7.

122 6 1
                                    

Tenten szemszög ( 🔞 )

Fejvesztve rohanok Shikáékhoz; nem akartam hogy ez legyen nem akarom sírni látni hiszen szeretem csak nem tudtam viszonozza e; mostmár nem hinném de nem akarom elveszíteni ha el is legalább ne utáljon elég ha én megteszem helyette. Persze minden oka megvan utálni engem de el kell mondanom neki hogy Szeretem! Ha nem is viszonozza legalább tudom mit érez.
Ezekkel a gondolatokkal érkeztem meg Shikáékhoz; bekopogtam. Nyílt az ajtó és Shikát pillantottam meg; intett nekem hogy halkan menjek be nehogy meghaljon minket. De már késő volt; hirtelen léptek zaját hallottuk és a következő pillanatban egy kisír szemű kócos hajú Lili bukkant elő a lépcső fordulóból. Sohasem láttam még ilyen letörtnek és elkeseredettnek. De amikor megpillantott; újra könnyek gyűltek a szemébe és felszaladt.

- Lili!- kiáltottam utánna és már szakadtam is utánna fel a lépcsőn mikor már majdnem utolértem gyorsan be rohant a szobájába kulcsra zárva maga mögött az ajtót...

- Lili kérlek engedj be meg kell magyarázom valamit...Könyörgök

- Nem kell! Tökéletesen kifejezted  magad akkor is hidd el!

- Nem Lili azokat nem én írtam nem akartalak megbántani nem akartalak eltaszítani én nem tehettem róla...- kicsit vártam de nem jött válasz ezért folytattam.

- Neji meg fenyegetett hogyha nem leszek a barátnője tönkretesz. De nem hittem volna hogy a fenyegetése a te boldogságodba kerülhet így hát elutasítottam. Ezután el lopta a telefonomat és ő írt nektek mindent. Lili én nem akartalak megbántani...

Hirtelen kattant a zár... én óvatosan lenyomtam a kilincset és beléptem a szobába. Lili az ágyon ült és nem szólt semmit; bezártam magam mögött az ajtót és megindultak felé de ő hirtelen felállt és elém sétált. Be lenézett a szemembe; most nem vidám aranyos szemekkel találkoztam; hanem kisírt szomorú meggyötört szemekkel.

- Honnan tudjam hogy nem hazudsz?- kérdezte mire én lemosojodtam és kezemmel le töröltem egy köny cseppet az arcáról

- Akit szeretsz annak sose tudnál hazudni... - mondtam miközben a füle mögé tűrtem egy hajtincset; már meg akart szólalni de a kezeim közé vettem az arát mélyen a szemébe néztem majd megcsókoltam. Nagyon megrémült de miután megnyugodott félve; óvatosan viszonozta. Akkor éreztem igazán hogy boldog vagyok. Miután elváltunk nem tudtam megszólalni csak álltunk egymás előtt a kezem a háta mögött összekulcsolva miközben ő gyengéden hozzámbújt.

- Szeretlek... - mondta

Lenéztem Lilire aki amikor vissza nézett fülig elpirult mire én elmosolyodtam.  Erre mégjobban elpirult és próbálta oldalra fordítani a fejét de nem hagytam neki; túlságosan aranyos amikor zavarban van...

- Ne fordísd el a fejed baba olyan cuki mikor zavarban vagy...

Ekkor támadt egy ötletem...mivel nem volt messze az ágy fel kaptam az ölembe és úgy ültünk le rá. Itt már én is zavarban voltam kicsit de Lili... Paprika piros fejjel ült az ölemben miközben hideg kezemet  a derekára tettem és elkezdték simogatni az oldalát.

- T-Tenten...-Mondta nyögve ami nagyon sexy volt amugy...na de próbáltam visszafogni magam és nem le támadni és magévá tenni khm khm...De sajnos a próbálkozásom kiűlt kicsit az arcomra és hogy jobban idegesítsen elkezdett mozogni az ölemben ami rohadt izgató volt.

- Ah Lili ne... Ahj I-istenem ha-hagyd abba...Csak ennyit tudtam kinyögni. Ő közben kaljánul vigyorgott az ölemben és mozgott tovább; egészen addig amíg erőt nem vettem magamon és magam alá nem tepertem. Így eldőltünk az ágyon én eközben a feje fölé szorítottam mindkét kezét.

- Na mivan drága mostmár te vagy alul...Vigyorogtam miközben néztem  a vergődő Lilit ahogy próbál kiszabadulni a szorításomból kevés sikerrel.

- Tenten engedj el kérlek - kérlelt

- Ó nem nem meg leszel büntetve!- mondom ravaszul miközben letéptem  róla a pólóját és megakadtak a szemem a
mellein amit már csak egy melltartó takart.

- Tetszik mi... - mondta vigyorogva miközben kiszabadította a kezét a szirításomból; és a következő pillanatban már rajtam sem volt póló... De aztán  hirtelen amint rajtam már nem volt póló elkezdte takargatni magát. Először nem értettem miért de aztán rájöttem...

- Ahj baba istenem tudod hogy nem a méret a lényeg...- néztem rá vigyorogva mire ő olyan vörös lett mint egy jól megérett paradicsom.

- mi-mi én ne nem is - próbált mentegetőzni de pontosan tudtam mi a baj...

- Csak tudd hogy engem nem érdekel
mert hidd el nagyon jól nézel ki; fogadd el. - mondtam már én is paprika piros fejjel amit ő egy pimasz vigyorral dílyazott.

- Nicsak Nicsak csak nem elpirult valaki! - mondta pimaszul mire én megemeltem a testét hogy kicsatolhassam a melltartóját.
Már majdnem kicsatoltam amikor valaki kopogtatott az ajtón...

- Lányok nem tom mit csináltok bent de most hívott Tenten anyja hogy menjen haza mert késő van és tényleg mert este 7 óra van. - mondja Shika majd elhalkulrak a léptei; valszeg lement a konyhába.

- Akkor majd később folytatjuk drága... - mondtam miközben búcsúcsókot lehelltem az ajkaira majd felvettem a pólóm és egy ravasz mosoly kíséretében otthagytam az ülő kipirult Lilit az ágyon...

CSUMIII EZ LENNE A MAI RÉSZ ÉRDEKES LETT NA DE MINDEGY HAMAROSAN JÖN A KÖVI
Na puszi❤

Naruto CHAT CSOPORT x Reader Where stories live. Discover now