17

10K 937 243
                                    

4 YUVARLAK

Taehyung:
Jungkook ağlıyor mu
Yoksa bana mı öyle geliyor

Hoseok:
Tepine tepine
Ağlıyor hemde

Namjoon:
Yoongi kayıptı en son
Bişey mi oldu acaba

Jimin:
Ya olmamıştır
Taehyung
Yanına git

Taehyung:
Önlüğünü falanda çıkarttı
Gidiyorum ben

Taehyung çevrimdışı...

Namjoon:
Bu da Jimin gibi
Yapıştı adama

Jimin:
@Taehyung
Haber ver bize

Hoseok:
Adama saydırıyodu
Nasıl altına sıçtı

Namjoon:
Çok kötü ağlıyo
Lan
Tarhyung'da ağlamaya başladı

Hoseok:
Gerizekalı
Teselli edeceğine
Sarılmış beraber ağlıyorlar

Namjoon:
Abi çok kötü ağlıyorlar
Diyorum ki
Acaba
Öldü mü

Jimin:
NE DİYOSUN BE
NE ÖLMESİ
ÖLMEDİ

Namjoon:
Bu kadar ağlamaları

Namjoon yazıyor...

Jimin, Namjoon kişisini gruptan çıkardı...

Hoseok:
Lan

Jimin:
Gerizekalı Namjoon
Neyse
Taehyung telefonu eline aldı

Hoseok, Namjoon kişisini gruba aldı...

Taehyung çevrimiçi...

Taehyung:
Arkadaşlar hazırlanın
Yoongi bıçaklanmış
Jungkook'u hastaneye götürüyoruz

Jimin çevrimdışı...

Taehyung çevrimdışı...

Namjoon çevrimdışı...

Hoseok çevrimdışı...

***

    Jimin kalbinin acıdığını hissetti. Şu anda 6 kişi oturmuş bir yerden doktor gelmesini bekliyorlardı. Yoongi'nin nasıl olduğundan haberleri yoktu. Jungkook ve Jin'se en iyi arkadaşlarını kaybetme korkusuyla kafayı yemek üzereydiler. Taehyung, Jungkook'a sarılmış onu teselli etmeye çalışıyordu. O kadar başarısız bir girişimdi ki bu kendisini bile ağlatmıştı.

      Hoseok, Jimin'e sarılmış saçlarını okşuyor, ona moral verici şeyler söylüyordu. Jimin saçlarının okşanması ve Hoseok'un sözleriyle az da olsa rahatlamıştı. Namjoon, Jin'in tek başına duvarın oraya çökmüş kendisini ağlamamak için zorladığını görünce onun yanına ilerledi. Böyle bir günde kimse yalnız kalmamalıydı.

      Jin, yanına birisinin çökmesiyle kafasını oraya çevirdi. Namjoon olduğunu görünce kafasını dizlerine geri gömdü. Namjoon derin bir nefes aldı ve sessiz bir şekilde sorusunu Jin'e yöneltti. "Sarılmak ister misin?"

         Jin kafasını kaldırdı. Bir süre duvarla bakıştı. Sarılmanın zayıflık olduğunu düşünürdü. Ama şu an kendisini çok kötü hissediyordu ve sarılmaya ihtiyacı vardı. Kollarını yavaşça Namjoon'un boynuna doladı. Buna karşılık olarak beline dolanan eller hissetti. Jin o an ikinci kere zayıflık olarak gördüğü bir şey yaptı ve Namjoon'un kollarında ağladı.

           Odadan bir doktorun çıkmasıyla hepsi onun yanına adımladı. Doktor Yoongi'nin karnından bıçaklandığını ama müdahale edildiğini, 10 dakika önce uyanmış olduğunu ve yarım saate çıkabileceklerini söyledi. Böylece odadaki herkes rahat bir nefes aldı. Doktor yanına gidebileceklerini söyleyince hepsi birden odaya daldı. Yoongi, Jin ve Jungkook'un herkesi toplayıp geleceğini düşünmemişti. Odaya 6 kişi birden girdiklerinde kendini istemsizce düzeltti. Ne de olsa aralarında Jimin'de vardı.

BU BÖLÜMÜ YAZARKEN ASLINDA YOONMİN İKİLİSİNİ BİRAZ YAKINLAŞTIRACAKTIM BİR BAKTIM YOONMİN HARİÇ HERKESİ YAKINLAŞTIRMIŞIM COSMCLWMXLW. NEYSE SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ KENDİNİZE İYİ BAKIN.

STARBUCKS / TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin