Kankuro pov.
- Neked mindent el kell baszod?- kérdeztem ingerülten
- Te csak vigyázz a szádra nehogy a végén lyukat teremtsek a tarkódba.- ordított
Itt mindenkibe megállt a vér. A lányokba belefulladttak a meghatottság könnycseppjei, a fiúk arcáról elszállt a boldog mosoly. És most mindenki a pillanatot megtörő Nejit fogyeli, és imádkozik hogy tényleg ne lőjjön agyon vagy szüntesse meg a nyakamban folyó csakravezetékeket akár egy szempillantás alatt. De ekkor Gara megszólalt.
- Nehogy meg merészeld próbálni.
- Nyugodj meg nem a szerelmespár szétválasztásának érdekében vagyok most itt. - közölte
- Akkor mégis miért?- kérdeztem Tenten
- A Nara barátotok miatt, érte jöttem.- mondta, lila szemivel elbambulva még véletlenül sem nézve arra a személyre aki miatt idejött.
De hiszen már senki sem figyelt rá mivel eközben a nézőtér tekintete jobbról balra cikázott a 2 meglepett testvérpár között, azon agyaltam hogy vajon miért kereshette meg a Narák valamejikőjükét.
Temari már mozdult volna legyezőjéért hogy meglendítse kicsit emberünket mikor annak újra kedve támadt beszélni.- HA MÉG EGY LÉPÉST TESZEL AKKOR AZ ÖCSÉDNEK ANNYI!
Ezután már senki sem mert megmozdulni sem kockáztatni a barátjuk és egy születendő gyermek édesapjának az életét. Ám ekkor Neji egy gúnyos mosollyal Lilire emelte a tekintetét majd vigyorogva Sikamarura nézett és tekinete meg is állt a fiún.
- Ha akár egy ujjal is hozzáérsz a hugomhoz nem garantálom hogy életben maradsz.- mondta hangjában dühvel és ökölbe szorított kézzel.
-Akkor még jó hogy miattad jöttem édes.- hangzott a felelet azon az undorító nyállal teli hangján.
Én ezt hallván annyira meglepődten hogy hirtelen megosztottam véleményemet véleményemet talán kicsit hangosan egy ,, mi a fasz " formájában aminek az lett a következménye hogy csak még erősebben nyomta tarkómhoz a fegyverét de természetesen nem csak én voltam az egyetlen aki véleményt osztott ezzel kapcsolatban.
- És ha még talán veled is mennék ami egyenlő a 0-val akkor sem értem mi a frászt kezdenél pont velem.
- Nem szándékozom megosztani veled de azt garantálom hogy velem fogsz jönni!- mondta majd a pisztolyt Ki a felé szegezte, míg a másik kezével a fejemet is felé fordította.
- Ha nem jössz velem a barátod és a születendő gyermeke is meghal!
Erre a fenyegetésre mindenki ismét felkapta a fejét. Tenten és Ino próbálták nem ordítva bőgni velem együtt és már azon voltam hogy elé vetem magam mintsem hogy lássam meghalni. Sika könnyeivel küszködve próbált kimyogni valamit, de a szavak nem jöttek. Lili tehetetlenül állt míg egy pillanatra az arckifejezése teljesen megváltozott.- Veled megy csak Kibát hagyd életben !- válaszolt. A testvére helyett a fenyegetésre
-Na végre! Ennyi ideig gondolkodni ezen!- mondta majd intett Sikamarunak hogy sétáljon oda. Elindult, már majdnem oda is ért de abban a pillanatban fustbomba robbant majd egy pillanattal később 2 piszolylövés, és Neji hangos üvöltése hallatszott.
Mikorra a füst elosztott tisztán kivehető volt Neji alakja aki véző vállal elterülve a földön, Lili és a piszollyal álló Lee aki sajnos pillanatokkal ezután a pisztolyt messzire dobva összeesett mire Gaara nyomban oda is sietett.
- Lee...
- Gaara...te vagy az?- suttogta vért felköhögve, de szemeit végig a fiún tartotta
- Igen ne aggódj mindjárt jobban leszel.- hadarta, Lilire nézett majd Ino társaságában elkezdték gyógyítani.
Ino a szívverés kezdte el stabilizálni míg másikuk a lőtt sebet kezdte el begyógyítani. Hosszasan próbálkoztak normális állapotba hozni a fiút de eléggé megnehezítette a dolgukat az hogy Leenek az elmúlt küldetések egyikén megsérült a tüdeje így a levegővétel még mindig nehézkesen ment neki és jelen helyzetben ez az egyik legrosszabb dolog ami csak történhet.
- Hogy állunk?- kérdezte a már verejtékben fürdő Lili
- Nem tudom stabilizálni ha nem vesz normálisan levegőt! Így le fog állni a szíve! Segíts! - kérlelte barátnőjét
- De ha nem gyógyítom be a sebet elvérzik! Ráadásul a mája is sérült azt kell megoldanom! Ha leáll nem tudjuk visszahozni!
- HA A SZIVE ÉS A LÉGZÉSE LEÁLL AKKOR SEM!- ordibált kétségbeesetten Ino
A többiek is próbálták az éppen gyógyító társaik segítségére lenni. Temari és Hinata próbálták az asztalterítőkkel elállítani a vérzést de sajnos ez a módszer nem vált be. Sasuke éppen Narutot próbálta csitítani aki éppen Tsunade úrnővel üvöltött a telefonba hogy azonnal jöjjön mert hatalmas a baj.
Gaara..ő csak ott ült tehetetlenül és hallgatta hogy a barátja életéért küzdenek. Ekkor Lee tenyerét baráttya könnyel áztatott arcához emelete.
- Gaara ígérj meg nekem valamit!- mondta miközben elmélyedt türkiz íriszeiben.
- Nem nem fogsz meghalni ma még nem!- szipogta majd szemeit újra ellepték a sós könnycseppek
- Ígért meg hogy ezek után is boldog és teljes életet fogy élni akkor is ha már nem lehetek itt melletted... de azt tudd hogy a szívedben végig ott leszek veled és várni foglak odaát.- mondta egy lágy kedves mosoly mellett.
Ettől viszont Garáából kitört a keserves zokogás. Nem akarta elfogadni hogy nem lehet amelett az akit szeret, hogy aki jobbá tette a mindennapjait elmegy és nem látja többet viszont.
- Valamit el kell mondanom neked! És utálom magam hogy nem mondtam el hamarabb és így kell megtudnod de...- a fejét sírva egy pillanatra a haldokló barátja vállára hajtotta majd újból felemelkedett és a fiú fülébe suttogta, halkan de pont elég hangosan és jól értehetően...
- Gyereket várok...tőled-
Ekkor mindenkinek elakadt a lélegzete. Tema arca elé emelte a kezeit és rimánkodott hogy ez csak egy rosszkor elsütött poén legyen de ebben a helyzetben már beszélni is behéz nemhogy viccelődni.Ezt hallván Lee mosolyogva visszasuttogta.
- Akkor vigyázz rá helyettem is...-
Majd elhunyta szemeit és nem szólt többet. Miután ezt Gaara megérezte azonnal ellátottak a fejét, de miután látta lecsukott szemeit és elfehéredett arcát tenyerébe temette a fejét és úgy zokogott tovább. Ino villám gyorsaságal az orrához emelte a fejét.
- Leállt a légzése...- mondta majd szemében könnyek bukkantak elő
- NEM NEM NEM AZ NEM LEHET!- üvölti Lili
- Nem azért jöttem hogy ma elveszítsek valakit !- mondta majd elkezdte formálni a kézjeleket.- Ne csináld....!- Kiabált Sikamaru de a mondatát már befejezni nem tudta. Az utolsó pillanatban amikor a lány már használta volna a technikát Neji hátulról félrelökte majd követhetetlen gyorsasággal ugyanolyan kezjeleket kérdezz formálni.
- Feltámasztás jutsu!- miután ezt kimondta kezeit Lee testére helyezte akinek egy szempillantásra, sebei begyógyultak és visszaállt a légzése. Mindenki értetlenül állt az úgy előtt. Neji holtan fekszik a már formába jött Lee mellett aki mikor meghallotta mi történt először el sem akarta hinni hogy aki konkrét 30 perce megölte az most életét áldozta miatta.
Erre rá Tsunade akinek később Sika és Naruto számolt be az eseményekről. Habár ha elég pontosak akarunk lenni akkor inkább az történt hogy javarészt Naruto mesélt és Sikamaru kiegészitette pár mondattal a fiú aligha érthető mondandóját. De miután Neji elszállítása és a többiek ,,ellátása" megtörtént és a szanitéc csoport távozott és ezután már mindenki a sok stressz miatt csak arra maradt energiája hogy az asztalnál ülve egy pohár pezsgővel ünepeljék a jegyespárt. A felettébb vidám társalgást viszont Temari éles hangja zavarta meg aki beszéd helyett inkább az eddig történeteket pörgette át az agyán.
- Várjunk csak Gaara ( is ) terhes?- állt fel az asztalra csapva.
Itt hirtelen mindenki tekintete Gaarara szegeződött aki a hirtelen ráirányuló figyelemnek köszönhetően egy zavaros igennél és egy boldog mosolynal többet nem kaptunk, de úgy vélem ennyi pont elég is volt ahhoz hogy a hangulatot újra vidámmá és pörgőssé tegye. A lányok hangos visításban törtek ki majd mikor már kissé lenyugodtak arról kezdtek el diskurálni hogy vajon hol lehet a legjobb babaruhákat beszerezni a 2 picinek.
- Azért ennyire nem kell előreszaladni!- mondom majd Leevel az oldalamon elkeztük csitítani a lányok kedélyeit bár kevés sikerrel. Bár ahogyan láttam Kibának és Gaarának nem volt ellenére a dolog. Nos miután ezt is letudtuk Sasuke felállt a helyéről hogy toastot mondjon ami gondolom mindenkit meglepett egy kicsit merthát nem az a beszélős fajta.
- Koccintsunk a friss házaspárunkra és a 2 születendő gyermekre.
Ezek a szavak után végül mindenkinek egyszerre csörrent meg a pohara.SZIASZTOOOOOK
REMÉLEM TETSZETT EZ A RÉSZ IS
SAJNÁLOM HOGY ENNYIT KELLEDT VÁRNOTOK CSAK A FELVÉTELI MIATT NINCS ELÉG IDÖM AZ ILYESMIRE
NO MIND1PUSZILLAK TITEKET🥰🥰🥰🥰
YOU ARE READING
Naruto CHAT CSOPORT x Reader
HumorEz egy Naruto chat csopii ( mondjuk ez nyilván való) 🤣 Helyesírási hibákért bocsi Csúnya beszéd ( köszönhetjük a karakteremnek és mindenkinek is😁😆) Reader= Nara Lili Előfordulhat 🔞