-eleresztettem egy mosolyt.
Majd amikor meg ittuk a kávénkat fel mentünk a szobánkba és át öltöztünk. Egy egyszerű fekete nadrágot,fekete pólót és egy fekete sport cipőt vettem fel. A hajamat felkötöttem. Majd szépen lassan le mentünk a tárgyalóba.
Egy kis idő elteltével be jöttek az oroszok. Ha nem tudnám hogy orosz akkor is simán meg mondtam volna. Levi le ült az asztal egyik végébe a másikba pedig az orosz. Volt vele hát testőr. Természetesen Levi mellett is álltak. Most azt kérdezték hogy hol vagyok én? Az ajtó előtt állok hátra tett kézzel. Pisztoly van nálam. A férjemet nem hagyom egyedül egy táegyaláson. El kezdtek beszélgetni majd egyszer fel kaptam egy mondatra a fejem.
-ez a virágszál miért áll az ajtónál?-tette fel a kérdést az orosz. Miért pont velem kell foglalkoznia?
-azt mondta ott szeretne állni-rántott vállat Levi.
-értem.-válaszolt majd újra valami random vagy nem is tudom min el kezdtek beszélgetni. Majd amikor végeztek kezét ráztak egymással. Majd mikor az ajtóhoz ért rám nézett én csak aranyossan intettem neki majd ő is intett nekem. Mikor távoztak le ültem az egyik székre és a pisztolyt az asztalra raktam. Levi kérdően nézett rám.
-nem hagyom hogy ezzel az emberrel tárgyalj vagy másokkal úgy hogy nem vagyok itt-válaszoltam. Egyszerűen gondoltam hogy mire célzott a nézéssel.
-végül is te is velem vagy.-mosolygott rám.
-nem megyünk el valahova?-tettem fel a kérdést. Egy kicsit elgondolkodott.
-Szlovákia?-nézett rám úgy Levi mintha tudná valamit amit én nem.
-nekem jó-válaszoltam. Majd el gondolkodtam és rá jöttem hogy lesz ott egy kisebb buli. Majd egy amolyan tudom mire gondoltál mosollyal álltam fel az asztaltól.
-le esett hogy lesz ott egy buli?-állt fel ő is.
-igen.-mondtam egy kínos mosoly keretében.
-na akkor menjünk pakolni-mondta.
Egy kis idő elteltével már készen is voltunk. Minden meg volt. Már csak fel kell szállni a repülő gépre. Már ez is nem sokára meglesz mivel úton vagyunk. Az út lassan telt. Majd amikor meg érkeztünk Szlovákiába a vidám emberek az utcán fel dobták a hangulatot.
ESTÁS LEYENDO
a maffiavezér lánya ÁTÍRÁS ALATT (BEFEJEZETT)
FanficLia Smith nem egy átlagos lány ugyanis az apja Erwin Smith maffiavezér. Liát ez nem zavarja. barátaival jól érzik magukat,csak egy nap Liát egy váratlan dolog éri.