אני אומר מראש, זה פרק קצר ותאמת שגם לא כזה חשוב, אז אם בא לכם אתם יכולים לדלג עליו
"שון..."
"עוד חמש דקות אמא..."
"הלוואי שהייתי אמא." אם חייכה ושון נדרך וקפץ. הם היו באוטובוס, בדרך חזרה מבית ספר. טיילר וג'ס לא הפסיקו לצחוק.
"בוא, הגענו לתחנה שלנו, תמשיך לישון בבית." אמרה אם והצטרפה לצחוק.
"סתמו ת'פה." אמר שון וירד מהאוטובוס בעקבות אם וטיילר.
"ביי, חבר'ה." אמר טיילר, חיבק את התאומים והלך לדרכו.
שון פיהק. "לא ידעתי שלקנא באנשים זה כזה מעייף." אם נקרעה מצחוק. "כן, אתה באמת צריך קצת שינה." התאומים נכנסו הביתה ושון ישר רץ למיטה. "מה יש לו?" שאל פיטר. "עזוב, אבוש, הוא סתם עייף." אמרה אם.
"מה כל כל מעייף ביום השני ללימודים?" "באמת שאין לי מושג."
***********************************************************************
אומרים שכשאתה לא מצליח להירדם, מישהו בצד השני חושב או חולם עליך.
באותו לילה טיילר לא הצליח לישון בכלל, וכך גם שון.
הם התהפכו כל הלילה, מחשבות מתרוצצות בראשם. שון חשב על איך הוא היה כל כך קרוב להזדמנות הגדולה של החיים שלו ובריאנה פשוט באה והרסה לו אותה.
טיילר היה הבן אדם בצד השני, זה שלא הצליח לישון. הוא התהפך במיטה ולא הבין למה הוא לא יכול להירדם.
בערך בחצות טיילר החליט לקום ולקרוא משהו. כשהוא היה קטן ולא הצליח להירדם, הוא היה לוקח ספר וקורא אותו בסלון עד שהוא התעייף ונרדם על הספה, והוא החליט לעשות את זה גם עכשיו.
הוא הלך לסלון והופתע לראות את אבא שלו, נייט, שוכב על הספה ורואה סרט בנטפליקס. בהתחלה נייט לא ראה את טיילר, ואז הוא הסתובב, קלט אותו ונבהל. "למה אתה ער?" הוא צעק. "לא יודע." אמר טיילר, "אני פשוט לא מצליח להירדם. ובבקשה אל תגיד לי לנסות שוב."
"הפסקתי עם ה'תנסה שוב' הזה כשהיית בן 6 בערך." צחק נייט. "אתה רוצה להצטרף?" הוא שאל וטיילר הנהן והתיישב לידו. "מה רואים?" הוא שאל. "פרויקט אדם." אמר נייט. "סרט טוב." חייך טיילר.
כשהסרט נגמר טיילר חזר לחדר שלו ונרדם עם חיוך.
YOU ARE READING
treat you better (bxb)
Romanceכמו שאתם יכולים להבין מהכותרת הספר סוג של מבוסס על השיר treat you better של שון מנדס המלך תקציר: שון תמיד אהב את טיילר, החבר הכי טוב שלו, מהרגע הראשון שהוא ראה אותו ועד עכשיו. אבל אף אחד לא יודע את זה. כלומר, אף אחד חוץ משון עצמו ומאחותו התאומה אמי...