11. Bölüm;

28 3 5
                                    

İzuku'nun Anlatımıyla;

3. Sınıfın bitmesine tam tamına 3 ay kaldı. Bugün okulda Aizawa Sensei sokaklarda olan Villain saldırılarını durduracağımızı o yüzden kostümlerimizi giymemizi söyledi. Kostümümü giymeye soyunma odasına gittik.

Uraraka'nın Anlatımıyla;

Mina-san ile beraber soyunma odasına gittiğimizde dolabımın içinden kostümümü aldım. Kostümümden birden Deku-kun'un 2. Sınıfdaki ikili saha çalışmasında şans getirmesi için verdiği My Love yazan bileklik yere düştü. Mina farkedince hemen benden önce yerden aldı.

Mina;
Ochako bu da ne?

Uraraka;
Uhh bir hediye...

Mina;
Kimden? Dur tahmin edeyim Midobabe'den.

Uraraka;
E-evet...

Minna(Herkes);
Aww!!

Üstümüzü giyinip Aizawa Sensei'nin söylediği yerde Aizawa Sensei'yi beklediğimiz anda Deku-kun yanıma geldi.

İzuku;
Galiba gruplu olcak. Benimle gelirmisin Uraraka-san?

Uraraka;
Her zaman.

Bir süre sonra Deku-kun'un kolumdaki bilekliği farketmesinin ardından 1 saniye geçmeden direk soru sordu.

İzuku;
Uraraka-san hala saklıyormusun?

Uraraka;
Evet hala saklıyorum...

İzuku;
Çok güzel olmuş bileğine sana daha sonra bir tane daha alacağım. Zaten sevgililer günü yaklaştı.

Uraraka;
Gerek yok aslında bu çok güzel ve yeterli.

Aizawa Sensei gelmişti. Bize 6'lı grup olacagını söyledi. Anlattıktan sonra bütün takımları söyledi.

Deku-kun, ben, Ida-kun, Shoto, Yao-momo ve Tsuyu-chan idi. Grupların her birine farklı yerlere gitmelerini ve görev ayrımını yapmamızı söyledi Aizawa Sensei.

İzuku'nun Anlatımıyla;

Gruplar kurulduktan sonra yerlerimize vardık. Villainlar vardı. Bankayı soyuyorlardı. Aizawa Sensei görev dağılımını benim yapmamı söyledi.

İzuku;
Evet minna. Bir banka soygunu ve sizin görevlerinizi benim söylememi Aizawa Sensei söyledi. Olaya göre herkes istediği görevleri hızlı ve ard arda karmaşa çıkarmadan söyleyin.

Ida;
Ben soyguncuları yakalayabilirim hızlıyım sonuçta özgünlüğüm sayesinde.

İzuku;
Tamam Ida-kun. Ida-kun'a yardım etmek isteyen varmı?

Tsuyu;
Ben yardım ederim Midoriya-chan.

İzuku;
Tamam Asui-san.

Todoroki;
Ben isterseniz kapıyı buzdan kapatıp kaçmalarını engelliyebilirim.

Momo;
Bende kapı için Todoroki-san'a yardım edebilirim.

İzuku;
Tamam Todoroki-kun ve Yao-momo. O zaman bizde Uraraka-san ile içerdekileri yakalarız. Ida-kun ve Asui-san kaçanları yakalayın. Todoroki-kun ve Yao-momo sizde biz Uraraka-san ile girdiğimizde kapıyı kapatın. Size verdiğimiz telsiz gibi olan kulaklıklarla iletişime geçin. Olan olayları hemen bildirin Tamam mı?

Hepsi;
Tamam!

Görev dağılımı sayesinde soyguncula-
rı yakalayıp polise teslim etmiştik.
Sonra Aizawa Sensei'nin dediği toplanma alanına gelmiştik. İlk gelen grup biz olmuştuk 10 dakika sonra herkes gelmiş ve tam olmuştuk. Aizawa Sensei'de gelip bizi tebrik etti.

Sonra ise dersler bitti ve yurda döndük. Uraraka-san ile beraber biz parka gitmiştik. Parkta biraz oturup mağazaların olduğu bir caddeye girdik. Mağazalardan Uraraka-san'a kolye toka almıştım. Sonra ise güzel bir yere oturup güneşin batımını izledik.

Güneş battıktan sonra yurda döndük. Mina-san hergün bize çok tatlı olduğumuzu söylüyordu.

______________________________________

Bnha'nın 6. Sezonu mükemmel gidiyor. Bugünkü bölümün sonunda herkese aynı mektubun yazılmış olsada Uraraka'ya yazılan mektubun okunması bence İzuOcha'nın gerçek olcağını söylüyor. Offf zaten oppuningteki İzuOcha kısmı beni bitirdi. Off çok moment var!

Ayy çok konuştum yaaa. Neyse yeni bölüm şükür atabildim kısa bölüm geldi Üzgünüm.

Bb!

______________________________________

______________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~İzuOcham~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin