5. Bölüm;

44 6 1
                                    


Yazarın Anlatımıyla;

Yao-momo, Todoroki ve Uraraka İzuku'nun Dabi'yi oyaladığı odaya gelirler ama hiç kimseyi bulamazlar.
Yao-momo İzuku'nun yenildiğini düşünürken aklına odadayken konuştukları gelir...

Flaşhback:

İzuku;
Yao-momo şimdi benim bir planım var ama bunu sadece kahramanlar seni kurtarmaya gelirse yapabiliriz...

Yao-momo;
Midoriya-san aklındaki plan nedir?

İzuku;
Şimdi ben kahramanlar geldiğinde kötülerden biri illaki bizi buradan götürmek için gelecek o sırada ben onu oyalayacağım. Sen yardım cagaracaksın eğer Dabi veya Shigaraki gibi bir Villain gelirse onu yandaki ormana cekicem sende kahramanlardan yardım isteyip gelen Villain'ı yakalamama yardım edeceksin. Böylece buradan kurtulacağız...

Yao-momo;
Bu harika bir fikir Midoriya-san... Umarım kahramanlar en kısa sürede gelir... Bu arada özgünlüğünü kullanabiliyorsun degil mi artık?

İzuku;
Evet eski halimdeki gibi.

Flaşhback Sonu:

Yao-momo;
Todoroki-san, Uraraka-chan ben Midoriya-san'ın nerede olduğunu biliyorum!

Uraraka;
Nerede Yao-momo?

Yao-momo;
Ormanda! Villain'lar bizi bir odaya kapattığında bir plan yaptık...
Eğer kahramanlar gelirse bizi burdan götürmek için gelen Villain'ı o oyalıyacaktı... Ama eğer Dabi veya Shigaraki gibi bir kötü gelirse Midoriya-san onu yandaki ormanın içine götürecekti... Benim yardım getirmemi bekliyor olmalı...

Todoroki;
Kızlar arkadaki ormana bakın mavi alevler var....

Yao-momo;
Bu Dabi'nin alevleri Midoriya-san ile dövüşüyor olmalı hadi koşun...!

İzuku'nun Anlatımıyla;

Yao-momo kaçmayı başarmıştı...
Dabi'yi ormana getirdim. Ama alevleri dahada güçlendi ama onu yenebilecek kadar güçlüydüm.

One For All'ı %40 limitinde kullanıyordum. Eskisinden daha da hızlıydım. Dabi yorulmuştu. Alevleri kollarına zarar veriyordu ve o acıyı ben bile hissediyordum.

Yao-momo'nun gelmesini umuyordum. Umarım yakalanmamışsındır Yao-momo...


____________________________________________________________________________

Helloooo!
Yeni bölüm geldi....
Okunmuyor biliyorum...
Ama olsun ben okunması için yazmıyorum...
Ben eglenceli buldugum için yazıyorum....

Bb

____________________________________________________________________________

~İzuOcham~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin