MART POV
"okeiii anyways musirullud me nyyd peaks vist rääkima homodest. aga ma praegu tglt ei viitsi. sorri tyybid siuke pidu oli taneli kiige juures eile. btw ta on suht hea seksi- anyways olgu tglt peaks nyyd vist rääkima."
kaja kallas, ajas oma jama nagu ikka. seekord veel homodest. issand, vastik. homod võiks kõik ära põletada. eesti võiks saada uueks põhja koreaks, 5miinist dupe. kõik meie probleemid oleks lahendatud.
samara ajal kui kaja hakkas twerkima ja wapi laulma ma võtsin välja oma iPhone galaxy tesla netflix 2o05xx92 max plus 5miinuse extra seksika plussssssszzz ja mõtlesin et võiks oma naisele nude saata. ta sitaks armastab mu ilusat 50 inch cocki isegi kui see kunagi tema DDDDDD tisside peale kõvaks ei lähe.
naised ei aja mind kunagi kõvaks. nad kõik on okeid aga millegi pärast on mehed nii palju hotimad.
ma tean et ma kõlan nagu mingi paks pede aga noh mdea fuck off ig.
"MARTTTTTT MUSI MUSU KLE YTLE KA PAAR SÕNA"
kaja nyyd juba strippas riigikogu ees proovides mingeid suvakaid poliitikuid endale postiks teha. tal oli seljas vikerkaare värvi sädalevad stringid. tglt tahaks hullult kedagi keppida praegu. iga naine sureks kui ta mu ilusat peenist näeks.
ma kukerpallitazin pysti ja mulle otsa vaatasif need uhked silmad. jüri rattake musu just varastas mu sudame.
omfg kas ma olen pede? issand ma hakkan nutma. lähen kohe hyppan pika Hermanni otsast alla. kõik ekrelased tuleksid mu matusetele. kle äkki isegi võiks, liht naljaviluks iykyk.
"olgu siis no tere kõik see pede- i mean pere. teate homod võiks kõik põrgu visata et ma arvan nyyd niimoodi. ma deffo ise ei ole pede ärge muretsega no votige siis ikka minu poolt valimistel onju."ma lasin veel lõpetuseks yhe ilusa peeru enne kui ma nägin kuidas jûri pysti tõusis ja seda hotti assi näitas. ta perse võiks mu padi olla.
"tsau beibed näidake tisse ja tusse pls ma def sirge kui tornaado. appi te olete kõik nii nunnud kle hakkame kõik nussima. sajaühekas onju. anyways pede on hea" rääkis jüri jürks mürks
jüri jutt tegi teda kuidagi veel hotimaks appi. järsku mu ilus peenis tõusis nii kõrgele püsti et terve päikesesysteem nägi seda.
kaja muidugi juba lausa lendas oma peeru otsas mu ilusa penisukese otsa ja hakkas jälle strippama
"OMG GUYZZZSZ MARDIL TULI JYRI PERSW PÄRAST EREKAS, või voiks hoopis õelda EKREKAS"
mul hakkas nii piinlik et lasin välja yhe pika peeru enne kui hakkasin ilusti yht pika teivashypet oma kepimasinaga tegema
kaja ikka verl grindiz ilusti perse väljas. ta ilusad tissid hyppasid õhus mis tegi mu peenist ainult väiksemaks appi
naised ei ole minu arust ikka yldse mitte hotid
mu kallis jüri poiss aga, appi kuidas ta paneb mu südamekese puperdama
SEE KÕIK ON NALI, ÄRGE VÕTKE MIDAGI TÕSISELT
loodan et teile meeldiz 🤩🤩😘😘😘🔥🔥🔥 natuke rõõmu võiks ka eesti poliitikamaastikul olla
anyways öelge kui tahate teist chapterit
YOU ARE READING
Poliitiline armastus
Randommart helme x jüri ratas eesti deffo lemmik poliitikud. meie musirullid tupsukesed. mis aga juhtub siis kui nad yks riigikogu istung tylli lähevad?!?!??! siin ficis saab kõike, draamat, armastust, surma. kas mart ja jüri saavad oma õnneliku lõpu? lo...