13. Bölüm;

25 3 2
                                    

PART 2;

Uraraka'nın Anlatımıyla;

Ders bitmişti. Deku-kun ile beraber okuldan çıkarken Momo ve Todoroki-kun'un beraber gülüşerek kol kola çıktıklarını gördüm. Arkadan Kirişhima Mina'nın peşinden koşuyordu.

Deku-kun olayları anlamış gibi bir bakış atıyordu. Sonra ise bana şöyle dedi.

İzuku;
Çift olmuşlar ama bizim gibi olamamışlar.

Uraraka;
Ne çift mi olmuşlar?

İzuku;
Evet dünkü derste Kırişhima Mina'ya açılmış zaten Momogilde parka gittikleri gün sevgili olmuşlar.

Uraraka;
Oha sen nerden biliyon?

İzuku;
Todoroki-kun anlattı. Minagilde belli ediyordu zaten.

Uraraka;
Oha be ya bana hiçbir şey anlatmadılar bunun hesabını onlardan alacağım.

İzuku;
Bu arada bizim aşk kuşları neler yapıyor?

Uraraka;
Hangisi?

İzuku;
Denki ve Jirou-san?

Uraraka;
İşte aşklarını yaşıyorlar.

İzuku;
Hadi gel gezelim biraz yurtta hiçbir şey yok sıkıcı geçiyor zaman.

Uraraka;
Olur!

______________________________________

Uraraka'nın Anlatıyla;

Deku-kun ile sahile inmiştik. Yarım saat oturduktan sonra birden Deku-kun'un telefonu çaldı. Arayan Aizawa Sensei idi.

İzuku;
Efendim Aizawa Sensei.

Aizawa;
Midoriya neredesin?

İzuku;
Uraraka-san ile sahildeyiz geziyoruz Sensei noldu?

Aizawa;
Midoriya, Uraraka ile Momo, Shoto, Bakugou'yu çağırıp okula gelebilirmisiniz?

İzuku;
Tabiki de Aizawa Sensei hemen geliyoruz.

Aizawa;
Tamam.

Uraraka;
Ne oldu Deku-kun?

İzuku;
Sensei bizi çağırıyor. Sen Yao-momo'yu
arasana onu da çağırıyor Sensei bende Todoroki-kun ve Kacchan'ı arayacağım. Okula geçmelerini söyle.

Uraraka;
Tamam.

Deku-kun'un dediği gibi Momo'yu aradım ve Deku-kun da Bakugou-kun ve Shoto'yu aradı. Okula vardığımızda
Aizawa Sensei'nin müdürün odasında olduğunu öğrenip Müdür odasına geçtik.

Aizawa Sensei oturmamızı söyledi. Bakugou-kun ve diğerleri de gelince birşey söyleyeceklerini söylediler.

5 veya 6 dakika sonra diğerleri de geldi. Ardından Aizawa Sensei konuşmaya başladı.

Aizawa;
Hoşgeldiniz ilk önce. Neden geldiğimizi merak ediyor olmalısınız. Çocuklar Müdür Nezu'nun söylediklerini dikkatli dinleyin. Önemli.

Nezu;
Evet bütün öğrenciler Aizawa'nın sınıfından çıktı. Çocuklar bakın okulun en iyi 5 öğrencisi sizsiniz. Her 3 sene aralığında UA Lisesi'nin en iyi 5 öğrencisi seçilir. Bu yılki en iyi 5 öğrenci sizlersiniz.

Şimdi size bunun neden seçildiğini anlatayım. Her 3 sene aralığında seçilen öğrenciler erken mezun oluyor.

Uraraka;
Erken mezun oluyor derken müdürüm yani erken mi kahraman oluyor?

Nezu;
Evet bu doğru ve bu sene erken kahraman olan sizlersiniz:

Midoriya İzuku
Ochako Uraraka
Momo Yaoyorozu
Todoroki Shoto
Bakugou Katsuki

Sizler bu sene erken mezun olmayı hak eden ögrencilersiniz. 2 gün sonra sizin mezuniyet töreniniz var. Tebrik ederim çocuklar.

İzuku;
N-ne bu rüya demeyin nolur? "Diye ironi yaptı Deku-kun.

Hepimiz gülüyorduk bir yandan da çok fazla seviniyorduk. Biz kahraman oluyorduk. Bu benim hayalimdi.

Flaşhback;

All Might;
Evet Shounenler(gençler) bugünkü dersimizde nasıl bir kahraman olmak istediğinizi söyleyeceksiniz...

Evet Midoriya Shounen sıra sende.

İzuku;
Ben herkesi kurtarabilecek kadar güçlü bir kahraman olmak istiyorum. Herkesin güvenebileceği kadar iyi bir kahraman olmak istiyorum. All Might ben senin gibi bir kahraman olmak istiyorum.

All Might;
Harika Midoriya Shounen. Evet Uraraka Shounen sıradaki sensin.

Uraraka;
Ben kurtarılması gerekecek herkesi kurtarabilecek bir kahraman olmak istiyorum. Kurtaramayacağım kimsenin olmaması için elimden gelen herşeyi yapacak bir kahraman olacağım.

All Might;
Uraraka Shounen çok iyi bir kahraman olacaksın.

Flaşhback Sonu;

İzuku'nun Anlatımıyla;

Yurda vardığımızda hava kararmıştı. Birsürü kağıda bakmıştık. Yurttakilere bundan bahsetmeyecektik. Yarın Aizawa Sensei söyleyecekti. Yurttan içeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu.

Denki;
Neredeydiniz siz?

Momo;
Okuldaydik Sensei çağırdı da.

Tsuyu;
Siz çok yorgun görünüyorsunuz. Aç mısınız?

Uraraka;
Yok Tsuyu-chan biz aç değiliz okul kantininde atıştırdık birşeyler.

İzuku ve Shoto;
Biz odamıza geçiyoruz iyi geceler herkese.

Odama geçmiştim. Üstümü değiştirip yatağıma kendimi attım biraz daha ayakta kalsaydım kesinlikle bu sefer özgünlüğüm yüzünden değil yürümekten kıracaktım ayaklarımı. İflas etmişlerdi resmen.

Yatağımda heyecandan yatağımdan düşmüştüm ve kafama bir All Might figürü düşmüştü. Bi bu olmamıştı abi ya valla. O sırada telefonum çalıyordu kalkıp ona baktım. Arayan gizli numaraydı. Açtım ve sesin sahibi sevgili abim Tenko idi.

______________________________________

Evet yeni bölüm Final bölümünü ne zaman yazarım bilmiyom.

Belkide uzatıp Final yapmam daha karar veremedim.

Kendinize iyi bakın.

Bb!

______________________________________

627 kelime

~İzuOcham~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin