🌼

75 11 5
                                    

დრო როცა ყველაფერი სწორი გეჩვენება და გინდა,რომ ეს ყველაფერი გახდეს შენი ცხოვრების დასაწყისი.

იმ დროს იცი,რომ შეიძლება სწორია, მაგრამ თან ფიქრობ,რომ დასასრული საშინელი ექნება.

მაგრამ რა მოხდება მაშინ როცა დასაწყისი გათვლილი არ გაქვს და ეს ყველაფერი უბრალოდ თავისით მოდის,მაგრამ ამ დასასრულს შენ უნდა შეუწყო ხელი რათა ის მიიღო რისთვისაც ეს დრო იბრძოდი.

გოგონა თეთრი საავადმყოფოს ტანსაცმლით, სახელად სუზი. ძალიან ლამაზი გოგონაა. მაგრამ ერთი ნაკლი ხომ ყველას აქვს არა ამ ცხოვრებაში, ხოდა მასაც გააჩნია ეს. მას მხედველობის პრობლემა აქვს, მოკლედ რომ ვთქვათ *ბრმა* არის.

წლები მიილია რაც გოგონა ასეთ მდგონარეობაშია, მაგრამ არის ერთი რაღაც რაც აძლიერებს, ეს სიმღერებია განსაკუთრებით კი, ერთი კონკრეტული ჯგუფის.

ყველას შეიძლება გაუჩნდეს კითხვა. თუ საიდან ხვდება, რომ ეს ერთი ჯგუფია ან საერთოდ რანაირად არჩევს ხმას.

ალბად ის გაგიგიათ,რომ იძახიან ბრმა ადამიანებს სმენა ძალიან კარგი აქვთო.

ხოდა ასე რამდენიმე წლის წინ აღმოაჩინა ეს ჯგუფი და მის მერე სულ მათ უსმენს.

ალბათ გაინტერესებთ რა არის ამაში განსაკუთრებული? არ ვიცი ალბათ ის,რომ მისთვის განსაკუთრებილია ყველაფერი.

მათი სახე შეიძლება არ იცის როგორა, მაგრამ იცის ყველაფერი მათ შესახებ, რაც კი დაუწერიათ ან დაუდიათ. ამ ყველაფერს მისი ექთანი ემი უკითხავდა.ის გოგონას მეგობარი და მესაიდუმლეა.

ნეტავ რა მოხდება მაშინ,როცა გოგინას ყველაფრის დანახვა შეეძლება??

არ ვიცი იმედია შეძლებს ამას, სწორედაც, რომ ამის გამოა გოგო ახლა საავადმყოფოში.

მაგრამ ის იცით,რომ მის შესახებ იმ ადამიანმა იცის ვისი ნახვის შესაძლებლობაც არ ქონია,მაგრამ მის ხმას ათასში ამოიცნობს.

ყველაფერს დასაწყისი და დასასრული გააჩნია, ამიტომაც ვიძახი რომ დასაწყისი და დასასრული მეგობრები არიან უბრალოდ შენ უნდა მიყვე დინებას, ასეთია ცხოვრება მას დასაწყისი გააჩნია და დასასრული არავინ იცის როგორი ექნება მას ...

______________________
ჰელოო

ესეიგი ახალი ფიკი,იმედია მოგეწონებათ ნუ ხო

აბა ჰეე ახალ თავებს მალე დავდებ, ეს სამი დღე ვისვენებ, ნუ როგორც ჩანს

Your Voice (Completed)Where stories live. Discover now