Part 7 : Your Love For Me.

799 38 7
                                    

"Hyungg??" Jerit V terkejut. Eunji turut terkejut dan menutup mukanya kerana takut dan malu.

"Apa korang buat ni?" Tanya Jimin dengan senyuman nakal di bibirnya.

"Hyung tak nampak ke? Diorang tengah luahkan perasaan masing-masing tadi kan~" sindir Jin kepada V dan Eunji.

"Hyung.. stop this.." V cuba untuk tidak memalukan Eunji dihadapan Jimin dan Jin.

"Kau jangan nak berangan jadi Cinderella la perempuan! Kau sedar tak kau tu tak layak? Cermin la sikit diri kau tu. Ops! Lupa~ Kau mana ada rumah and offcourse la cermin pun takde. Takpe-takpe.. kau guna la cermin besar dalam bilik aku tu lepastu kau belek muka kau tu. Maybe comel sikit dari beruk kot~ Hahahaha" Ejek Jimin panjang lebar untuk menyakitkan hati Eunji.

"Betul tu Hyung! Bilik aku pun ada cermin jugak.. tapi kalau kau nak guna kau kena bayar.. mesti kau takde duit kan?" Jin pula mengejek Eunji. Jin berjalan menghampiri Eunji dan membelai rambut Eunji.

"Ma.. maafkan saya.." kata Eunji getar.

"Jangan risau.. kau boleh bayar dengan jual badan kau kat kitorang.. hehe.." Bisik Jin ditelinga Eunji dan tanpa disedarinya V terdengar kata-katanya.

Jimin dan Jin tersenyum nakal. V tidak dapat menahan marah apabila Eunji dihina sebegitu. V menumbuk wajah abang keduanya iaitu Jin dan menolak Eunji kebelakang. Jin menyerang balas V dan mereka bergelut untuk melepaskan diri masing-masing. Eunji terdiam dan air matanya mula jatuh membasahi pipinya. Jimin cuba meleraikan pergaduhan diantara Jin dan V namun dia pula dibelasah oleh V. Pergaduhan mereka bertiga diteruskan sehinggalah satu suara yang amat nyaring kedengaran.

"BERHENTI!!!!!!! JIMIN!! TAEHYUNG!! JIN!!" Marah Pn.Kim kepada anak-anaknya.

Jimin berhenti menumbuk V dan Jin pula berhenti menendang V. Eunji terkedu untuk mengeluarkan kata-kata apabila riak wajah Pn.Kim jelas kelihatan kemarahannya. V cuba untuk bangun dan menghampiri ibunya. Jin dan Jimin berjalan keluar dari bilik Eunji dengan perasaan tidak puas hati.

"Omma.. Sebenarnya.." V menghampiri ibunya dan belum sempat ayatnya dihabiskan, Pn.Kim telah terlebih dahulu memintasnya.

"Kamu kena ingat, kamu tu T.U.N.A.N.G Yoona. Lupakan perasaan kamu kat Eunji tu. Cinta kamu hanya untuk Yoona." Balas Pn.Kim dengan nada yang agak dingin. Sebelum dia keluar dia sempat memandang Eunji dengan pandangan meluat.
.
.
.
.
.

Eunji cuba untuk melarikan diri daripada V selepas Pn.Kim meninggalkan mereka berdua disitu namun tidak berjaya kerana tubuh kecilnya itu dipeluk oleh V dari belakang dengan begitu ketat. Eunji meminta V melepaskannya namun V lebih kuat memeluknya.

"Awak.. lepaskan saya.. Awak lebih layak bersama Yoona, bukan saya.." rintih Eunji dengan suara memujuk.

"..........." V hanya diam dan memeluk Eunji dengan seeratnya.

"Awak.. please.." pujuk Eunji sambil cuba meleraikan tangan V yang begitu ketat memeluknya.

"Aku sayang kau dari dulu lagi.. Kau lah cinta pertama dan cinta terakhir aku! Kenapa susah sangat kau nak paham? Aku cintakan kau! Sayangkan kau!Tolong jamgan suruh aku lepaskan kau sebab pekara tu takde dalam kamus hidup aku! Aku nak bersama dengan kau je.." Jawab V dengan nada sebak dan dia mengatakan semua itu dengan mata yang tertutup untuk menahan dirinya daripada menangis.

"Tapi.. ahli keluarga awak bencikan saya.." ujar Eunji dengan nada sebak juga.

"Shhh~ Saya akan pastikan mereka boleh terima awak, okay?" Pujuk V sambil meletakkan jari manisnya dibibir Eunji.

Eunji tersenyum dan dia memeluk V. Senyuman bahagia dibibirnya diukir apabila mendengar kata-kata V yang baginya sangat bermakna itu.

S
K
I
P

-Di Bilik Jimin-

Jimin dan Jin menghempaskan badan mereka berdua diatas katil besar milik Jimin. Jimin menyatakan bahawa dia sangat tidak puas hati. Jin berbisik kepada Jimin dan memberitahu sesuatu kepada Jimin. Kemudian Jimin senyum jahat.

"Kalau macam ni la plan kau, Jin.. aku setuju je.. hehe nasib kau memang malang Eunji.." ujar Jimin dengan nada yang perlahan. Jin turut tersenyum jahat memikirkan plannya itu..

-TO BE CONTINUED-

♔Kasut Cinderella Korea♔ +KTHWhere stories live. Discover now