Trabzon'da eşcinsel ortamla ilk tanışmam

18 1 0
                                    

Selamlar, ben Enez. 3 şubat 2002 Trabzon doğumluyum. Sessiz , sakin , aşırı içine kapanık bir insandım. Ve bana kızacağınızdan emin olduğum bir özelliğim var. Bu hayatı kendim için hiçbir zaman yaşamadım. Hep ailem ve çevremdeki insanların mutluluğu için yaşadım. Yalnızken nasıl mutlu olunabilir bilmiyorum...

Biraz daha derine inmek istiyorum size her şeyi anlatmak istiyorum. Ailem çok iyi insanlardır ancak çok tutucu bir yapıları vardır her konuda. Trabzon'daki çoğu aile böyledir , böyle görmüş böyle geçirmişler ve belirli bir kalıpta ilerlerler bunu asla değiştiremezsiniz. Eğer ki herhangi bir konuda fikir ayrılığı yaşarsanız vay sizin halinize.

İlkokul zamanım aslında çok güzeldi. Herkesle iç içeydik , sınıfımız 43 kişilikti ve herkes birbirini sever sayardı. Sınıfta aptal aptal espriler yapıp, insanlara şebeklik yapıp eğlendirmeye çalışan kişi vardır ya o hep bendim.

Emrah , Engin , Burak ve Muhammet benim en yakın arkadaşlarımdı. Sürekli olarak okuldan kaçıp internet kafeye giderdik. Beraber oyun oynardık, dersleri kaynatırdık. 6. Sınıf 2. Döneminde Muhammete karşı bir şeyler hissetmeye başladığımı farkettim ergenliğe girdiğim dönemde. Muhammet çoğu kızın peşinden koştuğu gayet yakışıklı ve yerinde duramayan bir çocuktu. Ve aynı mahallede oturuyorduk.

Yine bu zamanlarda abim bana bilgisayar ve internet aldı. Bizim evimizin hemen alt kısmında yani 10 metre aşağı tarafında küçük 1+0 tarzı babamın yaptığı ev var. Genelde oraya eşyaları koymak için kullanıyordum ama abim bilgisayarı alınca orayı bilgisayar odası tarzı yaptık.

Muhammetle ailelerimize kadar birbirimizi tanıyorduk, ailelerimiz de birbirlerini tanırdı ve bazen misafir olarak birbirimizin evine giderdik. Bizim eve bilgisayarla internet geldiği zaman Muhammetle beraber Sürekli olarak o odadan dışarı çıkmaz olduk. Saatlerce bilgisayarın başında oturup oyun oynuyorduk. Bir gün Muhammet bir şeyler izlemek istediğini söyledi biraz çekinerek. Bana +18 videolara bakmak istediğini söyledi olur mu diye beni yokladı sesimi çıkarmadım Muhammet'ten hoşlanıyordum ne derse bir şey söyleyemem modundaydim. Açtı ve izlemeye başladık. Onun erekte olduğunu gördüm ancak sadece izliyordu hiçbir temas yoktu. Biz bu şekilde günlerce oyun oynadıktan bir süre sonra +18 şeyler izlemeye başladık.

Bir gün Muhammet bana kategori değiştirmek istediğini söyledi ve beni yokladı. Bende olsun dedim biraz anlam veremeyerek. Eşcinsel kategorisi açtı ve izlemeye başladık ben istemsizce erekte olmaya başladım. Çaktırmadan ona da baktım aynı şekilde o da erekte oluyordu çok şaşırmıştım çünkü bana tamamen hetero vibe ı veriyordu. Biseksüel olabileceği aklımın ucuna gelmezdi.. Biz o günden sonra bir kaç gün hiç diğer kategorilere bakmadan sadece escinsel kategori izledik ve bana denemek istediğini söyledi...

İbneğHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin