Nerdeyse 5 dakika olmuştu ben koltukta hırsızda yerde yatıyordu.
Yavaş yavaş uyanmaya başladı bende sopayı elime aldım ne olur ne olmaz diye...."Ah nerdeyim ben" gözlerini açıp etrafa baktı sonrada bana
"Sen kimsin evimde ne arıyorsun"
Bana doğru yaklaşıyordu korkmaya başladım."Ereeen!" diye ağzımdan kocaman bir çığlık çıktı..
Eren ve Filiz hemen aşağı indi."Pelin noluyor bu kim" cevap veriyordum ki hırsız konuşmaya başladı....
"Bakın ben bişey çalmadım izin verin evime gideyim" hem evimize giriyor hemde bişey çalmadım diyor hangi devirdeyiz ya.
"Pelin gel yanıma" Erenin yanına gittim beni arkasına aldı....
"Aç ceplerini bakacağım" diyordu Eren
"Valla bişey çalmadım gel bak" .
Eren bize dönüp"Burda kalın ben bakacağım" ikimizde kafamızı tamam anlamında salladık
Neyse işte Eren baktı bişey bulamadı polisi arayıp hırsızı almalarını söyledi belki bizden bişey almadı ama sokağa bıraksaydık başkalarından bişey çala bilirdi.......
:)Saat sesiyle uyandım gözümü açtığımda yanımda Filiz yoktu aşağıdadır diye düşünüp aşağı indim tam da düşündüğüm gibiydi.... Filiz koktukta oturmuş telefonla oynuyordu yanına gidince dönüp bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Günaydın pek hava aydın değil ama yinede" neden bu saatte uyanıktı
"Filiz sanada günaydın da neden bu saatte kalktın" telefona bakmaya hala devam ediyordu
"Uyku tutmadı ben evde de böyleyim sabahları erkenden kalkıyorum" kafamı tamam anlamında salladım
.......Aslında Filiz'i tam olarak anlamamıştım. Bir insan neden sabah erkenden uyansın ki yani öyle güzel uyku dururken kalkıp bişey yapmak mı çok saçma geliyor bana böyle birşey.
.........
"Filiz sana bişey sora bilirmiyim" telefonu bırakıp yüzüme baktı bu sanırım sor anlamına geliyor du.
"Sor dinliyorum" tamda beklediğim cevap
"Ee şey Eren'in yani abinin sevgilisi varmı yalnış anlama sakın merak ettiğimden sordum öylesine yani"
Sustu konuşmadı bu sanırım evet anlamına geliyordu yani sevgilisi vardı zaten boşa hayaller kuruyordum Eren nereye benden hoşlanmak veya sevmek nereye
"Hayır yok abim de istemiyor zaten yani sevgisini haketecek birini henüz bulamadı" Ne demek istediğini az çok anlıyordum.
"Tamam peki anladım"
Buna hem üzülmüştüm hemde ne bileyim seviniyordum.....Aşk nedi bilirmisiniz , ımm bazı insanlar aşkın oyun gibi geldiğini düşünüyor ama hayır öyle bişey değil.
Aşkın elbette iyi yanları var ama kötülerde buna dahil....
Evet aşkın yaşı yoktur ne zaman istersek o zaman aşık ola biliriz ve evet size tavsiyem kimi seviyorsanız kime aşıksanız onu asla ve asla bırakmayın.Sizi siz gibi seveni sevin , birini seviyorsanız her kusuruyla , her hatasıyla , sevmelisiniz.
Biliyormusunuz iki insanın kalbi yan yana gelince gerçek bir kalp oluşur ve bu kalp asla ve asla kırılmaz veya dağılmaz.....
Neyse aşk çok güzel bir duygu umarım her kes tadar :)Tabakları mutfağa tanışıyordumki ikisi kaydı elimden düştü yere.
Diğerlerini masaya bıraktım ve kırılanı toplamaya başladım , bir parçasını elime almıştım ki elim kanadı tabi normal bişey bence..."Suya tut hemen kanaması daha da artmasın" başımı ses gelen tarafa çevirdim kapıya yaşlanmış bana bakan Ereni gördüm...
"Tamam" diyip elimi suya tuttum başımı çevirdiğimde yanımda birinin olduğunu farkettim evet bu Erendi.
Başımı çevirdim onunla göz göze geldik simsiyah gözlerinin içinde kayboluyordum , evet Erenin gözleri simsiyah ve çok güzel.....
Karnımda kelebekler uçuştuğuna yemin ede bilirdim ama kanıtlayamazdım.Elimi sudan çıkarırken
"Yara bandı nerde yapıştıralım" nerde olduğunu bende bilmiyordum"Sanırım dolapta , bilmiyorum belkide kalmamıştır" elini dolaba attı sanırım bulamamıştı.
"Burda bişey yok Filiz markette zaten arayıp söylerim alsın gelirken"
Evet aradan nerdeyse 2 saat geçmişti herhalde, ben kendi telefonuma bakıyordum , Filiz de odasında arkadaşıyla konuşuyordu.Hafif göz ucuyla erene baktım telefona bakıp gülüyordu.
Kafamda saçma sapan senaryolar dönüyordu , bunlardan kurtulmanın tek yolu gidip bakmaktı....."Eren napıyorsun" yanına oturdum
"Hiç öyle arkadaşımla konuşuyorum" bişey demedim
Telefonla oynuyormuş gibi yapıp Erenin telefonuna baktım
İsmini göremedim ama mesajda 'merak etme güzelim' diyordu.....
Ne yani sevgilisimi vardı aman tanrım hoşlandığım çocuğun sevgilisi vardı, Aşka inanmayan bir çocuğun sevgilisi vardı bu düşünceleri kendime yediremiyordum
ARKADAŞLAR EREN ERDİNÇ'İN SEVGİLİSİ VAR
Hoşlandığın kişinin seni sevmemesini en iyi siz bilirsiniz bence nasıl diyim onunla hayaller kurarken birden hepsi uçup gidiyor
Benimki sanırım tek taraflı aşk....
Ama olsun ben ondan asla vazgeçmeyecem :)"Ben uyuyorum iyi geceler" trip atar gibi bir tavırla odama gittim ve yatağıma uzandım.
Odada çok bunalmıştım pencerinin yanına gittim, açıp havaya baktım biraz karanlıktı sanırım yağmur yağacaktı
Her şey gözümün önüne geldi gözlerim dolmaya başlamıştı
Hatta başlamamıştı dolmuştu direkt...
Kapı açılınca gözümden bir damla yaş düştü sanırım gelen Filiz di
"Filiz konuşmak istemiyorum" ağlamaklı sesle konuştum
"Ama ben istiyorum" bi dakika bu ses Erenin sesiydi