Kankuro szemszög 14:00
( magába ) Elhívott ; basszus elhívott de vajon mit akarhat mondani. Remélem nem utál meg nem bírnám ki mennék vissza homokba na de most nem lehetek ilyen szembe kell néznem azzal is ha elutasít hiszen miért lenne meleg szerintem nem viszonozza de nem adom fel.
Ekkor hirtelen Temari és Gaara léptek be az ajtón letörölhetetlen vigyorral az arcukom.
- na mivan hős szerelmes talákája lesz ma a kisherceggel- nézett sunyin Temari miközben egy fésűt és egy haj szárító szorongatott a kezében és nem magának ha jólsejtem
- Temari meg se próbáld- néztem rá kellő komolysággal és nemakarással a szememben de nem nagyon hatotta meg intett gaarának aki a homokjával elfogott pont úgy hogy Temari hozzáférhető a hajamhoz
- nagyon szemetek vagytok ugye tudjátok- néztem rájuk miközben gaara szakadt a röhögéstől Temari meg kuncogva próbálta beállítani a hajamat tűrhető állapotba
Mire készen lettünk 16:00kor Temari elégedetten állt mellettem a tükör előtt miközben nézegettem magam semmi extra nem volt benne csak átlagos de mintha ápoltabb lenne a hajam nem Tom milyen sampont használ de az tuti hogy nem semmi az a cucc
Tökéletes- mondja halkan kuncogva.
Szemét vagy- mondom megjátszva a
duzzogást amitől felnevettünk mind a 3anTemari átölelt; mindig is ők voltak a támaszom amikor volt valami baj de ez most más nem voltak még szerelmi problémáim javarészben csak neki mivel vagy 2 órát tudott csak arról beszélni mennyire szereti Shikamarut ami mostanra boldogsággal tölt el hiszen boldog mivel együtt vannak és szeretik egymást; azóta sokkal energikusabb mint valaha; és én ennek csak örülök; jó boldognak látni.
És persze Gaara!
Sokat segített mostanában.
Amikor gyerekek voltunk nagyon sokat szenvedett apánk miatt de ez már a múlté remélem hogy neki sem nyomja semmi a lelkét és képes meglelni a saját boldogsága útját de velünk bátran elindulhat az de úgy gondolom hogy már ő maga is megtetette az első lépéseket- Köszönjük mindent - mondom majd megölelem őket
- Ez csak alap hogy támogatunk téged- mondta gaara és vissza ölelt
Temari a könnyeivel küszködött de nem nagyon tudta visszatartani a zokogást. De végül erőt vett magán és elkezdett ki lökdösni a szállásunkról
- Indulj már 16:15 van nem fogsz idöben oda érni!!- kilökdösött egészen az ajtóig ahol még intett nekem egyet majd bezárta mögöttem az ajtót.
- Jolvan no para semmi baj nem lesz-próbáltam nyugtatni magam miközben szapora léptekkel indultam a találka helyszínére. A gyomrom mintha dobálták volna a torkom össze szorult mikor megérkeztem. Meg se tudtam volna szólalni ami most nagyobb probléma az hogy hol van Kiba. Ránéztem az órámra 16:42; akkor még van vagy 15 percem. Leültem egy közeli fa árnyékába és felnéztem az égre; a felhők ma is mintha repülnének egymás után az égen úgy fújja őket a laza nyári szellő.
És mit is csinálhat egy fa tövében az ember; szívtam egyet a friss nyári levegőből és Elbóbiskoltam.
De amint aludtam kb 5 percet hirtelen arra leszek figyelmes hogy valaki simogatja arcomat de egyáltalán nem zavart.
Keze olyan puha volt és gondoskodó; cirógatta az arcomat; de ami utánna történt azt még én sem tudom miért tettem az arcom belesimult a tenyerébe.- gyönyörű- suttogta a levegőbe; ezt amint meghallottam lassan kinyitottam a szemem és amit láttam nem hittem a szememnek.....Kiba guggolt előttem keze az arcomon. De ekkor hirtelen lerántotta a kezét és hátrálni akart de leesett a fűre.
- me-meg tudom magyarázni én csak...-De nem hagytam hogy befejezze a mondott mert visszahelyeztem a kezét az arcomra.
- Nagyon jól esett amikor simogattad az arcom- ekkor ránéztem a fülig kipirult Kibára aki továbbra is simogatta az arcomat. Istenem olyan aranyos!!!
- Ka-Kankuro én- kezdett volna bele; én közben küldtem felé egy megnyugtató mosolyt mire ő is elmosolyodott majd elvette a kezét az arcomról és hagyta hogy felüljek.
- én beszélni szerettem volna veled a mai balhéról...igaz az amit Neji mondott? - Reméltem hogy nem rögtön a legelején teszi fel ezt a kérdést de nem titikolhatom tovább előle az igazat...
- Ömm...Igen igaz mivel én; szeretlek téged Inuzuka Kiba!!!- becsuktam a szemem és vártam; hirtelen Kiba megszólalt Valószínűleg nem akarta hogy halljam de mégis meghallottam...
- Hidd el én annál is jobban Kankuro...
Kinyitottam a szemem egy fülig vörös Kibát láttam aki a fejét oldalra fordítva próbálta leplezni hogy zavarban van ami mosolyt csalt az arcomra; odahajoltam hozzá kezem az arcán végigsimítva megállt az állánál hogy magam felé fordítsam a fejét szemében vágy és zavarodottság volt felfedezhető; mégközelebb hajoltam és az ajkaira suttogtam...
- Kötve hiszem...- azzal megcsókoltam
Varázslatos volt ahogy viszonozza és a karjait a nyakam köré kulcsolva húz magához; azt kívántam bárcsak soha ne lenne vége... De mint sok mindennek ennek is vége szakadt.
El váltunk egymástól; kezei még mindig a nyakam körül összekulcsolva; egymás szemébe néztünk ettől mind a ketten tisztára úgy festettünk mint 2 paradicsom; kezemet amivel eddig még támasztotta magam most szép lassan a derekára vezettem...Mire ő elfordította a fejét hogy ne lássam mennyire ég az arca!!!- Látom nagyon élvezed - vigyorogtam
tekintetemet a lenti ékességéhez vezettem majd vissza az arcára...- Sz-szemét- mondta miközben próbált nem rám nézni azokkal a
vággyal teli szemekkel. Derekáról elvettem a kezem majd a combjára raktam míg a másikat a felső testén keresztül felvezettem az arcára...- Nagyon sexy vagy amikor beindulsz ugye tudod!!!- majd oda hajoltam és egy lágy csókot leheltem az ajkaira...
- ideje indulni haza ; 8ra nem ártana otthon lenni- mondtam mire feltápászkodtam és felsegítettem az új pasimat aki mellesleg rohadt jól néz ki vékonyas testalkat lapos izmos felsőtest; fürge lábak kiváló arcformák ; mézédes ajkak; megigéző szemek; cuki kócos rendezetlen haj istenem ez a srác tökéletes!!!Ahogyan ezt így le vezettem magamban észre se vettem hogy itt a kereszteződés ahol elváltak útjaink még utoljára a sötét üres utcában magamhoz húztam egy csókra majd mind 2en elindultunk haza.
Mikor vissza értem Temariék már vártak rám és követelték a beszámolót a történtekről!
Én persze mindent el meséltem. Temari a nagy részében visított mint egy kismalac...!- És hát ennyi volt szóval most együtt vagyunk!- Felyeztem be a beszámolómat nekik.
- Ez olyan KAWAIII- visított Temari miközben már tárcsázott is egy számot.
- Kit hívsz? -kérdeztem
- Hát Lilit és Shikát ki mást ők izgultak a legjobban hiszen tőlük kértél tanácsot is meg a legjobb barátaink!!
- Ti nem is izgultatok?
- Mi tudtuk hogy menni fog! -mondta Gaara miközben Temari nagyban mesélte Shikáéknak mi történt!!!
- Köszönöm hogy vagytok nekem- Mondtam miközben megöleltem mind a kettőjüket!
HELLOKA HOSSZÚRA SIKEREDETT DE NAGYON KATALIN LETT SZERINTEM MINDJÁRT MEGHALOK NA MINDEGY REMÉLEM TETSZETT
Na puszi❤
YOU ARE READING
Naruto CHAT CSOPORT x Reader
HumorEz egy Naruto chat csopii ( mondjuk ez nyilván való) 🤣 Helyesírási hibákért bocsi Csúnya beszéd ( köszönhetjük a karakteremnek és mindenkinek is😁😆) Reader= Nara Lili Előfordulhat 🔞