12. Bölüm;

32 1 4
                                    


Yazar;
Bu bölüm TodoMomo ile alakalı olacak arada KiriMina verilicek yani Özel Bölüm;

____________________________________________________________________________

PART 1;

Yao-momo'nun Anlatımıyla;

Sabah yurtta kahvaltı yapmak için Mina-san beni uyandırmıştı. Üstüme formamı giyip saçlarımı toplayıp odamdan çıktım.

Merdivenlere geldiğimde telefonuma bildirim geldiği için telefona bakıyordum birden merdivenlerde birine çarptım.

Yao-momo;
Ahh pardon benim hatam.

Shoto;
Dikkatli olmalısın Momo.

Sesin sahibine baktığımda onun Todoroki-san olduğunu gördüğümde yüzüm kıpkırmızı olmuştu.

Yao-momo;
A-ah pardon T-Todoroki-san...

Shoto;
T-tamam Momo. Kahvaltıya mı iniyorsun?

Yao-momo;
Evet sen nereye gidiyorsun kahvaltıya gelmiyor musun?

Shoto;
Ashido-san seni çağırmam için beni göndermişti ama sen kalkmışsın. Beraber inelim hadi.

Yao-momo;
Tamam.

Shoto'nun Anlatımıyla;

Yao-momo ile yemeğe inmiştik. Yemeği yedikten sonra odama gidip çantamı alacaktım ki Momo arkamdan bana seslendi.

Momo;
Todoroki-san!

Shoto;
Efendim Momo?

Momo;
Okul çıkışı beraber parka gidelim mi?
Hem senin için iyi gelir bezmiş gibi duruyorsun?

Shoto;
Tamam Momo.

Momo;
Tamam o zaman okul çıkışı beni bekle beraber çıkalım.

Shoto;
Tamam.

Okulda;

Mina'nın Anlatımıyla;

Okulda Aizawa Sensei bizi boş bırakmıştı. Kırişhima ile konuşuyorduk. Sınıfın dedikodusunu sevenlerini aşıklarını konusuyorduk.

İlk başta İzuku ve Uraraka ile ilgili konuştuk onlara bakıp gülüyorduk. İzuku Uraraka'nın yanağından öptüğünde Aizawa Sensei uyuduğu için bağıramadım ama yurtta bunu konu yapacağıma yemin edebilirim.

Kırişhima ile Yao-momo ve Todoroki'nin sevgili olacağını söyledim. Onların yakıştığını söyledi.

Ardından ise Jirou ve Kaminari ile alakalı biraz sohbet ettik. Kaminari ve Jirou'nun arasını İzuku ve Uraraka yapmıştı. İkiside birbirine çok yakışıyordu. Herkesin arasını yaptım ama kendiminkini nasıl yapacaktım.

~İzuOcham~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin