Aku keluar dari pagar sekolah. Berjalan keseorangan tanpa sesiapa yang teman. Sunoo mana? Sunoo dengan member dia. Aku dah mintak izin dia nak balik awal.
Sebab nak main dengan suhan♡(> ਊ <)♡.
Sedang leka aku berjalan tiba ii aku dapat merasakan satu kereta berhenti di belakang aku. Aku memandang belakang.Belum sempat ku nak tengok orangnya. Tiba ii mulut aku di tutup menggunakan kain. Aku tak dapat bernafas dengan baik. Akhirnya penglihatan kau semakin gelap. Aku pingsan.
Orang itu mengangkut aku masuk ke dalam keretanya tanpa dia sedar beg aku terjatuh di tempat kau pingsan tadi.
........
Setelah bermain bola dengan member nya tadi. Sunoo balik ke rumah terus. Sampai je di rumah. Sunoo berkerut dahi. Kasut sekolah minji tak ada.
Sunoo masuk ke dalam rumah. Anaknya sedang bermain. Sunoo tersenyum manis.
"Appa! Appa mana eomma? Eomma belum balik" tanya suhan. Sunoo berkerut dahi buat kali kedua
"Bukan eomma dah balik ke tadi?" Tanya sunoo.
"Mana ada. Kamu yang balik dengan Doyoung ni ada lah" jawab Puan Kim. Sunoo dan Doyoung berpanjangan selisih ganti.
Dengan cepat mereka berdua membuka beg dan membuka baju sekolah. Diorang pakai t-shirt kat dalam. Cuma seluar je diorang tak bukak.
Mereka bergegas berlari ke luar balik. Puan kim mulai risau. Apa lah yang terjadi kepada Menantunya itu. Suhan masih lagi terkebil ii.
"Appa dengan Appa Doyoung nak pergi mana tu Halmeoni?" Tanya suhan.
"Diorang nak cari eomma kamu" jawab puan kim sambil menggosok bahu suhan.
.......
Aku berlari lintang Pukang tanpa berkasut. Aku tak tau nak lari ke mana sekarang ni sebab kat hutan. Dengan gelapnya lagi sebab malam.
Aku berlari tanpa henti. Sambil ii itu aku memandang je belakang kemudian ke depan. Begitu lah aku berulang kali.
Tiba ii aku tergelincir dan terjatuh ke bawah. Dia macam... Bukan gaung tapi macam bikin macam tu. Aku tergolek ke bawah dan tersekat di pokok. Aku menahan sakit di perut aku kerana terkena pokok tadi.
Aku tak tau dah berapa lama aku menghilang yang pasti lebih dari seminggu. Aku berjaya melepaskan diri dari tempat itu.
Aku didera,dipukul,dikurung dan bermacam lagi. Nasib baik lah diorang tak rogol aku.
Aku bangun kembali dengan keadaan sakit dan teruskan berlari walaupun masih sakit. Terlibat mereka berada di atas sana ingin turun mengerja aku. Kau terus berlari pergi.
Belum sempat aku berjaya pergi. Satu peluru berjaya masuk dalam badan aku.
BAM
Aku terjatuh lagi dan tergolek ke bawah sehingga jumpa permukaan tanah rata. Mereka turun ke bawah dan berlari ke arah aku.
"Dia dah mati" katanya. Lalu dibiarkan aku macam tu sahaja tanpa hiraukan.
........
Sunoo berjalan dengan malas. Sudah seminggu lebih mencari Minji tapi tak jumpa. Kemana minji hilang pun dia tak tau.
Anaknya suhan sampai bertanya berkali ii keman minji pergi. Sampai satu masa suhan menangis nak kan minji. Sunil tak mampu membuat apa ii lagi. Dah banyak kali mencari tetap juga tak dijumpai.
BUM!
Satu hentakan kuat terkena di kepala Sunoo. Sunoo terasa sakit di kepalanya. Sunoo memegang kepalanya dan matanya mulai berat.
YOU ARE READING
TSBTI | Sunoo Enhypen
Fanfiction❛ Saya rindukan awak yang dulu... pls kembali❛ Start:18.1.2023 End:7.3.2023