6.Bölüm

81 4 0
                                    

Bora'nın ağzından ;


Sakince yanına yaklaşmaya çalıştım ama izin vermeyerek benden uzaklaştı.

Evet bir playboyum ve bu pislik karakterimden kurtulmak için bu kadar şey yapıyorum.Mimar olupta işimin başında durmamaktı eskiden işim.Fakat artık üstünde durmaya çalışıyorum.Çünkü sinir bozucu babam yüzünden.Neymiş efendim? Artık bu playboyluktan çıkıcakmışım. Yok yaa... Aslında ben de istiyorum ama gerçekten çok zor.Açelya'ya gelirsek,bu kız biraz farklı doğrusu.Yani böyle içimde onu görünce kalbimi hissedemiyorum ağzımda mı atıyo yoksa yerinde mi bulamıyorum değişik bi hisse kapılıyorum.Aşk olamaz hayatımda hiç aşık olmadım ve olmamda asla! Bir yandan sadece bi gecelik olsun istiyorum bir yandan da ömür boyu birlikte yaşamayı hayal ediyorum.Bakın istemiyorum.Sadece hayal ediyorum.Çok değişiğim farkındayım ama beni ben yapan kişiliğim işte tam olarak ta bu...

Evet şuan ikimizde çok sessizdik.Dudakları yakından çok tatlı gözleri de öyle.Simsiyah.Şu an tek yapmak istediğim dudaklarına yapışmaktı fakat o kadar masum bakıyordu ki ona kıyamamak için kendimi zor tutuyordum.Çünkü eğer öpersem hemenden kaçıcak yanımdan.İşte bu yüzden bu masum yüzü bozmak istiyorum aramızda en fazla 10 santim vardı. Sadece "Git" dedim ve hiçbir şey söylemeden hızlı adımlarla gitti...


Açelya'nın ağzından ;


Bu da neydi şimdi.Yanında o kadar değişik hisse kapıldım ki analatamam.Kusursuz bir yüzü vardı.Çok yakışıklıydı ama bana hiç göz kırpmadan baktı.Ben de ona öyle baktım.Artık tek korkum playboy olmasıydı.

Çünkü beni bir gecede silip atabilirdi. Bu yüzden çok korkuyordum.Bana gitmemi söylediği andan beri ağlıyordum şu an sanırım otoparktaydım. Duvara yaslanarak çömelmiş bi haldeydim.Beni kimsenin böyle görmesini istemiyordum.Çünkü her yerimde rimel akıntıları vardı.Zar zor ayağa kalkarak yürümeye başladım.Yere bakan başımı yukarı kaldırdığımda bir an durdum.O an kalbimde durmuştu.Hemen karşımda yine o vardı.Bıraksın beni gideyim artık!! Bu kadar korku benim neyime...

"Gel hadi seni eve götüreyim." dedi. Ona sert bir cevap vererek "İstemez!!" dedim. "Hadii beni yorma güzellikle bu işi yapmanı istiyorum." "Güzellikle de olsa zorla da olsa ben o arabaya binmiycem.Al başına çal." dedikten sonra ayaklarım yerden kesilmişti.Çünkü şu an onun kucaklarındaydım.ÇOK hızlıydı düşücem diye çok korkuyorum.Çok ama çok sinirliydi ona bağırdığım için.Ama hak ediyordu.Ben bunları düşünürken hafif bi acı hissettim.Beni sertçe Üstü açık arabasının koltuğuna oturtturduğundan dolayıydı bu acı.Tek isteğim bunun arabasından ve kendinden kurtulmaktı işim ama öyle olmadı işte.

Yavaşca elini bacağımın üstüne koydu.Tabii refleks olarak ben bir çığlık attım.Bora bu çığlık üzerine elini çekeçeğine iyice bacağımı sıktı ve bana ters ters baktı ama ne ters! Bana ters bakmasının sebebi ; 1 Arabanın üstü açık olduğu için sesim duyuluyordu, 2 Kırmızı ışıkta durmuştuk, 3 Kalabalık bir yerdeydik. Sebebler bunlardı işte. Arkadaki arabalardan 'abi sen napıyorsun orada o kıza' gibi cümleler duydum.Daha sonra yanımda kaba bir sesle "Abla iyi misin?" diyen bir adam gördüm.Abi bu neymiş ya çığlık attık bişe yapmadık.Zaten Bora insanı öldürüyo o bakışlarıyla.Ben tam ağzımı açacaktım ki Bora "Bir sorun yok abi sevgilim elini koltuğun arasında sıkıştırdı da" diyerek elimi iki elinin arasına aldı ve "İyi misin hayatım nasıl oldu elin?" dedi. Şu an tek yaptığım şey ona gıcıklık kapmamdı ne sevgilimi ya ne hayatımı yaa...

Ben ise ona "Yok bir sorun." dedim biraz soğuk söyledim ama yinede o kelimelerin ağzımdan çıktığına şükretsin Bora bey. Adam "Peki abal sen öyle diyosan öyledir." dedi ve gitti. Bora ise direk arabasının üstünü kapattı ve bana saydı da saydı. Eve gitmediğimizin farkındaydık. Ve ben buna hiçbir şey söyleyemedim çünkü şu an çok sert bi insandı.Fakat yinede bir şeyelr yapmaya çalışarak Masal'a mesaj attım 'Ben bu gece evde olmayacağım.Merak etme ben iyiyim.' diye. Umarım bu kalbindeki endişeyi bir parça bile olsa dindirmiştir....





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Açelya'nın Aptal AşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin