Dokuz

647 103 77
                                    

Nanami
Selam Y/N 👋
Nasılsın 👍

Sen
bu adama bi seyler olmus yazip duruyo
benim tanidigim nanami degilsin
kimsin ve benim sari kafama ne yaptin?!

Nanami
Senin sarı kafan burada işte.
İyi ki bir sohbet başlatalım dedik.!
😠💔😭

Sen
emoji kullanmayi kim ogretti sana
LZJSLSJCSOJX

Nanami
LZJSLSJCSOJX ne?
Kod mu oluşturdun?
🤔? 😧.

Sen
AOWJSLSHALAND
SEN SAKA OLMALISIN
OHSLSHSOHSLXHXNDNSD
cok seker ve masumsun ya yerim sari kafani
hangi kafa|

Nanami
O karışık harfler ne Y/N?
Yazamam teker teker.

Sen
telefonunu ele geciriyorum
bekle

Görüntülü sohbet başlatılıyor...

Nanami çatılı kaşlarıyla ekranında beliren yüzüne baktı. Ekran aracılığıyla sırıtarak onu izlemen Nanami'yi açıkçası ürkütmüştü. Zavallı adam teknolojiye yeni alıştığından dolayı gerçekten de telefonunun ele geçirildiğini düşünüyordu.

"Telefonumda ne işin var?" Nanami huysuzca homurdandı ve uzandığı yerden doğruldu. Ufak bir kahkaha attın.

"Hackledim seni. Şimdi gizli dosyalarındaki seks kasetlerini ifşa edeceğim."

Nanami sırıttı ve omuz silkti. "Sırf seks kasetlerim için girdiysen yazık olmuş. İsteseydin verirdim sana."

Yüzünü tiksintiyle buruşturdun ve sinir olduğunu belli etmek adına kameraya yumruğunu salladın. "Cass ile yaptığınız polis fantezinizi görmek istemiyorum."

Nanami tatlı bir kahkaha attığında gözlerin şaşkınlıkla aralandı. Bembeyaz parıldayan düzgün dişleri, pembe dudakları, kısılan gözleri ve kırışan göz altları... Onu böylesine kahkaha atarken görmek pek olağan bir şey değildi ne yazık ki. Eline fırsat geçmişken onu tüm açılardan incelemek istiyordun.

"Cass ile hiçbir şey yaşamadık bile."

Omuz silktin. "Açıklama yapmak zorunda değilsin ve gerçekten umrumda değil." hayır, baya umrumda! Açıklama yapmaya devam et.

Nanami'nin kahkahası dudaklarında ince bir gülümseme olarak dondu. "Senden başka bir kadınla konuşmadığımı bil istiyorum yine de."

Alay ettiğini düşünerek gözlerini devirdin. "Tabi, ben sayılmam ki." omuzların mutsuzca çöktü. "En yakın arkadaşının kardeşiyim nasıl olsa."

Nanami ses çıkarmadığından bunu sana katıldığı yönünde yorumladın. İç çektin ve gözlerini ekrandan kaçırdın. Moralin anında düşmüştü ve Nanami'nin yüzüne biraz daha bakarsan ağlayacağından emindin.

Gürültüyle burnunu çektin ve kamerayı yüzünden biraz uzaklaştırdın. "Satoru'yla yemek hazırlamamız lazım." mırıldandın. "Kapatıyorum ben."

Parmaklarını aramayı kapatmak üzere kırmızı tuşun üstüne koyacaktın ki Nanami konuşmaya karar verdi.

"Seni sadece Satoru'nun kız kardeşi olarak görmüyorum Y/N." kaşlarını çattın ve ilgiyle ona baktın. "Seni tamamen bir birey, kadın olarak görüyorum. Satoru'nun ya da herhangi birinin kardeşi olman bunu değiştirmez."

Nanami zorlukla gülümsedi. "Hoşuna gitsin veya gitmesin, seni kız kardeşim olarak görmeyeceğim."

Dudaklarında sıcacık bir gülümseme yeşerirken Nanami'nin gözlerine baktın. Kahverenginin en güzel tonu içini ısıtacak kadar derin bakıyordu. Öyle ki ekrandan bile seni ürpertecek güce sahipti.

İçinde neden olduğunu bilmediğin bir rahatlıkla nefes aldın. "Teşekkürler Nanami."



blinding lightsa bolum bekleyenler... biraz daha bekleyin beyler son iki gunde dunyanin bolumunu attim aq

size 1300 kusur kelimelik sex sahnesi yazdim daha ne yapsin bu eller ah ah ☹️

☑ Brother's Best FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin