9. Bölüm;

27 3 1
                                    

İzuku'nun Anlatımıyla;

Ara tatil 3 aydı. 1 hafta sonra annemi Uraraka-san ile tanıştıracaktım. Ama önce Aizawa Sensei'ye Tenko'nun abim olduğunu anlatacaktım.

Eğer gerçeği anlatmazsam bizim Villain olduğumuzu düşünebilirler çünkü.

Bugün tatilin ilk günü olduğu için evde annem ile vakit geçirmek için ayırdım.

Annemle iyi bi özlem giderdik. Mitsuki teyze beni görmeye gelmişti.  Kacchan ile aramızın iyi olmadığını bildiği için Kacchan'ı da getirmişti.

Kacchan'a bana iyi davranmasını bağırarak söylüyordu. Kapı çaldı.
Anneme ben bakarım dedim. Kapıyı açtığımda şaşırmıştım. Uraraka-san ve Yao-momo vardı.

İzuku;
Uraraka-san, Yao-momo?...
Ne işiniz var burada?

Yao-momo;
Seni kaçırmaya geldik!

İzuku;
N-ne nasıl yani?

Uraraka;
Hep erkekler kızları kaçırır bizdede tam tersi olsun dedik.

İzuku;
Yani olabilir...

İnko;
Kim gelmiş İzuku?

İzuku;
Uraraka-san ve Yao-momo gelmiş beni kaçırcaklarmış iznin varmı anne?

Uraraka-san ve Yao-momo aralarında gülmeye başlamıştı. Bende dalga geçer gibi "ayy bakın sevgilim ve arkadaşım beni kaçırmaya geldi" diye Uraraka-san'ın kulağına fısıldıyordum.

İnko;
İznim var.

Diye bana seslendi annem.

İzuku;
Uraraka-san bekleyin yanımıza birini daha getiricem sonra çıkarız.

Uraraka;
Tamam Deku-kun.

Yazarın Anlatımıyla;

İzuku içeriye Annesinin ve Mitsuki teyzesinin yanına gelir. Bakugou oradadır. Bakugou'yu kaldırıp zorla dışarıya çıkartır.

Yao-momo ve Uraraka Bakugou'nun burada olduğuna şaşırırlar.

Uraraka;
Aaa Bakugou-kun da burdaymış.

İzuku;
Evet. Annesi Mitsuki teyze annemin yakın arkadaşı zaten bizimde Kacchan ile çocukluktan beri tanıştığımız biliyorsunuz.

Yao-momo;
Hadi geç kaldık! Biri bizi bekliyor dimi Uraraka-chan.

Uraraka;
A-aa ben onu unutmuşum...

Aradan 1 saat geçer;

İzuku'nun Anlatımıyla;

Yarım saat sonra yolun karşısında bekleyen Todoroki-kun'u gördük. Demek buluşacağımız kişi oydu. Bizim Uraraka-san ile yarım bıraktığımız ikiliyi bugün birleştirebiliriz diye aklımdan geçirirken Uraraka-san "Deku-kun" diye seslendi bende birden "Efendim" diye seslendim.

Bir kafeye girdik. Kafede 1 saat oturduk. Bu oturma sırasında Todoroki-kun ve Yao-momo ikilisini bir çift aşk kuşu yapmıştık. Kalktık ve biz Uraraka-san, Kacchan ve ben kalktık. Yao-momo ve Todoroki-kun'u baş başa bıraktık.

Çıktıktan sonra Kacchan ve ben Uraraka-san Uraraka-san'ı evine bıraktık ve sonrada bizde benim eve geçtik sonra Mitsuki teyze ve Kacchan akşam olunca evlerine gittiler.

Yarın Aizawa Sensei'ye Tenko ile alakalı herşeyi anlatacağım.

1 gün sonra;

Aizawa Sensei'yi öğlen arayıp anlatmam gereken birşey olduğunu söyledim zaten bugün Eri-chan'ı görecektim.

Öğlen saat 15:00'de evden çıktım. Aizawa Sensei'nin evinin önüne geldim. Zili çaldım kapıyı Eri-chan açtı.

Eri;
Aaa Deku-san geldi.

İzuku;
Merhaba Eri-chan. Nasılsın?

Eri;
İyiyim Deku-san. Sen nasılsın?

İzuku;
Bende iyiyim Eri-chan.

Aizawa;
Hoşgeldin Midoriya.

İzuku;
Hoşbuldum Sensei.

Aizawa Sensei ile içeriye geçtik. Eri-chan'a daha sonra onu parka götüreceğimi söyledim ve oyuncakları ile oynamaya gitti.

Aizawa;
Peki Midoriya benimle ne konuşmak istiyorsun.

İzuku;
Sensei geçenki Lauge of Villains'ın bizi kaçırdığında öğrendiğim önemli olayı anlatacağım. Ben size anlatmazsam ileride Uraraka-san ile bizim Villain olduğumuzu sanabilirler ve ben bunun olmasını istemiyorum.

Aizawa;
Seni dinliyorum Midoriya.

Aizawa Sensei'ye herşeyi anlatırım. Yarın Müdür Nezu'ya da anlatmam için beni okula çağırdı. Konuştuktan sonra ise Aizawa Sensei'den izin alıp Eri-chan'ı alıp parka götürdüm. 1.5 saat Eri-chan'ı parkta oynattıktan sonra Aizawa Sensei'nin evine bıraktım ve evime geçtim. Yarın Aizawa Sensei ile Müdür Nezu'yla bu konuyu konuşacağız. Kahramanlar ise benden suphelenmiyecekler.

____________________________________________________________________________

532 kelime
UwU

____________________________________________________________________________

~İzuOcham~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin