🌼

28 5 23
                                    

* * *

დღეები მიიწურა, გოგონას ოპერაცია გაუკეთეს. ახლა უკვე მის პალატაში ისევ მხედველობის გარეშე, მხოლოდ რამდენიმე დღე იწვება, შემდეგ კი სახვებებს მოიხსნის და სამყაროს დანახვას შეძლებს.

ამ რამდენიმე დღეში, ბერვი რამ შეიცვალა, შეიძლება 4 დღე გავიდა, მაგრამ მაინც. ჯოშუამ სუზის ოპერაციის წინა დღეს ხელი სთხოვა, ნუ ამაზე ორი აზრი არ არსებობს, გოგონა მაშინევე დათანხმდა.

მაგრამ მაინც რაღაც არ იყო კარგად. ყველა ბედნიერიიყო იმით, რომ ოპერაციამ კარგად ჩაიარა და გოგონაც კარგად გრძნობდა თავს.მაგრამ იყო რაღაც უცვლელი, ეს იყო ხმა, რომელსაც სუზი ყოველ დღე გაუჩერებლად უსმენდა, ალბათ ვერასოდეს წარმოიდგენდა იმას, რომ იმ მომღერას, რომელსაც ამდენი ხნის მანძილზე უსმენდა და მის ხმაზე უბრალოდ შეყვარებული იყო, მალე მისივე ცოლი გახდებოდა.

იმ ხმის პატრონის ცოლი იქნებოდა, მაგრამ ამ სამყაროში არავის ეცოდინებოდა, თუ რატომ ის და არა სხვა. რა იყო სუზიში ისეთი რაც ჯოშუას მოსწონდა, რა იყო ის რის გამოც, მალე უბრალო გოგონა უკვე ძალიან ცნობილი ბიჭის საცოლე გახდებოდა.

ეს ყველასათვის მოულოდნელი და ალბათ აღსაწერადაც საკმაოდ რთულია. როგორ შეიძლება მათი ასეთი ძლიერი კავშირი, რომელმაც ამ დღემდე მოიყვანა ისინი, მხოლოდ სიტყვებით აღწერო. ამ ყველფრის ერთ-ერთი წევრი აუცილებლად უნდა იყო, რათა რაღაც დოლზით მაინც შეძლო, მათი გრძნობების შეგრძნება.

მათ სიყვარულში ის ძალიან დიდი გრფძნობა იყო ჩადებული, რომელსაც ვერასოდეს ვერვინ დაანგრევდა და ვერავინ შეძებდა მათი, ასეთი სიყვარულისათვის ცრუ ეწოდებინა.

***

სახვევების მოლხსნის დღე დადგა.

დღე რომელსაც ყველა ასე მოუთმენლად ელოდა.

-მალე მომხსენი ეს წყეული რაღაც უკვე დავიტანჯეე-ყვირის უკვე გამწარებული სუზი

Your Voice (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang