დიდი ხანი ისაუბრეს, ძალიან კარგად გაატარეს დრო, ისიც კი ვერ შეამჩნიეს,რომ ემი დიდი ხნის წასული იყო.
ძალიან დაუახლოვდნენ ერთმანეთს,გოგონა ძალიან გახარებული იყო მისი ხმა ახლოდან,რომ ესმოდა და გრძნობდა მას.
-გინდა კომპანიაში წამომყვე ცოტახანი?-კითხა გოგონას
-კი შეიძლება,თანაც ემი წავიდა უკვე და მაინც შენ მოგიწევს მიმავილო საავადმყოფომდე-თქვა გოგონამ ჩაცინებით
-ძალიან კარგი, მაშინ წავიდეთ-უთხრა გოგონას
წამოდგნენ და კომპანიისაკენ წავიდნენ, ახლოს იყო ამიტომ ფეხით წავიდნენ.
გოგონა ძალიან გახარებული იყო,რადგან მის საყვარელი ჯგუფის შესახვედრად მიდიოდა, ნუ ვერ დაინახავდა მაგრამ ის ახარებდა,რომ მათ ხმას გაიგონებდა.
იმედი ქონდა,რომ მომავალში შეძლებდა მათი სახის დანახვას,მაგრამ შეძლებს კი მათ დანახვას.
ჯერ კიდევ მიკვირს მაგრამ იცით რა არის ყველაფერი შესაძლებელია, იქნებადა ისე მოხდეს შეძლოს მათი დანახვა.
ძაან გადავუხვიეთ თემიდან, გავაგრძელოთ ისევ მათზე საუბარი.
მალევე მივიდნენ კომპანიაში და სევენთინის სავარჯიშო ოთახში შევიდნენ, გოგონამ მაშინვე გაიგონა ბიჭების ხმა და უკვე გულში ლოცულობდა,ნეტა მათი დანახვაც შემეძლოსო.
-გამატჯობა ბიჭებო, ნახეთ ვინ მოგიყვანეთ-თქვა ჯოშუამ
-ეს ხომ სუზია, შენ რომ გვიყვებოდი-თქვა დინომ
-კი ისაა
-გამარჯობა სუზი-თქვს ბიჭებმა ერთად
-გამარჯობა ბიჭებო
-მოდი დაჯექი-უთხრა ჯონჰანმა და ხელი მოკიდა
გოგონა ძალიან გახარებული იყო,ძალიან უხაროდა მათთან ახლოს ყოფნა, შეიძლება ვერ ხედავდა,მაგრამ თითოეულს ძალიან კარგად იცნობდა.
მათთან სიახლოვე ძალიან მოსწონდა, რაღაცნაირად ძალიან სიამოვნებდა.
დიდი ხანი ისაუბრეს და კარგად გაერთო გოგონა. თქვენ წარმოიდგინეთ და ბიჭებმა მისთვის იმღერეს.
მაგრამ კიდევ იცით რა გააკეთა გოგონამ, ეს ყველასათვის მოულოდნელი იყო.
შესთავაზა მათ შეიძლებოდა თუ არა, რომ მათ ერთ-ერთ სიმღერაზე ეცეკვა.
-მართლა იცეკვებ-ჰოში
-კი რატო არა? რახან ვერ ვხედავ ყველას გონია რომ არ მაქვს შეგრძნება რაღაცეების და თან ცეკვა არ გამომდის
-მაშ რაზე იცეკვებ-კითხა სქუფსმა
-მმმ მოდი თქვენ ჩართეთ ნებისმიერი და მე უბრალოდ რითმს ავყვები
-კარგი,მოდი იყოს ესს-თქვა ვონუმ
(Seventeen-clap 박수)
გოგონამ სიმღერის გაგების თანავე იგრძნო რითმი, და მალევე ცეკვაც დაიწყო, ეს ძალიან უცნაური და თან მოულოდნელი იყო,გოგონა იმდენად თავისთვის ცეკვავდა, ახლა ნამდვილად არ აინტერესებდა ის თუ მის გარშემო 13 ბიჭი იდგა და გაკვირვებული უყურებდა.
ყველასათვის ძალიან მოულოდნელი და ლამაზი იყო მისი შესრულება,შეიძლება ეს ძლიერი სიმღერაა, მაგრამ გოგონამ იმდენად კარგად შეასრულა ყველა გაკვირვებული დატოვა.
ალბათ გასაკვირია არა გოგონა, რომელიც ვერ ხედავს ასე კარგად ცეკვავდეს,ეს მოულოდნელი მაგრამ ძალიან ლამაზი იყოო.
ალბათ ახლა ნამდვილად შემიძლია გითხრათ,რომ ადამიანს ყველაფრის გაკეთება შეუძლია, როგორიც არ უნდა იყოს უბრალოდ მონდომებაა.
ადამიანი თუ მოინდომებს ყველაფერს შეძლებს, არაფრია შეუძლებელი, ყველას შეუძლია ყველაფრის კეთებაა.
YOU ARE READING
Your Voice (Completed)
Romanceსიყვარული მათ შორის ოდესღაც, წლების წინ დაიწყო და მათ მათმა ასეთმა სიყვარულმა დასასრულიც მოუტანა,მაგრამ როგორი?? იმედია ექნებათ მათ კარგი დასასრული და არა ისეთი როგორიც შეიძლება ოდესღაც ვინმეს ქონია... სიყვარულის დასაწყისი სასიამოვნოა, მაგრამ,რომ არ...