Üç

886 112 104
                                    

Satoru'nun kankisi
Y/N 👋
☺️.👋
Merhaba ☀️

Sen
bismillah
nanami bana yazdi
hayirdir insallah sari kafam

Satoru'nun kankisi
Hiç.
Bir şey rica edecektim de
Edebilir miyim?
😇🤗👍🏼

Sen
IAGSJSBKSNSHS|
esek ya cok tatli|
et tabi ki balli ekmegim

Satoru'nun kankisi
Oldukça değişik hitap şekillerin var.
Neyse lafı uzatmayayım
Bugünlük kalacak bir yere ihtiyacım var
Satoru'yu aradım ancak şehir dışında olduğunu söyledi ve sana yönlendirdi
Eğer kabul etmezsen anlarım sonuçta rahatsız olabilirsin
Yine de şansımı denemek istedim

Sen
ay nanamiyle bir gece|
heyecanlandim noluyo|
he sorun degil nano
ne sanki abimin arkadasi benim arkadasimdir
evimizin kapilari ozellikle sana sonuna kadar acik
hem...
film falan izleriz ;)

Satoru'nun kankisi
Yok, sinema dışında film izlemeyi sevmem
Bir şey hazırlamak zorunda da hissetme lütfen
Birkaç saate gelirim
Çok teşekkür ederim 🙏
Eve gelirken ekmek ister misin? 🤔


Sen
cus evli ciftler gibi olduk simdideen
istemem cikolatali ekmegim sen gel yeter
😜🫶🏽

——

"Nanami yeter artık," inledin. "Bırak, acıyor!" Bileğini erkeğin sıkı tutuşundan kurtardın ve birkaç adım geriye gittin. "Seni evime beni temizlik yapmaya zorlaman için çağırmadım!" elindeki sarı bezi yere fırlattın ve koşarak salona kaçtın.

Nanami size geleli daha iki saat olmamıştı ki Nanami evinizin çok kirli olduğuna karar verip eline bir sarı bez tutuşturmuştu. Aralıksız temizlik yapmak bileğini acıtmıştı.

"Evinizde tozdan dolaşılmıyor." Nanami ağzını ve burnunu örtecek şekilde bir yazma bağlamıştı yüzüne. İri yarı görüntüsüne karşılık üzerinde gül desenleri olan renkli yazma onu tatlı ve komik göstermişti, ciddiye alamıyordun.

"Sen kendi evine bak asıl." Kollarını kavuşturdun mutsuz mutsuz. "Sarı saçlarını kedime yediririm." O sırada bacağına sürtünen kedini kucağına alıp değişik surat ifadeleri yapıyordun. Kedin memnuniyetle mırladı ve ödül olarak yanağına ıslak bir öpücük bıraktı. Nanami'nin oldukça uzaktan sizi izlediğini gördüğünde güldün.

O kedilerden korkuyordu.

"Anneciğim, hadi bir de abinin kucağına git." Kediyi yere bıraktın nazikçe. Nanami hiç bozuntuya vermeden biraz daha geri gitti.

"Daha önce tanışmıştık zaten beyefendiyle. Neden tekrar temas kurmamız gerekiyor?" Omuz silktin.

"Biz yokken evin sahibi o çünkü. Onunla iyi geçinmezsen buraya girişin yasaklanır." Kimyasal madde yaklaştırıyormuşsun gibi kendini korumaya çalışan Nanami'nin sırtı duvara dayanmıştı. Sırıtarak kedinin patisini tuttun ve onun tişörtüne bastırdın.

"Seni kıstırdı," kahkaha patlattın. "Şu romantik kitaplarda erkek, kızı duvarla arasına alır sahnesini gerçekleştirdik!" Nanami tek kaşını kaldırdı ve patileri tişörtünün üzerinde duran kediye baktı.

"Bir kediye mi yenildim?" Oldukça ciddi bir tonda sorduğunda şaşkınlıktan kalakaldın. Kahkaha atmaya başlamadan önce kedini yere bırakmıştın.

"Nanami salak mısın?" Dedin gülerek. Şu an bu diyaloğu yaşıyor olmanız bile gülünçtü. Nanami gözlerini kısarak sana baktı ve salona, koltuğa geçti.

"Değilim fakat senin hakkında şüphelerim var." Arkasından dil çıkararak yanına gittin ve karşısındaki koltuğa oturdun.

"Niye burada kalıyorsun bu arada?" Nanami omuz silkti.

"Bir kadın onu evime götürmem için bana yalvardı ve onu reddedince kendi yöntemleriyle benden intikam aldı." Kaşlarını çattın ve başını omzuna yatırdın.

"Nasıl yani?"

"Mutfağımı yakmış ancak yarına hallolur dediler."

"Hmm." Dedin. Açıkçası mutfaktan çok Nanami'nin kadın ile konuşmasına şaşırmıştın. Satoru ile yıllardır arkadaşlardı ve dolayısıyla sen de onu yakından tanıyordun ne var ki Nanami'nin bir kere bile kadınlarla ilgili konuştuğunu duymamıştın. Satoru onaylamasaydı onun gay olduğunu bile düşünmüştün.

"Niye ağzın beş karış açık?" Nanami seni düşüncelerinden koparmak istercesine elini gözünün önüne salladı.

"Sen kadınlarla mı konuşuyorsun?" Nanami tuhaf bakışlarla seni süzdü.

"Nereden çıktı?" Sorusunu umursamadan devam ettin.

"Kız arkadaşın var mı? Neden benimle paylaşmadın?" Nanami oldukça şaşkın görünüyordu.

"Öncelikle saçmalıyorsun ve hayır, kız arkadaşım yok." Duraksadı ve yüzünü buruşturdu. "Olsa da seninle neden paylaşayım? Yalnızca arkadaşımın küçük kardeşisin."

Dudaklarını birbirine bastırdın. Doğru olsa da kırılmıştın çünkü Nanami'yi kendine yakın buluyor, onunla çok rahat ediyordun.

"Pekala, kırıcı bir insansın Kento."

"Kırıcı değilim, dürüstüm ve kadınlarla konuşmam da oldukça doğal, değil mi?" Umursamaz bir tavırla gözlerini devirdin.

"Bahse girerim ki Satoru yalnız ölecek dediği için kadınlarla konuşuyorsun."

"Öyle ya da değil kimin umrunda?" Nanami homurdandı.

"Doğru. Umrumda bile değil." Fısıldadın.

Ama gerçek şu ki umrundaydı. Sadece biraz, çok az, ucundandı ama... umrundaydı.




hatalarim varsa affola duzenlemeden yayimliyorum

☑ Brother's Best FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin