נ.מ שון
אני עדיין לא מסוגל להאמין שהיום זה יום השנה העשירי שלי ושל טיילר. רק עצם זה שאנחנו אשכרה ביחד עדיין מפתיע אותי.
עדיין מוזר לי להתעורר כל בוקר ולראות אותו לידי (הוא מה זה חמוד כשהוא ישן, כמו תינוק קטן).
והיום אנחנו חוגגים פאקינג 10 שנים ביחד. אני חייב לארגן משהו מיוחד.
אנחנו גרים בדירה די גדולה בדרום העיר, קרוב לבית של ההורים שלו.
עברנו לגור ביחד לפני שנתיים, ומילי ונייט הציעו לקנות לנו וילה משלנו, אבל אני אמרתי שאני מעדיף חיים צנועים יחסית ולשלם על הבית של עצמי, וטיילר הסכים איתי.
אז חסכנו כסף וקנינו את הדירה שאנחנו גרים בה עד היום, וזה היה לגמרי שווה את זה: היו לנו שני חדרי שינה, אחד בשבילנו ואחד לאורחים. הסלון היה גדול והיו בו ספה, שתי כורסאות, שולחן זכוכית עגול ומסך טלוויזיה ענקי. במטבח היו המון ארונות ומגירות, כיריים חשמליים, שני תנורים, אחד גדול ואחד קטן, ומיקרוגל. שולחן האוכל היה לגמרי גדול מדי בשביל שני אנשים, אבל לא היה לנו אכפת. גם ככה החברים שלנו ביקרו אותנו כמעט כל יום. וזהו, זאת בערך הדירה שלנו.
התעוררתי בשעה מוקדמת. לא שמתי לעצמי שעון מעורר כי טיילר היה מתעורר גם והורס את ההפתעה, אבל למזלי פיתחתי כישרון מיוחד להתעורר מתי שאני רוצה בלי שעון (ככה תמיד התעוררתי בזמן כדי להעיר את אם לבית ספר).
הדבר הראשון שעשיתי היה להתקשר לג'ס. ידעתי שהיא תענה כי הבן זוג שלה תמיד יוצא מוקדם לעבודה והיא תמיד מרגישה חייבת להתעורר לפניו כדי שיהיה לה קצת זמן איתו בבוקר.
"מה קורה?" היא ענתה מיד, בדיוק כמו שחשבתי.
"אני חייב שתעזרי לי לכתוב משהו לטיילר לכבוד יום השנה שלנו."
"שמע, אני אשמח לעזור לך, אבל כמו שאתה יודע, זה המקצוע שלי עכשיו, אז אני מצפה לתשלום ראוי."
"ג'ס, זה שאנשים משלמים לך כדי שתנסחי להם דברים לא הופך את זה למקצוע שלך."
"שון, זה שאנשים משלמים לי על משהו שאני אוהבת לעשות לגמרי הופך את זה למקצוע שלי."
"בסדר, נגיד. אבל אני חייב לשלם לך?"
"אני יכולה לעשות לך הנחת חבר, אבל כן, אתה חייב לשלם."
"נו, ג'ס, בבקשה." ניסיתי להתחנן אבל זה לא עבד. "נו, טיילר גם ביקש ממני עזרה והוא הסכים לשלם." שיט. הייתי צריך לדעת שטיילר ידבר איתה.
אבל הייתי חייב לכתוב לו ברכה.
"ומה אם אני לא אשלם לך בכסף?"
"מה אתה מציע?"
"יום כיף בקניון, רק שנינו, ואני משלם על הכל."
YOU ARE READING
treat you better (bxb)
Romanceכמו שאתם יכולים להבין מהכותרת הספר סוג של מבוסס על השיר treat you better של שון מנדס המלך תקציר: שון תמיד אהב את טיילר, החבר הכי טוב שלו, מהרגע הראשון שהוא ראה אותו ועד עכשיו. אבל אף אחד לא יודע את זה. כלומר, אף אחד חוץ משון עצמו ומאחותו התאומה אמי...