》Główni bohaterowie - Demonix《

24 3 6
                                    

Osobowość

Demonix umie być poważna, kiedy tego trzeba. Grożąc komuś, uwielbia się przechwalać, jak to jej moce są potężne i ile sama potrafi. Mimo swoich umiejętności i w większości doskonałych strategii, czasami ma problemy z logicznym myśleniem. Bez względu, w jakim wieku jest, umie z łatwością dokonywać dość makabrycznych i brutalnych akcji wyłącznie ze względu na swoje zachcianki i swój nastrój.

Wygląd

Demonix ma średniej długości biało-czarne włosy, częściowo opadające na jej prawe oko, związane w kucyk. Jej oczy mają czarną gałkę oczną oraz białą i czerwoną tęczówkę: odkryte oko jest białe, a zakryte włosami czerwone. Skóra na jej ciele przeważnie jest biała, natomiast na twarzy w okolicy lewego oka jest kremowa.

Jest ubrana w szarą koszulkę na krótki rękaw, szare spodnie do kolan i ciemnoszare, wysokie buty. Na przedramionach ma zawiązane czarne niczym smoła bandaże. Na jej szyi widnieje czerwony wisiorek w kształcie serca, a raczej jego prawa połowa.

Zdolności

Krwiste ostrza

Demonix z uwagi na to, że jest człowiekiem, umie władać nożami i innego rodzaju ostrzami, dobywając je zupełnie znikąd. Jej broń jest czerwona, tak jak wiele rzeczy, które ją reprezentują.

Z broni ręcznej, jej głównym wyposażeniem jest ogromny nóż. To jego używa najczęściej. Podczas różnych misji, używa go tylko jako pojedyncza broń, jednak kiedy się złamie bądź zniszczy (co zdarza się rzadko), umie w każdym momencie dobyć kolejnego.

Często też, walcząc z kimś, kto ma dość duże doświadczenie, używa mniejszych, lewitujących noży.

Umiejętność usuwania

Demonix umie z łatwością usuwać przeciwników. Wystarczy, że pod jedną z jej rąk pojawi się przycisk z napisem ,,DELETE".

Proces usunięcia wygląda następująco: należy wcisnąć przycisk i zrobić ogromny zamach ostrzem, następnie trafiając w ofiarę. Ta natomiast się zaczyna glitchować, po czym prędzej czy później znika, pojawiając się w wydzielonej pustce w świecie Xtale. Ofiara stoi w bezruchu, miejąc zasłonięte oczy białym glitchem, oprawionym czerwoną barwą.

Korupcja kodu

Ta umiejętność jest dość podobna do umiejętności Crossa podczas XEvent'u (jak w sumie poprzednia zdolność do OVERWRITE).

Demonix, wbijając ostrze w ofiarę, ma jeszcze jedną opcję niż jej natychmiastowe usunięcie. Może dawać polecenia, które są wykonywane przez ,,opętanego".

Podczas takiego opętania, oczy ofiary stają się czerwone, a źrenice oczu są kocie (nawet gdyby opętała w taki sposób np. Nightmare'a, wyglądałoby to tak samo).

Korupcja Crossa jest wyjątkowo słabą kontrolą nad przeciwnikami, ale korupcja Demonix także ma pewne minusy. Co prawda w przeciwieństwie do Crossa, polecenia są wykonywane przez ofiary poprawnie i dość szybko, ale jest pewien haczyk w tym opętywaniu - jeśli ofiara jest zbytnio zdeterminowana, Demonix NIGDY nie uda się zawładnąć nad ciałem osoby, którą właśnie chciała opętać.

Podróże pomiędzy wymiarowe

Demonix umie podróżować po wymiarach na kilka sposobów: od portalu na wyciągnięcie ręki po zwykłą teleportację.

Jej portale są czerwone, lekko się glitchują. Pojawiają się zwykle wtedy, kiedy Demonix wyciągnie przed siebie rękę, ale nie jest to obowiązkowe. Mogą się nawet pojawić, kiedy tylko zamierza wyjść do jakiegoś innego wymiaru.

Teleportacja jest zasadniczo łatwiejszym procesem. Zwykle zajmuje tylko kilka sekund i przeskoczenie z jednego wymiaru do drugiego jest zaledwie na pstryknięcie palca.

Pojawianie się portali jest bardziej czasochłonne (pojawiają się mniej więcej dopiero po 10 sekundach) ale bezpieczniejsze od teleportacji. Oczywiście do szybkich, poważnych misji bardziej przydaje się teleportacja, ale nie jest ona w pełni bezpieczna, ponieważ może być dość bolesna, kiedy np. Demonix jest poważnie ranna i kto wie, czy aby nie wyrządzi jeszcze większych szkód w organizmie.

Historia (backstory)

Demonix była młodszą o sześć lat siostrą Chary i jednym z pierwszych mieszkańców Xtale wraz ze swoim bratem oraz najbliższym przyjacielem - Friskiem (oryginalnie w Xtale, Chara i Frisk to rodzeństwo, tutaj jednak Frisk po prostu jest dla nich jak brat). Wtedy, kiedy jeszcze trwały prace nad dalszym rozwojem Demonix i jej bliskich, XGaster - ich twórca - nie przebywał razem z nimi w jednym świecie. Przebywał w czymś w stylu pracowni, planując dalsze dzieje postaci oraz tworząc nowych mieszkańców swojego świata.

Jednakże w przeciwieństwie do reszty kreacji w Xtale, Demonix nie była jedynie jego dziełem. Była ona wspólną postacią jego i innego twórcy - Patréviñ'a. Wtedy jeszcze nie czynił wiele, lecz z szybkim tempem stawał się coraz lepszym twórcą.

Pewnego dnia, podczas tworzenia przez XGastera postaci nazwanej XEventem, pomiędzy stwórcami wybuchł lekki spór. Gaster chciał owinąć wszystkich z Xtale wokół swojego palca, tworząc z nich urodzonych niszczycieli. Patréviñ jednak nie chciał takiej przyszłości dla swojej kreacji. Obdarzył ją umiejętnością usuwania dla dobrych celów, do czynienia dobra i zmieniania na lepsze Multiwersum. Wypominał współpracownikowi, że Demonix nie należy tylko do niego, ale Gaster miał to gdzieś. Wiadomy był fakt, że dłużej nie wytrzyma. Następnego dnia, Patréviñ zagroził towarzyszowi, że jeśli nie da mu dostępu do zmiany przyszłości swojej postaci, usunie ją. Gaster wyśmiał go, że nawet gdyby chciał, nie uda mu się jej usunąć, ponieważ Patréviñ był ,,słaby nerwowo".

W międzyczasie, w Xtale pojawiła się nowa istota, którą był właśnie Cross (XEvent). Demonix za tych lat była jeszcze pełna ekscytacji, więc od razu do niego podbiegła i zapoznała się z nim. Ledwo co mu uścisnęła dłoń i... zniknęła.

To był Patréviñ. Zawiesił istnienie Demonix i umieścił ją w czymś w stylu strefy zawiesza, z daleka od głównego źródła podglądu na AU - Strefy Bazgrołów. XGaster miał rację - nie miał odwagi usunąć z zimną krwią swojej kreacji, ale wolał ją zawiesić, grając wiarygodnie, że niby ją usunął. Nie obyło się w tej sytuacji bez krwi i łez. Gaster zadał swojemu współpracownikowi dość duże obrażenia, ale na szczęśnie Patréviñ zdołał uciec i uchować się w bezpiecznym miejscu, którym było ukryte studio strzeżone przez jego pomocnika - Adobe. Szkice Demonix nadal jednak pozostały w pracowni Gastera, więc wciąż miał nad nią jakąkolwiek kontrolę.

Minęło kilka lat i udało jej się uciec ze strefy, a raczej ją... zniszczyć.

Ciekawostki

● Demonix obchodzi swoje urodziny 5. września🎂🥳
● Tak samo jak jej brat, ma zamiłowanie do czekolady... ale w przeciwieństwie do Chary, nie ma na jej punkcie obsesji. Po prostu ją lubi🍫
● Od momentu jej ,,zawieszenia", sądziła, że to co ją spotkało było winą Crossa.
● Demonix spędziła ok. pięć lat w strefie zawieszenia - trafiła tam w wieku sześciu lat, a zniszczyła ten świat mając jedenaście.
● Czerwone oko Demonix symbolizuje jej wewnętrzne zepsucie oraz aurę zniszczenia. Chowała je pod włosami, ponieważ bała się, że jak pozna strażnika, domyśli się, jakie może mieć intencje.
● Nikt nie ma drugiej połówki naszyjnika Demonix. Istnieje, ale nie jest pod postacią fizyczną. Symbolizuje on, że części jej po prostu nie ma, ponieważ jest po złej stronie i nie wie, co to dobroć. Gdyby jednak była taka, jak od początku chciał Patréviñ, naszyjnik byłby w całości.
●Jej imię jest złożone z dwóch członów: Demon oraz x (,,i" zostało po prostu dopisane dla lepszego efektu imienia).
Demon pochodzi od nawiązania korupcji do opętania, a słowo ,,opętać" dość często kojarzy się z demonami.
X krótko jest nawiązaniem do świata, z którego owa postać pochodzi - Xtale.
● Demonix jest biseksualna.
● Większość ✨tych złych✨ charakteryzuje się typowo niskimi, przerażającymi głosami. W przypadku Demonix, ma ona wysoki głos, czasami wręcz sprawiający idealne wrażenie niewinności postaci.

Old Times Were GoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz