episod 9

53 8 0
                                    

Terlihat ramai polis sedang memerhatikan mereka sambil mengacukan pistol. Mata sunoo bergetar ii melihat seorang gadis.

Gadis itu dengan menangis sambik melihatnya juga. "Sunoo-yah.. Keuman.. letakkan pisau tu Sunoo. Pls. Jin tu biar polis yang uruskan" kata gadis itu.

"Tapi dia cakap dia dah bunuh awak.. saya tak boleh terima.. Hiks" sambil menangis. Jin tergelak sinis.

"Hidup lagi kau rupanya." Kata jin kepada gadis itu.

"Diam kau!!" Jerit sunoo hampir saja ingin menikam jin

"KEUMAN SUNOO-YAH! JEBAL!" jerit Doyoung dan Minji serentak.

"Sunoo-yah jebal.. jangan buat macam ni.. awak bukan Kim Sunoo yang saya kenal.. pls.. datang kat saya... Letakkan pisau tu.. pls" kata Minji sambil menangis.

Perlahan ii sunoo bangun menghampiri minji. Pisau tadi dilepaskan. Tanpa sunoo sedar. Jin di belakang mengacu pistol kepadanya.

"Seok Jin!!" Jerit minji. Sunoo memandang belakang dan terkejut. Dengan pantasnya dia memeluk minjinuntuk mengelak dari tembakan jin.

BAM

mereka terjatuh ke tepi. Minji melihat sunoo. Dahi sunoo berdarah. Jin dibelakang jatuh terbaring. Perutnya mengeluarkan banyak darah.

Dia ditembak oleh seorang polis di belakang Minji tadi. Tetapi malangnya kepala sunoo terhempas di atas batu semasa mahu menyelamatkan minji.

Minji menangis semakin kuat. "Sunoo-yah!!! Bangun! Bangun!!! SUNOO-YAH!!!! SUNOOO" jerit minji.

Tanpa mereka semua sedar sebenarnya jin telah melepaskan satu tembakan di belakang sunoo tepat di jantungnya.

"SUNOOOO IREONA!!! JEBAL IREONA!!!! jerit minji.

Seorang polis menghampiri mereka berdua. Nadi sunoo di check oleh polis itu. Polis itu berkerut dahi.

Cuba menyentuh bahagian jantung. "Jantung dia tak berdegup. Jantung dia terhenti!" Jerit polis itu kepada doktor yang dah tersedia.

Minji gelisah semakin kuat. "Sunoo! Bangun jangan tinggalkan saya sunoo!! Bangun!!!" Jeritnya.

"Puan bertenang puan kami akan segera hantarkan encik sunoo ke hospital." Kata polis itu.

"Minji.. minji bertenang minji. Aku yakin sunoo aku selamat.. bangun minji jangan macam ni" Doyoung memegang minji dan memeluk minji.

Sunoo telah di hantar ke hospital baru sahaja tadi.

"Aku nak sunoo! Aku nak dia sekarang aku tak nak dia tinggalkan aku pls!" Jerit minjin meronta ii.

Doyoung yang memeluk nya hanya diam sambil menangis. Dia juga terkejut Sunoo di tembak tadi dan dikatakan jantung sunoo terhenti. Takut jika sunoo pergi meninggalkan nya.

..........

Flashback

"Sunoo kalau kita kawin nanti awak nak bagi nama anak kita apa?" Tanya minji. Song yeol tergelak kecil.

(Dulu minji tak tau kalau sunoo yang dia tengok tu adalah song yeol kembar seiras sunoo. Doyoung tu Kembar sunoo jugak cuma tak seiras sangat.)

"Awal sangat lah awak ni. Belum kawin lagi dah pikir nama anak." Kata song yeol.

"Mana tau. Kita kena stenbai awal ii. Tak boleh lah last minit baru nak bagi kan? Ha" kata minji.

...

"Sunoo jangan lah lari laju sangat!!" Jerit minji. Song yeol tergelak puas

"Awak tu lambat sangat!" Jerit song yeol.

TSBTI | Sunoo EnhypenWhere stories live. Discover now