Sekiz

777 102 47
                                    

Nanami dakikalardır yüzünde görmeye alışkın olmadığın bir sırıtışla seni izliyordu. Gergince yerinde kıpırdandın bir kez daha ve göz ucuyla ona baktın. Neden böyle baktığını anlayamadığın için aklından bin bir türlü senaryo geçiyordu.

Nanami ile yine göz göze geldiğinizde konuşacak gibi olmuştu ama kasırga gibi odaya giren abin yüzünden susmuştu.

"Nanamin, hani cipsler?" Satoru bir çocuk edasıyla kollarını bağladı ve söylendi. Abinin sevgilisi, (visal okuyucularına selamlar olsun) gülerek onun saçlarını karıştırdı ve yanağını onun omzuna yasladı.

"Çocuk gibisin Satoru." Abin mızıkçılığı bırakmadan sevgilisinin beline sarıldı.

"Ama cips alacağına söz vermişti!" Oflayarak koltuktan kalktın ve elini uzattın.

"Para ver, ben alıp geleyim." Böyle demenle Nanami de ayağa fırlamıştı. Kolunu hiç beklemediğin bir anda omzuna attı. Kocaman açılmış gözlerini Nanami'ye çevirdin ama o hiç sana bakmıyordu.

"Ben de gelirim seninle." Dudağını dişledin ve nefesini tutmaya çalıştın. Onun yakınlığından dolayı tüm bedeninin tir tir titrediğini fark etmesinden korkuyordun. 

Gözleriniz Satoru'nun sevgilisiyle kesişti. Belki Nanami fark edememişti gerginliğini ama senden birkaç yaş büyük olan kız kesinlikle farkındaydı. Seni ele vermemek adına kocaman bir gülümsemeyle ayağa kalktı ve kolundan tutarak seni kendisine çekti. 

Nanami'nin kollarının arasından ayrılmanın verdiği rahatlıkla karışık hüzün hissiyle genç kızın arkasına saklandın.

"Siz içecekleri doldurup filmi ayarlayın. Biz alıp geliriz beyler." Nanami pek istekli gibi gözükmese de Satoru onu çoktan mutfağa sürüklemeye başlamıştı bile. İkiniz de hızlıca ayakkabılarınızı giyip market yoluna koyulmuştunuz ama yanında yürüyen genç kızın pis pis sırıtarak seni izlediği gerçeğini görmezden gelemiyordun.

"Ne bakıyorsun?" Homurdanarak kollarını kavuşturdun ve kıza baktın.

"Nanami'ye ne oluyor? Aranızda bir şey mi var?" Ani sorusu yüzünden utansan da huysuzca kıpırdandın ve gözlerini devirdin.

"Ne olacak aramızda canım? Nanami ile arkadaşız işte." Kız kahkaha attı ve koluna yavaşça vurdu. "Bu kadar komik olan ne?"

Omuz silkti, "Kento sabahtan beri bir tuhaf davranıyor. Satoru gelmeden önce dikkat ettim de senin dışında hiçbir yere bakmadı." Dudaklarını büzüştürdü. "Abine söylediğimde de bana kızmıştı ama yakışıyorsunuz da Y/N." Tatlı tatlı gülümsedi ve koluna girdi.

"Saçmalama." Mırıldansan da sözleri seni mutlu etmişti. Yakışıyoruz, ha?

"Nanami ile konuşma şeklin de son günlerde değişti, farkında değil misin?" 

Ofladın. "Normal konuşuyorum, abartma." 

Genç kız şiddetle başını salladı. "Yok, eskiden çok canımlı cicimli konuşuyordun Nanami ile ama şu aralar durgunlaştın. Utanıyor musun artık?" Bir anda durdun ve iç çekerek abinin sevgilisine baktın. 

"Nanami ve Satoru küçüklüklerinden beri arkadaşlar ve Satoru'nun yokluğunda Nanami bana abilik yaptı," duraksadın. "Onunla başka türlü bir ilişkimiz olmadı ve asla da olmayacak çünkü bunu zaten kendisi de söylemişti."

"Peki bu seni üzdü mü?"

Omuz silktin. "O an umrumda bile olmadı çünkü zaten Nanami ile dalga geçiyordum ama sonra..." cümlene devam edememiştin. Belki de içindekileri sesli olarak anlatmak zor gelmişti sana ama sanki boğazın düğümlenmiş gibiydi. 

Anlayışla sırtını okşayan kadının varlığı sana cesaret veriyordu ve yeniden konuşmak için dudaklarını araladın. "Nanami'nin sevgilisi olduğunda kendimi boşlukta gibi hissettim. Sanki en sevdiğim kitabım elimden alınmış gibi hissediyordum ve onunla eskisi gibi olamamaktan korktum." Burnunu çektin. "Sonra da ben çok aptalca bir şey yaptım."

"Hm, ne yaptın?" Kadın merakla mırıldandı.

"Beni küçük kız kardeşi gibi gören adama aşık oldum."



bu bolumu 1 ayda yazdim???

☑ Brother's Best FriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin