Aman şimdi hiç uğraşamam bizim cici hocayla ama bir yandan da korku var içimde bana derste kötü kötü bakıyordu ve bende herkes gibi tırstım.Masal nerdeydi ki yaa ben bi arıyım da sorayım nerde diye. "Alo Masal?" "Efendim Açelya noldu?" "Nerdesin lan? Hiç ses seda yok senden." "Azcık evin diğer yerlerinide tanısan benim nerede olduğumu görebilirdin." "niye ki la yoksa evin içinde misin?" "Yok çatısındayım gerçek Açelya'nın nerede olduğunu bulmaya çalışıyorum. Töbe yarabbim gel lan banyoya makyaj yapıyorum kendime." "Ahahahah gerçekten mi lan banyoda mısın? Dur gelim bi yanına.Ay valla banyoda." "Açelyacım telefonu kapatır mısın yazıyo." "Ah evet haklısın. "
Gerçekten kendim ilk defa böyle en derinden kahkaha attım. :D :D
Neyse şimdi Masal'ın zoruyla alışverişe çıkıcaz. Giysi dolabını açtım ve kurutulmuş tarhana gibi boynu bükük kaldım. Hiç giycek bişem yok ya poff
neyse üstüme buz mavisi kot gömlek, altına da siyah darpaça kot pantolon, gömleğin üstünede ilkbahar mevsiminde olsakta havanın soğuk olmasından dolayı gri hırka giydim.Yanıma çanta almadım çünkü çanta kullanmayı pek sevmem Bu yüzden telefonumu arka cebimde taşımakta karar verdim.Saçlarımı ise yarı kıvırcık yarı dalgalı şekil vererek yumuşak bi görünüş yaptım.Makyaj olarak hiç bişi kullanmadım bence hazırım. Kuş uçtu baby. :)) :):))
Masal'a baktığımda ise benden bin kat güzel giyinmiş nere olursa olsun seksiliği her zaman elinde. :) "Masal hazır mısın?" "Evet hazırım hadi çıkalım hem gecelerede akarız biraz." "No no no kesinlikle no gece mece yok içiyosun içiyosun yükü ebn üstleniyom.Alışveriş yapıp gelcez Okey?" Masum ve buruşturulmuş yüz biçimiyle "Okey." dedi. Nerey gidicez ilk önce Açelyacım?"
"Bankaya babamdan para istemiştim yollaması lazımdı para çekip gelcem sen burda dur." "Tamam.Çocuk muamelesi görmekten bıktım artık." "Oyh ölürümm tamam bekle beni." Masal kendi kendine söylenedursun ben de banakaya gidip parayı çekim.Bu arada babam Pazarlama Müdürü.Övünmek gibi olmasın ama iyi maaşımız var. :D :D Neyse bankadan parayı çektim. Şimdi Masal'ın yanına gidelim."Masallll" bağırsamda duymuyo bitli aşqım. :)) :) Sonunda farkına vardı ki arkasını döndü.Keşke dönmeseydi.Yanlış kişiye bağırmışım çünkü. "Ben masal değilim karıştırdınız herhalde." "Afedersiniz evet karıştırdım benziyosunuz da aradığım kişiye." "Sorun değil." dedi. Kızarmış yüzle etrafa bakındım ve Masal hanımın arkadan bana katıla katıla güldüğünü farkettim. Bu da manyak bişey vallah. Neyse yanıma geldi ve duraktaki dolmuşa bindik.Sıkıcı yolculuğun ardından mağazaya geldik.Mağaza yerimiz ise İstanbul Cevahir Avm'si sürekli geldiğimiz yer burası doğrusunu söylersem. :) :)
Ohoo Masal hanım hemenden gitsin satsın beni okulda tanıştığı erkeği gelmiş çok gıcık oluyom bu konuda ona. Neyse bende kendi kendime bir şeyler alayım.
İlk mağazaya girdim ve çıkmamla bir oldu. Yine mi yaa yine cici hocayla tanıştık bence bu hocaya bi takma isim bulmalıyım.İsmiii... buldum Cingo bence süper oldu.Cingo beyle karşılaşmak neden bu akdar kolay oluyo ya. Şuan tek yapmak istediğim şey ortadan kaybolmaktı ama öyle olmadı işte. Malesef YAKALANDIK.!! Beni kuytu bir yere çekip iki eliylede beni hapsedip duvara yaslayarak,
"Ooo Açelya hanım ne kadar çok karşılaşıyoruz seninle." "Ya öyle çok karşılaşıyoruz." Yavaşca kulağıma yaklaştı ve "Neden bilmiyorum ama sana kanım kaynıyo seninki de öye oluyor mu?" dedi. "Ne diyosun sen be hoco moca dinlemem bozarım ağzımı!" Elim ayağım her yerim titriyordu. Titrediğimi anlamış olmali ki "Titremene gerek yok bişe yapmıycam ama sadece şimdilik."
"Git başımdan!!" Onun elleri arasından kurtulmaya çalışırken beni duvara sertçe çarptı. "Beni iyice tanıman gerek sanırım." dedi ve piçimsi gülümsemeyle gitti. Kim olabilir ki böyle psikopatça davranıyo. Götümde korkular üretirmişcesine hızlı hızlı yürüdüm.Masalı malesef orada unuttum neyse o gelir sonra ben bunları düşünürken eve varmıştım bile.Hemenden laptopun başına geçip Bora Davisin kim olduğunu öğrenmeye çalıştım. Karşıma çıkan biyografiyle şok oldum.
Ünlü iş adamı ve playboycu Bora Davis şimdilerde istanbul üniversitesinde Geometri dersi veriyor.
Ohaa ben nasıl birine bulaştım böyle yaa. Off saat 12.30'u gösterdiğinde yatma vakti geldiğini düşünüyorum.Ama Masal hanım hemenden kapmış yatağın baş köşesini neyse ben de ayak tarafında yatıcam napam. :):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açelya'nın Aptal Aşığı
ChickLitŞimdi hangi hayalimin kırıklarını toplayayım? Herkesin karakteri oturdu, fakat bitek Cingonun ki oturmaya mı geldik? der gibi.