"Bu denklemi bilen var mı?" dedi. Tabii herkes don kaldı hiç bişi bilmiyoruz. Biraz etrafa baktıktan sonra beni görmüş olcak ki kaşları çattı. "pişt senin ismin ne ?"
"Ben mi?" "Evet sen?" dedi. "İsmim A-açelya Açelya Hudaverdi" Tabii hepsi bana dönmüş bakıyo noluyo lan bişi mi dedim sanki. Töbe Töbe "Bize bu denklemi çözebilir misin?" dedi. Biliyorum ki hıncını benden çıkarmak istiyo. Biraz durduktan sonra saçmalamaya başladım tabii. "Eee bence x 5,y ise 8 olacak.Tabii siz bilirsiniz yani sonuçta hocasınız şimdi yanlışta olabilir doğru da demi? Yani demek iste-" "Tamam tamam susman yeterli olacak sanırım." dedi. Sinir ve gıcık şey n'olcak sanki. Hiç bişi demeden oturdum tabii. Bu arada masal nerede ya? Biraz sınıfı aradıktan sonra onu buldum. Ne var ki aynı herkesin bana sırıttığı gibi o da sırıtıyodu. Ama bi dakika onun yanındaki kimdi lan öyle. Al işte yine aynı kız hiç değişmemiş az önce ağlayan kız şimdi başka erkekle sohbet ediyo. Allahım tek isteğim bana yardım etmen.!!
Poff ders bitene kadar hocanın eline makara olduk söylediğim her cevap da yanlış çıktı. Böylelikle rezilliğimi bir kat daha artırıyordum.
Ohh sonunda ders bitti ve eve gidiyoruz. Aa size demedim demi ben masalla birlikte aynı evde kalıyorum.E malum tek KARDEŞİM o. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Bi fikirlerimiz ayrı giderdi o da erkek konusunda ama artık bu kızı da akıllandırmak lazım bence. Eve geldik ve kendimizi zor attık yatağa e tabii fakirlikten tek yatağımız var nasıl yatıyoruz bende tam olarak anlamıyorum.Ben yatağın baş kısmına uzandım,Masal ise yatağın ayak kısmına uzandı.İçler dışlar çarpımı gibi onun ayağı benim kafamın yanında oluyo.Benimki de onu kafasının yanında oluyo valla çok değişik. :D :D Masal kendi halinde telefonla mesajlaşa dursun ben ise sıkıntıdan patlıyayım. Bende girim de bakim bi ne var ne yok uzayda. Bu arada uzay dediğim telefon :))))
İşte çilekeş facebook'um. Bir arkadaşlık isteği ve bir mesaj.Aha merkürden haber var :DD Bakalım kimmiş bu istek yollayan kişi. O-oha çüşşş vovvv allahımm eminsin demi.Benim hocam bana istek yolladı demi.İnanamıyacaksınız ama -zaten ben de inanmadım- cici hocacım Bora Davis bana teklif yollamış.Hayırrr tabiki de kabul etmiycem. :D
Şimdi mesajımıza bakalım kim yazmış? E yok artık noluyo lan bu çocuğa!! Pardon çocuk değil hocaydı dimi? mesajı yollayan kişi de o. "Sana reddedemeyeceğin bir teklif sunacağım." Ahy çok tırstım. Ne yalan söyliyim vallaha tırstım. Ne yazacak acaba tabii bunu bilmenin tek yolu var isteğini kabul etmek.Çok kötü korku bombası var içimde dışarı çıkarsam radyasyon gibi yayılır yemin ederim.İstağini kabul ettim. Şimdi sunacağı teklifi beklemek. Offf napıyorum ben kabul etmesemiydim acaba... En iyisi bu. Neyse o yazana kadar uykuya dalayım bari.
Zzzz... Zzzz...
"Imhh bırak beni birak gideyim." "Nereye yaa olur mu öyle? cık cık cık.Bence etrafta fazla insan var demi bi kaç yıldızın düşmesi gerek. İlk senden başlayabiliriz mesela ne dersin?" Haaayırrrrr...
Hayırr...!!!
Töbe neydi lan az önce yaşadığım Bilen varmı? Etrafa baktığımda en son uykuya daldığımı ve rüyamda cici hocamı gördüğümü farkettim. Yani hepsi rüyaymış. Ben ne yapcaktım ya. 2-3 dakika boyunca evde salak salak dolandıktan sonra farkına vardım ki ben mesaj bekliyodum hocamdan.Aklım az çekim gücü verse de herşeyi en başından hatırlama yeteneğim var. :):))
İşte mesajımıza bakma zamanı çünkü mesaj yollamış."Sana yapacaklarımı şeytana anlattım, yapma günahtır dedi. Ben de kıyamadım sana :)) :))"
Neydi bu şimdi ya böyle gıcık, manyak, mal, öküz, hayvan, odun, en fazla APTAL.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açelya'nın Aptal Aşığı
Chick-LitŞimdi hangi hayalimin kırıklarını toplayayım? Herkesin karakteri oturdu, fakat bitek Cingonun ki oturmaya mı geldik? der gibi.