Okul çıkışı kaçarcasına eve gittim. Aslında gerçekten kaçıyorum hem Mora'dan hem de Bonten :d
Eve geldim. Kapının önünde çooook şaşırtıcı bisi vardı. Tahmin edemediniz değil mi? Not.
"Saat 18.30'da xxx'e gel."
Of of of harika canıma veda etme günümüz.
İçeri girdim kraliçe edasıyla yatiyordu. Onu kucağına aldım ve yalandan ağladım.
"Mayle anan ölecek ühü ühü."
Mayle bana malsin amq bakisi attı ve kucağımdan indi.
"COK AYIP BEN SENIN ANANIM"
Sonra mutfağa gittim ve yiyecek bir şeyler aradım. Bulamayınca salona gidip oturdum.
Mayle gelip ayaklarıma sürtününce onu kucağıma aldım.
"Bebisim benim çok tatlısın sen"
Onun o mükemmel mırlamasini dinledikten sonra gitmem gerektiğini farkettim.
Kapiya gittim ayakabilarimi giderken Mayle geldi.
"Ev sana emanet hayatimin anlami aşk bahçem benim" dedim sonda kapiyi kapattım ve adrese gitmeye basladim.
Adrese geldiğimde kimse yoktu. Mal gibi hissediyorum ama sorum değil. 👌😁
Sırıta sırıta otururken beyaz saçlı cüce çocuk geldi. MICKEY.
"Deli misin?"
"Belgeler yanımda değil bilemiyorum."Bunu söylemekle Mikeyin yanındaki Sanzu hafiften güldü.
Mikey Sanzuya bakınca Sanzu eski ciddiyetine geri döndü.
Ran, Rindo, Koko, Kakucho ve Takeomi de gelincee Mikey konusmaya başladı.
"Ben sana daha gördüklerini kimseye anlatma demeden sen gittin polisi aradın."
Ran bunun üstüne konuştu.
"Bu hızın başka nerde var bebeğim."
Sanzu Rana bakıp konumsaya başladı.
"Benim katanam da var sana sokayım mi kazanayı yoksa bir daha Mikeyin sözünü kesmeyecegine söz verecek misin?"
"Tamam Sanzu sakin söz bir daha kesmem Mikeyin sözünü."
Biraz oturduk sonra Mikey Sanzuya döndü.
"O not neydi?"
Sanzu kağıdı çıkardı ve açılmaya başladı.
20÷3=4
"Öhm öhm bu kızı önce 20ye kutlayacağız sonra 3e bölecegiz sonra 4 kez katanalayacagiz"
Sanirim bu gün ölüyorum.
Mikey bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Adın ne?"
Bilmiyor muydu? Kesinlikle biliyordu!
"Alice"
"Pekala Alicia bu gördüklerini herhangi birine anlatır veya bu adresi ele verirsen seni öldürürüm. Bu kadardı gidebilirsin."
Oha yırttım mi lan? Hızlıca kalkıp giderken bir anda durdum. Ve arkamı döndüm.
Herkes bana baktı.
"O notlar gelmeye devam edecek mi?"
Mikey cevap verdi
"Evet bir sorun mu var?"
Yoo ne sorun olabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanto Manji Mikey || Sadece Sen ||
Teen FictionKanto Manji Mikey hikayesi Saplantılı