Soobin(im) - Yeonjun
Soobin(im):
Kuzenim
Bu saatte
Beni tek bırakıp
DIŞARLARDA SÜRTMEYE GİDİYO
Sevdiği var sanıyodum
Belki de sevdiğine
Sürtmeye gidiyordurYeonjun:
AaAaAa
Ne kadar ortak
Noktamız var
Onu babama söyleyecemSoobin(im):
Dur
Şey yapalım mı
Onları takip edelim
Canında sıkılmamış olur
Bu bahaneyle beni rahat bırakırsın/Yeonjun:
Olur
İfşalarını da çekelim
Birbirimize atarız
Tmm mıSoobin(im):
İğrençleşmeSoobin çevrimdışı...
Yeonjun:
İğrenç miyim/
Tamam abartmamalıyım/
Öyle demek istemedi/Yeonjun çevrimdışı...
...
Taehyung, kapıdan çıkan hizmetçinin ağzına kolonya sıkılmış peçete dayayıp beklemeye başladı. Bir kaç dakika sonra başarısız olduğunu anlayıp kadını yere fırlattı ve Jungkook'un peşinden koşturdu. Demekki kolonya insan falan bayıltmıyordu.
Beraber merdivenlerin altına saklandılar ve bağıran kadının yanına koşan Baekhyun'u izlediler. Baekhyun'un kibar tavrıysa ikiliyi şaşırtmıştı. Kötü adam dediğin kaba olurdu. Baekhyun kadını yerden kaldırıp üst kata çıkardı.
İkili bir kaç dakika daha bekledi. Tam yerlerinden çıkacaklardı ki merdivenlerden ayak sesleri geldi. Baekhyun tekrar aşağıya inmişti. Elindeki silahla evin içini arıyordu. Hızlı hızlı nefes alışverişlerinden korktuğu da çok belliydi. Bir kez daha şaşırdılar. Kötü adam dediğin korkusuz olurdu.
Jungkook'un ayağının altındaki kabloya basmasıyla çıkan ses odanın içinde yankılanmıştı. Baekhyun'sa sinyali almış ve bakışlarını hızla oraya çevirmişti. Yavaş yavaş ikilinin yanına ilerledi. Göz göze geldiklerinde silahı Taehyung'a doğrulttu ama Jungkook'un silahın ucundan tutup adamı kendisine çekmesiyle merdivenlerden aşağı yuvarlandılar.
Taehyung bu beklenmedik şey yüzünden çığlık atmamak için eliyle ağzını kapattı. Hızla merdivenlerden aşağıya indi ve depo gibi bir yerde yerde yatan Jungkook ve Baekhyun'un yanına koştu. Jungkook, Baekhyun'un ağzını kapatırken Baekhyun ondan kurtulmak için çırpınıyordu. Silahsa odanın bir köşesine uçmuştu.
Yukarıdan kalın bir sesin gelmesiyle üçü de oraya kulak kesildiler. "Baekhyun her şey yolunda mı?" Bu ses Chanyeol'e ait olmalıydı. Jungkook daha fazla çırpınmaya başlayan Baekhyun'un kulağına yavaşça fısıldadı. "Dışarıda yaklaşık 20 araba kadar adamımız var. Ve siz bizi farkedene kadar evin farklı bölümlerine bombalar koyduk. Eğer ona bir şey çaktırırsan siz kılınızı kıpırdatamadan hepinizi öldürüz." Jungkook aklından geçenleri sıralarken inanmasını ummuştu. Ve Baekhyun yavaşça kavgasını aşağı yukarı salladı.
Jungkook'un ağzını açmasıyla biraz soluklandı ve normal bir sesle konuşmaya çalıştı. "Bir sorun yok. Vazo devirdim." Yukarıdan ses gelmeyince Chanyeol'un buna inanmış olduğuna kanaat getirdiler. Taehyung gözlerini yavaşça odada dolaştırdı ve türlü türlü işkence aletleri görmesiyle tüyleri diken diken oldu.
Gözüne ilişen ipi eline alırken arkasındaki sandalyeyi de orta yere çekti. Jungkook, Taehyung'un ne yapmak istediğini anlayınce Baekhyun'u sandalyeye oturtturdu. Yavaşça sandalyeye bağladıktan sonra bir kumaş parçasıyla da ağzını kapattılar.Baekhyun'un hem korku hem merak içeren bakışları üstlerindeyken merdivenlerden üst kata tekrar çıktılar.
Salona geldiklerinde televizyonu açtılar ve YouTube'a girdiler. Sinsirella şarkısını son ses açmadan önce telefondan Google a girip "düşman çatlatan sert kapak sözler"den bir kaçını sprey boyayla duvara yazdılar. Altınaysa çok korkutucu bir not bırakmayı unutmadılar.
Park Jimin'den uzak duracaksınız!
Televizyonunda sesini son ayara aldıktan sonra malum şarkıyı açtılar ve hızla evden koşarak uzaklaştılar. Duydukları son sesse Chanyeol'un "Baekhyun ne dinliyorsun sen!?" diye seslenişiydi. Tam sokaktan dönerken onlara şaşkın bakışlar atan ikiliyle karşılaştılar. Yeonjun ve Soobin'se kuzenlerinin tanışıyor olmasının şokunu yaşıyorlardı. Fakat Jungkook ve Taehyung'un onları çekiştirerek koşturmasıyla şaşkınlıklarını sonraya saklamak zorunda kaldılar.
SOOBİN VE YEONJUN İKİLİSİ ORTAMA GİRİŞ YAPTI YEEE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARBUCKS / TAEKOOK
أدب الهواةTaehyung'un başı, ismini sürekli yanlış yazan Sturbucks baristasıyla dertteydi... Yan shipler: #yoonmin #namjin #yeonbin ~Texting~