3. Fejezet 2. Rész

1.2K 52 9
                                    

Iza

8 évvel korábban

– Most komolyan itt hagysz? – kérdeztem széttárva a karomat.

Válaszra sem méltatott.

Időközben az égbolt besötétedett, már csak egy nagyon vékony csík látszódott a napsugarak nyomaiból. Bár a színes égők szépen világítottak, a funkciójuk inkább volt a hangulatteremtés, mint a jól láthatóság. így ha látni akartam merre sétál, nem veszíthettem szem elől.

A szemem a fenekére tapadt, ahogy a szűk nadrágban sétált.

"Mégis mennyit edz, hogy így néz ki?"
"Vajon fel tudna engem emelni?"

A legközelebbi asztalnál megállt. Belemarkolt a rágcsálnivalóval teli tálcába, kivett egy marék mogyorót, lazán összerázta a tenyerébe és a szájához emelte az öklét, amiből kipotyogtak a sós magvak.

"Hogy képes valaki arra, hogy még mogyoróevés közben is szexi legyen?!"

Felkapta az asztalon álló két üveg nyitott kólát és már sétált is vissza felém.

– Megszomjaztam. – mondta megrándítva a vállát és a szájához emelte az üveget, közben pedig felém nyújtotta a másik bontott üdítőt.

– Kösz nem. Nem fogadok el drogos, dögös férfiaktól italt, akik kanosak. Ki tudja mit tettél bele? – tártam szét a karom visszatartott nevetéssel a reakcióját nézve. Láttam, ahogy a szénsavas üdítő a torkán akad és félrenyel.

– te most dögösnek neveztél? – kérdezte még mindig fulladozva.

– a drogos és a kanos jelző fel sem tűnt? – húztam el a számat.

– De.– válaszolta összepréselt szájjal, szűkszavúan. Megemelte a másik kezében lévő kólát is, amit nem fogadtam el tőle elsőre és beleivott.

– Na? – nyújtotta felém az üveget ismét – Ha mérgező, legalább ketten halunk meg. – jelentette ki poénosan, amire én is felnevettem vele együtt és elfogadtam az italt.

– Tudod, jól teszed, ha nem bízol a drogos és kanos férfiakban. – komolyodott el.

– Szóval igaz, hogy drogozol? – vontam kérdőre.

– Miért, ez ment a tegnap esti hírekben? – hökkent meg a kérdésemen.

– Nem, csak tudod, az emberek pletykálnak és te sem cáfoltad meg eddig.

– Most ne erről beszéljünk. – terelte el a témát – Az a másik szó, hogy is mondtad? –vágott olyan képet, mint aki gondolkozik – Áh, igen, megvan – emelte fel a mutatóujját –„kanos", az sokkal izgalmasabb. Mit gondolsz erről a szóról kicsilány? – kacsintott rám

– Mégis mit mondhatnék? – jöttem zavarba a kérdéstől.

"Elegem van, hogy akármit mond vagy tesz, abba én belepirulok."

– Meg akarlak dugni. – jelenti ki olyan természetesen mintha csak azt mondta volna, hogy az ég kék a fű meg zöld. Most az én torkomon akad meg az édes üdítő. Döbbenetemben azt sem tudom, kiköpjem, vagy inkább nyeljem le.

Miközben várja, hogy hogyan fogok reagálni a mondatára, a szemével szinte felfal. Szemérmetlenül elkezd lefelé vándorolni a tekintete az arcomról. A fehér felsőmön átütő melltartó vonalánál időzik, mintha sajnálná, hogy nem láthat többet. Még egyszer hálát adok saját magamnak, amiért nem voltam bátrabb és melltartóban jöttem.

Túl sok véletlenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang