~5

287 24 11
                                    

Geçmiş söyle neredeyse bir 3 ay.

Neyse neyse çok kızmayın!

Lan bu kitabın konusu neydi ya?

Unuttum ki!

Neyse sallarım ortaya karışık bisiler yani ben maksimum ne yazmış olabilirim ki?

~~~

Onlarla geçen geceki karşılaşmam tam bir fiyaskoydu!

Ama şu anda resmen canımın derdine düşemiyordum. Neden mi?

Çünkü prenses kedim eski mamasindan sadece bir kaç lira daha ucuz aldığım mamayı yemeyi reddediyordu.

"Mayle, canım, bir tanem, güzel yavrum, diğer mamadan yoktu olsa neden almayayım? Hâşâ yavrum boşuna mı param var? Varsa yoksa Mayle ne ister ne yer ne içer diye düşünüp giderlerimi ona göre ayarlıyorum."

Bana hafif tıssladıktan sonra odanın içinde voltalar atan Mayle eşliğinde zil çaldı.

Lütfen bir gün yüzüm gülsün ya! Hızlı adımlarla kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım.

"Mora?" (Unutanlar için hatırlatma okuldaki zorba)

"Şey selam nasılsın diye bir sormak istemiştim."

Heee?

"Canın ucubeni düşünmen ne güzel." dedim sinirle.

"Hey Alice neden öyle diyorsun ben sadece buradan geçiyordum ve halini hatırını sormak istedim."

Bir dakika adımı biliyor muydu?

Hâlâ kapıda olduğumuzdan olsa gerek apartmanın kapısı buyuk bir gurultu ile açılınca ikimiz de oraya döndük.

"Alicia!!!" diyen Mikey'nin sesi doldurdu kulaklarımı.

Hadi ama gerçekten mi? Bir Bu eksikti zaten.

Mora ve Mikey bakışırken sorunu fırsata çevirdi ve kapıyı çat diye kapattım.

Salona yeri gittiğimde Mayle mamayi tabii ki yememişti ve hala sinirliydi.

"Dünya dönüyor Mayle hatta belki şu anda Mikey dışarıda o dünyayı yakıyor da olabilir tabii ama her neyse sen şu mamayı yer misin?" dedim tek nefeste.

Bana cokistiyorsangelsenye bakışlarından atmaya başladığında ise derin bir of çektim. Şaka gibisin resmen Mayle..!

~~~~

SIMDI KUFURLERINIZI BURAYA YAZABILIRSIN IZIN VERIYORUM.

Ve özr dilerim yani bölümü geç attığım için. (Vazoyu kırınca annesinden özür dileyen çocuklar gibiyim şu an djdjdjdjdjsjjs)

Neyse artık bir 3 ay sonra yb atarım bys

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kanto Manji Mikey || Sadece Sen ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin