פרק 1: here we come

245 14 2
                                    

*לפני 11 שנים*

"אם, שון-שון, תתעוררו." פיטר טסלר ליטף את ילדיו והם פקחו את עיניהם לאט. "היום היום הראשון שלכם בגן החדש." שון ואמילי, שכולם קראו לה אם, קפצו בהתלהבות, כאילו הם לא ישנו עד לפני שנייה, וטסו לסלון. אן, אמא של שון ואם, חיכתה להם. היא עזרה להם להתלבש והם אכלו ארוחת בוקר ונסעו לגן.

שון ואם נכנסו לגן בחשש. הם החזיקו ידיים וסרקו את הגן בעיניים. 

ילד אחד עם שיער בהיר מקורזל ועיניים ירוקות חתוליות ניגש אליהם והציג את עצמו. 

"אני טיילר." הוא אמר, "ואתם?" "אני שון." שון עזב את ידה של אם, "ואני אמילי, אבל אתה יכול לקרוא לי אם." 

ילדה אחרת, עם שיער ג'ינג'י ארוך וחלק, הצטרפה אליהם והציגה את עצמה גם. "אני ג'סיקה, אבל אתם יכולים לקרוא לי ג'ס." היא אמרה. (ג'ס בתמונה למעלה)

מאוחר יותר התגלה שטיילר הוא בעצם הבן של החברים הכי טובים של פיטר ואן, מילי ונייט רובינס, וג'ס היא בת דודה שלו, הבת של דין, אח של מילי, ושל אשתו מישל, שהם גם חברים טובים של פיטר ואן. 

במהלך היום שון מצא את עצמו חושב על טיילר כל הזמן, וזה לא השתנה גם כעבור כמה שנים, כשהוא כבר היה מספיק גדול בשביל להבין שהוא אוהב אותו. 

אוהב אותו הכי בעולם, יותר מכל דבר אחר, אבל הוא, טיילר, לא יודע את זה. בשבילו הוא רק החבר הכי טוב שלו.

הבן אדם היחיד שידע ששון אוהב את טיילר הייתה אם. אם הייתה החברה הכי טובה שלו (חוץ מטיילר) והבן אדם שהבין אותו הכי טוב בעולם.

*הווה*

מאז עברו עוד כמה שנים, והיום הם מתחילים כיתה י"א.

"אמילי תתעוררי כברר!" שון בעט בה והיא קפצה. "אתה לא שפוי יא בן שרמוטה!"

שון הסתכל עליה במבט מוזר. לקח לה כמה שניות לקלוט אבל בסופו של דבר היא אמרה "כן, אני מודעת לזה שקיללתי את אמא."

"נו אם, קומי ותתארגני כבר, אנחנו נאחר." "בסדר, אני באה." היא רטנה בעייפות ופיהקה.

הם הלכו לסלון. פיטר ואן חיכו להם שם.

"בוקר טוב יפים שלי." אן חייכה.

"בוקר טוב אמא." פיהק שון.

שון ואם אכלו ארוחת בוקר והלכו לתחנת האוטובוס. טיילר חיכה להם שם. "היי, אם. היי, שון." הוא חייך. "היי, טיילר." אם חיבקה אותו. 

"מה קורה?" חייך טיילר. הוא ושון נתנו כיף והתחבקו. "אני עדיין לא מאמין שאנחנו בי"א." שון הוציא את בקבוק המים שלו ולקח לגימה. 

"לגמרי." אמר טיילר, "אם הייתי צריך לנחש, לאם הייתי נותן כיתה ט' ולך ג'." "ג'?!" שון התעצבן. הוא ניסה להרביץ לטיילר עם התיק שלו, אבל טיילר הצליח להתחמק וצחק. "זה נראה לך מצחיק?! בן זונה." שון ניסה שוב להרביץ לטיילר ללא הצלחה.

treat you better (bxb)Where stories live. Discover now