Коли Оля пішла я вирішив залишитись на кухні ще на деякий час.
***
Через 10 хвилин я подумав що треба все ж таки піти та подумати в більш спокійній обстановці.
Я встав зі стільниці та вирішив піти до кімнат не головним ходом, не хочу щоб багато людей знало про цю кухню. Пройшов до скляних дверей які вели у внутрішній двір, вийшов у них, поряд були сходи до балкону другого поверху, по ним я пройшов на другий поверх, зайшов в передостанню кімнату цієї сторони¹.
Спершу я зайшов у ванну кімнату та вмився, багато всього сталося останнім часом.
Я зняв піджак та ліг на постіль, думки сплелися у великий клубок, через це я не міг заснути, так що треба було розплутувати його. Почнем.
Батько Олі. Я за весь цей час так і не зрозумів що він думає про наше розставання. За той час поки ми з ним знайомі я впевнився що він бачить людей наскрізь, так чому ж не сказав Олі що я їй не зраджував? Можливо на цей раз він все таки помилився та подумав що я дійсно їй зрадив? Ні, не може бути такого. Скоріше він не хотів їй казати бо вона була ще не готова.
Сьогоднішній день. Сьогодні вона розійшлась зі своїм хлопцем, і знову через зраду, тільки вже справжню і навіть не зрозуміло чію. Я розповів їй про те що насправді було рік тому на цій дачі, не знаю чи повірить вона мені, але надія помирає останньою, чи не так?
Я думав ще довго та на різні теми. Про те що відчувала Оля коли побачила мою "зраду", про те як підло вчинила іра, про те як Оля знайшла цього гліба, вона ж психолог, повинна була зрозуміти, хоча в тому стані в якому вона скоріше всього була легко втратити пильність.
Заснув я десь у 20 хвилин на другу ночі.
****
Вони лежали на ліжках думаючи про своє, але теми їх думок інколи перетинались.
Не підзрюючи цього вони заснули майже одночасно та у позі інь янь, навіть через відстань вони доповнювали одне одного.
Що ж на решті вони вирішать?
Це знає тільки ранок–час для рішень.
****||¹–Кухня та сходи знаходяться з лівої сторони дачі.||
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дороге вино, або як Німеччина змінює життя
FanfictionАу в якому Оля та Вітя поїхали у відрядження в різні країни та повернулись через рік. У Косач є хлопець, у Шаблія дівчина. І ці двоє не такі прості як здаються.