Mijn deur vliegt open en er stormen 2 meiden naar binnen. Ik zie aan ze dat ze heel hard gefietst hadden, want ze hebben een rood hoofd. 'Okee vertel. Jouw zus is dus Demi Lovato en dat wist je niet?' hijgt Liv. 'Half zus,' corrigeer ik haar. 'Dat boeit niet, jullie zijn familie!' zegt Sophie ook hijgend. Ik knik om het te bevestigen. Sophie en Liv ploffen op mijn bed. 'Maar Em, dit kan je stand bij jouw op school veranderen,' zegt Liv ineens. Ik kijk haar een klein beetje verschrikt aan. 'Nee, juist niet, want ze moeten me aardig vinden om wie ik ben en niet omdat mijn halfzus Demi Lovato is... Ik ken haar niet eens in het echt,' zegt ik voorzichtig. Ik voel een arm om me heen. Ik kijk op en hoor Sophie zeggen: 'Emma heeft gelijk, als het bijvoorbeeld niet waar blijkt te zijn ofzo gaan ze haar toch weer pesten en dat komt dan allemaal omdat ze toch niet de zus is van. Jij zou dat ook niet leuk vinden hé Liv.' Ze knikt. Wat bof ik toch met hen... Ze begrijpen me meteen.
Als ze na een tijdje weer weg zijn hoor ik mijn mobiel piepen. Ik unlock hem. Ik schrik bij het zien van de melding van Twitter en Instagram. "@ddlovato doet je een volgverzoek." Omfg! Ik maak een screen en klik op accepteren. De screen stuur ik snel naar Liv en Sophie, die zoals een tijdje geleden helemaal hysterisch reageren. Ik begin te lachen. Iemand komt mijn kamer en ploft naast mij op mijn bed. 'Heeii Buddy,' zeg ik tegen het hondje naast me. Het is zo raar om te bedenken dat hij hier pas een dag is, want het voelt echt aan alsof hij hier al mijn hele leven is. Ik begin met hem te spelen. Zonder dat ik het merk gaat mijn deur weer open. Dit keer is het Tom. Hij kijkt toe en glimlacht. Ik hoor hem kuchen en draai me om. 'Oh, heeii Tom, hoe is het?' 'Goed hoor, dank je. Alleen nog een beetje verbaast over net... Je weet wel dat met je moeder en je zogenaamde halfzussen...' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Geloof je het dan niet? Dat Demi mijn halfzus is?' Hij knikt. 'Ik geloof het inderdaad niet. Oké, van Dallas klopt wel, maar ik geloof niet dat Demi en die Madison ook halfzussen van je zijn.' 'Maar ze zijn wel mijn halfzussen! Demi Lovato heeft me net nog op Twitter en Instagram gevraagd of ze mag volgen! Ze volgt nooit fans! Het moet wel!' roep ik zo wat. Ik hoor voetstappen en even later staat Jackie in mijn deuropening. 'Wat is hier aan de hand? Ik hoorde allemaal geschreeuw, dus ik kwam even kijken,' zegt ze. 'Niets hoor,' zeggen ik en Tom tegelijk. 'Oké, dan is het goed!' zegt ze en steekt haar handen op om te laten zien dat ze zich er niet mee zal bemoeien. Als ze weer weg is gelopen, kijk ik mijn vader boos aan. 'Waarom? Waarom geloof je het niet? Als zij het zegt én als Demi me zelf vraagt mij te mogen volgen moet het wel waar zijn! Waarom geloof jij het dan niet?!' zeg ik boos tegen hem. 'Omdat ze heeft 12 jaar niets van zich laten horen en nú weet ze ineens waar we wonen en komt ze langs met het nieuws dat ze nog drie andere dochters heeft! Vind je dat niet een beetje raar?' vraagt hij. 'Misschien een beetje, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze weet dat ik bijna jarig ben en dat ze daarom weer contact wilde! En sowieso, je kunt zo achter ons adres komen dus dat is niet zo raar!' Tom zucht. 'Als jij dat wilt geloven, darling. Dan zal ik dat ook geloven... Oké?' Ik tover een glimlach op mijn gezicht en knik. Tom loopt de kamer uit en ik laat me op mijn bed vallen. Zou het kunnen dat hij gelijk heeft? Nee natuurlijk niet! Dan zou het ook betekenen dat het ook niet echt Demi zou zijn die mij nu volgt! Het klopt wel gewoon! Maar wat als het niet zo is? Ik hou erover op met mezelf en val langzaam in slaap.
—————————————————————————————————————————
Heeii mensjes! Dit is de eerste keer dat ik een klein A/N doe in dit verhaal en waarschijnlijk ook een van de laatste, maar ik wilde alleen even sorry zeggen voor dit korte hoofdstukje, maar ik heb het de laatste tijd nog al druk met school en heb een beetje weinig inspiratie... Maar ik zal proberen weer iets sneller te uploaden en de hoofdstukken weer langer te maken!
Bedankt voor het lezen!!!! En tot het volgende hoofdstukje!!!
x Isa
JE LEEST
Never be alone (Dutch Fan-Fiction 1D/Demi Lovato)
FanfictionEmma is een 17 jarig meisje. Ze is niet echt populair in de klas en wordt soms ook wel eens gepest. Ze heeft buiten school om gelukkig een paar vriendinnen. Thuis is ook niet altijd de fijnste plek om te zijn. Haar ouders zijn al bijna 12 jaar gesch...