MART POV
oli yks imekaunis sitax uhke kevadhommik kui ma oma prisket postkasti uurima läxin. ma ilusasti peeretasin oma korterist välja ning kexlesin alla korrusele aka sinna kus elavad demokraadid ja liberaalid. appi nad nii vaesed et ei saa dimme katusekortereid osta nagu minu ilus perse-peenis konservatiivne kommunistlik tuss
anyways musid ma tegin postkastj lahti ja omfg seal sees oli JYRI JA SYNNE PULMAKUTSE. appi hakkasin kohe verd nutma nii kurb minu jyri tyri pyri myri kyri vyri lyri zyri nyri fyri hyri cyri qyri abiellub mingi sitase ikooni synnega. ma hakkasin twerkima sest nii kurb on yk. siuke deprekas tuli kohe peale.
ss kui olin paar nädalat järjest seal nutnud vahtisin lõpux kuupäeva ja nägin et see on täna. lendasin kohe enda aknast sisse et ikka rohkem klaasikilde mu põrandal olex ja panin selga oma 5miinuse, nicki minaji, pitbulli ja Anne veski merchi ja hyppasin oma uhiuude sisseehitatud tupsu ning vape vending machiniga lambo porsche volvo subaru bemmi ferrari mersu rolls royce bugatti jaguar tesla lexus maasika coca cola kokaiini maitselisse 5000xxxkwg exxxxxxxtra musirullumullu autosse ja panin sidur pidur gaas gaasi!!!
nende pulmad toimusid kiviõlis ja see nägi välja peaaegu sama sexi kui jyri paks perse. aga jyri hot perse saab ikkagi esimese koha sest see maailma hotim asi.
appi mul tuleb ilus erektsioon selle mõtlemise peale issand kui hot
no homo sapiens tho
ma tantsin oige ja vasemba rütmiga ennast kirikusse ja peeretasin oma paksu sexi perse yhele ilusale toolile maha. kaja kallas oli synne maid of honour ja ta strippas oma rainbow värvi sädelevates bikiinides ja lingeries nagu ikka.
mu noks oli kôva a selle pärast et mu musurullu jyrikene twerkis ennast altari ees. nii hot noh siuke erekas ei see tähendab eKrekas ikka. nutt tuleb peale
ss tuli mingi suht sitt muss peale et hakkasin nutma sest ma kõrvad valutasid. hakkasin emmet tahtma. ta oleks unelaulu laulnud. ss tuli mingi synne oma virginity valges kleidis välja ja hakkas musitama kõiki kes talle ette jäid. suht hot a mina olen see kes peaks musitama praegu
ta lapik perse veeretas ennast minu musu jyri juurde. ss ytles see sexi preester kes kandis ainult roosat trikood "spiik näoh orr forever hould joor piiss"
siis tekkis mus see tunne. see oli ju MINU jyri. ma ei saa lasta tal mingi litsi bitchiga abielluda ja ma keerutasin ennast piruettidega pysti.
"JYRI MU ARM!!! ÄRA ABIELLU SELLE LAPIKU SITAKOTIGA!!! MINA OLEN SU ELU ARMASTUS KALLIS PAKSU PERSE JYRI!!!!! ÄRA JÄTA MIND MUSURULLU. PALUN MUL ON VAJA SU PAKSU PERSET ET ELADa!!!! SEE ON NAGU MINGI NARKOTS (nendest narkootikumidest ei tea me kyll midagi 5miinust dupe)"
jyri twerxis edasi ja ss vaatas mulle otsa ning moanis "OMG MUSUUUU MARTTTTTT MA ARVASIN ET SA KUNAGI EI YTLEGI SEDAAAAA JA PLZZZ ABIELLUME KOHEEEE"
ss võttis jyri oma ilusa kõva peenisega synne kaela ymbert kinni ja kägistas ta oma paksu pika noksiga surnux. ma jooxin jyri juurde ja musitazin teda. hottest moment of my life
jyri and andis mu paxule persele ilusa paugu enna kui mu kaenlasse võttiz ja ära jooxis.
tagant oli kuulda kuidas jyri ex girlfriendid helga ja anni nimelised asjandused kiljusid. mina ei tea kas rõõmust või röömust (saarlased be like lolz)
me läxime ss minu juurde ja hakkasime oma kõvade 2936 inch munnidega möõgavõitluzt pidama!!! appi kui funnnnnnn
ss vãsisime ära ja jyri toppis oma noksi mu ilusasse persesse!!! ma moanisin nii kõvasti et kaja kallas hakkas laulma laulu nimega "lugege mu huultelt: maksud ei tõuse" nii hot noh
me panime mingi 29639294646354w8 tundi järjezt ennw kui mu ainsast tervest aknast lendas sisse mu kole nõiast naiseraisk ja twerkis natsa enne kui ytles "MARDI PARDI ÄRA JÄTA MIND MAHA VAATA KUI ILUSAD PAXUD DDDKFGFJWHDDGJSJWKE SIZE TISSID MU ONNNNN!!!!!!!!!"
jyrimyri ss võttis jälle oma peenise välja ning kägistaz sellega mu naise ka ära
lõpp hea kõik hea
ja me elasime koos aegade lõpuni
untilllll......
SYNNE LENDAS AKNAST SISSE!?!?!?!?!
to be continued..............
NO HATE TO SYNNE TA ON IKOON
PANGE VOTE KUI UUT PEATYKKI TAHATE!!!
YOU ARE READING
Poliitiline armastus
Randommart helme x jüri ratas eesti deffo lemmik poliitikud. meie musirullid tupsukesed. mis aga juhtub siis kui nad yks riigikogu istung tylli lähevad?!?!??! siin ficis saab kõike, draamat, armastust, surma. kas mart ja jüri saavad oma õnneliku lõpu? lo...