Nagle zadzwonił budzik. Spałam 7 godzin, a czuję jakby minęło 20 minut.. strasznie się nie wyspałam. No ale okej, wstanę i się ogarnę.**TIME SKIP**
Właśnie weszłam do szkoły. Za kilka minut mam angielski, więc pójdę zanieść kurtkę do szafki i potem do klasy.
- Dzień dobry wszystkim! - Powiedziała moja nauczycielka
- Dzień dobry. - Powiedział każdy uczeń
- Otwórzcie proszę ksiązki na stronie 122.
Szczerze, angielski to chyba mój ulubiony przedmiot.. tak naprawdę nigdy się nad tym nie zastanawiałam..
Siedziałam w ławce z So Jin, a przed nami siedziały Da Yon i Hee Jin.
-Ej Y/N, wszystko w porządku? - zapytała So Jin-Um.. Tak, po prostu się zamyśliłam.
-Martwię się o Ciebie Y/N.. Ostatnio w kółko masz głowę w chmurach, w ogóle nie ma z tobą kontaktu. Proszę.. powiedz mi, czy chodzi o niego?
-Co? A..
Posmutniałam. Nie chcę zamartwiać
So Jin moimi "problemami", ale ja naprawdę nie wiem już co robić..-Y/N.. Jeśli tak Ci na nim zależy..
-So Jin ja ciągle czuję pustkę i ból w sercu. Tylko nie taki dosłowny.. Nie potrafię wskazać dokładnego miejsca.. Nie potrafię przestać o nim myśleć..
-Y/N, właśnie o to mi chodzi. Jeśli tak bardzo Ci na nim zależy, to powinnaś coś zrobić, a nie tylko nad sobą ubolewać.
-Tylko co.. co ja mam robić.. pogubiłam się.
-Dziewczyny, proszę przestać rozmawiać! - Krzyknęła nauczycielka
-Dobrze, przepraszamy. - powiedziałam jeszcze bardziej smutna
**TIME SKIP**
Wreszcie koniec lekcji.. Dzisiejszy dzień płynie strasznie wolno.
Poszłam po kurtkę do szafki, a potem skierowałam się w stronę wyjścia-Y/N zaczekaj! - zawołał znany mi głos.
Tak, to So Jin. Razem z nią były
Hee Jin oraz Da Yon.Odruchowo się zatrzymałam.
-Co jest?
-Y/N słuchaj.. - powiedziała So Jin
- My wiemy, jak bardzo chcesz tam pojechać.. - powiedziały Hee Jin i
Da Yon-Co? Gdzie pojechać?
-Nie rób z siebie głupiej.. Wiadomo, że do Seulu
-No może i chcę, ale po co wy mi to mówicie??
-Pojedź tam.
W tym momencie zastygłam
-Że co???
-Przecież twój tata tam mieszka, więc nie będziesz miała problemu ze znalezieniem domu
-Czekaj, czy wy mi teraz chcecie powiedzieć, że mam się przeprowadzić??
-To dla twojego dobra Y/N... doskonale widzimy, jak bardzo cierpisz.
-Ale ja nie chcę was tu zostawiać!
-Y/N... jeśli nie teraz, to już nigdy nie będzie takiej okazji..
-So Jin, ja naprawdę nie- So Jin zatkała mi usta
-Nic teraz nie mów. Przemyśl to, a teraz chodźmy do tej kawiarni.
-Właśnie! - powiedziały wesoło Hee Jin i Da Yon
409 słów🤗
Stray Kids mieli dziś koncert w Singapurze😍
Jak się czujecie??? Wszystko u was w porządku?? U mnie nie za bardzo, ale chyba daję radę:)
CZYTASZ
I love you. Is that weird?.. || Hwang Hyunjin
Novela Juvenil"Siedziała na ławce cała zalana łzami.. Nigdy nie widziałem jej w takim stanie.." Opowieść o Y/N oraz Hyunjinie Czy chłopak da radę, by odmienić zranioną przez życie nastolatkę? Czy dowie się on o jej sekretach? Zrozumie ją? Czy może nie?.. "W Twoic...