SANIRIM AĞLAYACAM. KIRCAM DÖKCEM HER YERİ. ATACAM KENDİMİ CAMLARDAN. NE DEMEK FİNAL! GERÇEKTEN BU KİTABA ÇOK BAĞLANMIŞTIM AMA HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VARDIR. KİTABI BOŞ BOŞ UZATIP İÇİNE ETMENİN DE BİR ANLAMI YOK. ZATEN YARIN YENİ BİR KİTAP PAYLAŞACAM BURDAN REKLAMINI YAPARIM. BUNUN YERİNİ ONUNLA DOLDURMAYA ÇALIŞACAĞIM. NEYSE İŞTE BİZ FİNALİMİZE GEÇELİM. LÜTFEN ZIRLAMAYINIZ BENDE ZIRLARIM!
3 yıl sonra...
BURALAR HEP DUTLUKTU
Taehyung:
Arkadaşlar
Kook'u arıyoruz arıyoruz
Bulamıyoruz
Nerde bu çocuk
Yorumlarda belirtirseniz sevinirizHoseok:
Burda
Jungkook'un kafasının
Ortama giriş yapması gerekiyorduTaehyung:
AMA YAPMIYO
YOK
ÇOCUK KAYIP
PUF OLMUŞYoongi:
Yatağın altına baktın mıTaehyung:
NeYoongi:
Bende küçükken
Millet beni merak etsin diye
Yatağın altına saklanırdım
Sonra orda uyuyakalırdımSoobin:
Merak ederler miydi pekiYoongi:
HayırNamjoon:
Yazık
Bana para ver
Merak etmezsem şerefsizimHoseok:
Merak etmem diyo yaniNamjoon:
LanTaehyung:
Arkadaşlar
Ben size demek Kook kayıp
Siz yok demek nau nauYeonjun:
Biz nerden bilelim
Niye bilelim yani
Bilmemiz mi gerekiyor
Yoo gerekmiyoSoobin:
Yeonjun
SusJimin:
Bakın nasıl tersliyo
Kesin aşıkSoobin:
Jimin hyung
Biz sevgili olalı 1 yıl oluyoJimin:
E doğru diyorum işte
Aşık olmazsan niye sevgili olasın
Bakın kesin aşıkTaehyung:
Bu sümüklü varlık
Bi boklar biliyor
Dökül lanYeonjun:
Bil - mi - yo - rum
İftiğrahya uğrağrım buralarda aneyyyJin:
Döneklik yapcam diye
Kürde bağladı bu daJimin:
YoongiYoongi:
EfendimJimin:
Yoksa Agust D mi demeliyim :DYoongi:
Lan
Sen
JİN
SIÇTIM AĞZINAJin:
Lan herif @Namjoon
Güçlü kaslarınla koru beni
Yoksa bir kedy tarafından
KatledilecemNamjoon:
Bence
Kendin halledebilirsinJin:
Yan yatmış iguana dölüJin çevrimdışı...
Namjoon:
Bu neydi şimdiJin çevrimiçi...
Jin:
HakaretJin çevrimdışı...
Taehyung:
Kapı çalıyo
Lütfen
Kook gelmiş olsunTaehyung çevrimdışı...
...
Taehyung'un kapıyı açmasıyla Jungkook'un Taehyung'un üstüne devrilmesi bir olmuştu. İkisi birden yere yığılırken Taehyung, Jungkook'un beyaz gömleğinde ki kırmızı lekeleri farketmiş ve gözleri kocaman açılmıştı. Dolu gözlerle doğruldu ve Jungkook'u da doğrulttu. Jungkook'un sırtı yerle buluşurken Taehyung, kanın yoğun olduğu noktaya kilitlendi. Göğüsünün üstü...
Titrek elleriyle Jungkook'un yanaklarını okşadı ve telefonunu açtı. Tam ambulansı aramak üzereyken Jungkook telefonu elinden aldı ve Taehyung'un dudaklarına derin bir öpücük kondurdu. Bu Taehyung'un kendisini daha fazla tutamamasına ve ağlamasına sebep olmuştu. Kalbi çok fena ağrıyordu. Sevdiğini kaybetmekten ölesiye korkuyordu. Jungkook yavaşca ayrıldı ve kafasını Taehyung'un omzuna koydu.
"Taehyung... C-cebime bir not bıraktılar... Onu bana okur- ... musun? Öğren...mek istiyorum." Taehyung, Jungkook'un işaret ettiği cebe elini daldırdı ve minik kağıt parçasını açıp okudu. Eş zamanlı olarak Jungkook'a sert bir tokat atmıştı.
Benimle evlenir misin Taetae?
Sonra tokat attığı yere yumuşak bir öpücük kondurdu ve birbirlerine kocaman sarıldılar. "Beni çok korkuttun Jungkook. Çok korktum..." Jungkook, Taehyung'un saçlarına minik öpücükler bırakırken konuştu. "İstediğim cevabı hala alamadım Tae!" Taehyung, Jungkook'un kollarından ayrıldı ve ağladığı için dolan burnunu çekerek gözlerinin içine baktı. Bu bakış tüm duygularını dışa vuruyordu. Aşk, sevgi, sadakat, güven... Ama en çok aşk!
"Evlenirim Kook. Ben seninle evlenirim."
~SON~
NİYE BU KADAR APTAL BİR FİNAL OLDU BU. NEYSE ARKADAŞLAR BURAYA KADARMIŞ. BU KİTAPLA İLGİLİ HER ŞEY BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİYDİ.
UMARIM BAŞKA KİTAPLARDA TEKRAR BİR ARAYA GELİRİZ. BİR SONRAKİ KİTABIMI YARIN PAYLAŞACAĞIM ZATEN. AMA BU KİTAP BENİM İÇİN HER ZAMAN ÖZEL KALACAK. KENDİNİZE İYİ BAKIN.
BURAYA KADAĞRMIŞ HER ŞEY TADINA
BAZI AŞKLAR YARIM KALMALIĞBİTİREMİYORUM AMK. ELİM YAYIMLA TUŞUNA GİTMİYOR. OTURUP ZIRLAYACAM ŞİMDİ.
BÖLÜMÜ TAM 00.00 DA ATACAM. İNŞALLAH WATTPAD SORUN ÇIKARTMAZ XKSNXKANDKA. (ŞU AN SAAT 23:56)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARBUCKS / TAEKOOK
FanfictionTaehyung'un başı, ismini sürekli yanlış yazan Sturbucks baristasıyla dertteydi... Yan shipler: #yoonmin #namjin #yeonbin ~Texting~