פרק 15: מבצע טיילר - חלק ג'

67 3 5
                                    

מילי, נייט, דין, מישל, ג'ס, לילי, קמילה, לוק, אוליביה ובריאנה ישבו בוואן וחיכו בחוסר סבלנות שיקרה משהו. 

"למה הם לא כותבים כלום?" שאל נייט בעצבנות. 

"אולי קרה להם משהו." אמרה מישל בדאגה. 

"אולי לקחו להם את הטלפונים." אמרה לילי. 

"כמו שאני מכירה את אבא שלי, הוא בטוח עשה את זה." אמרה בריאנה. "זה לא טוב." אמרו מילי ונייט כאחד. "ממש לא טוב." הסכימה בריאנה.

"אם כתבה משהו!" קראה לפתע לילי בהתרגשות. "מה היא כתבה?" שאלה ג'ס. מישל הקריאה את ההודעה בקול רם לכולם: "הוא הפריד אותנו מאמא ומטיילר!" 

"הם פגשו את טיילר?" קראה בריאנה בהפתעה.

"בריאנה, אבא שלך בטוח סיפר לך מה הוא מתכנן." אמר דין. "האמת שלא." אמרה בריאנה, "הוא לא סומך על אף אחד במשפחה שלנו. רק על השומרים שלו הוא סומך בעיניים עצומות."

 "איך לא ברחת מהבית עד היום?" שאלה קמילה. 

"תנסי את לברוח מבית שמוקף בשומרים ומצלמות." אמרה בריאנה. 

"היית יכולה פשוט לומר שהלכת לחברה, כמו היום." אמרה אוליביה. 

"עד השנה לא הלכתי לבית ספר בכלל. לא היו לי חברים, שלא לחשוב אפילו על בן זוג." 

"אבא שלך לא שלח אותך לבית ספר?" 

"לא. ועד לפני איזה שנתיים הוא גם בכלל לא הרשה לי טלפון. לא היה לי שום קשר עם העולם שבחוץ, הדבר היחיד שהכרתי זה את אבא שלי החולה נפש ואת אימא שלי ואיאן שתמיד היו שם בשבילי." 

"ותגידי, איך כל העניין הזה התחיל?" התעניינה קמילה. 

"ביום האחרון של החופש הגדול (לא שידעתי אז שזה היה היום האחרון של החופש) הוא הושיב אותי בסלון והראה לי תמונה של טיילר. הוא אמר לי שיש לו משימה בשבילי. הוא אמר שאני צריכה ללכת לבית ספר של טיילר ולהתחבר איתו. להתאהב בו ממש לא היה חלק מהמשימה שלי. אני באמת אוהבת אותו. הזוגיות שלנו אמיתית. או לפחות הייתה אמיתית." בריאנה התחילה לבכות וקמילה קמה וחיבקה אותה.

אחרי קמילה גם ג'ס קמה והצטרפה לחיבוק, ואז לאט לאט זה הפך לחיבוק קבוצתי של כל מי שהיה שם.

"את לא חוזרת לבית הזה." אמרה מילי בהחלטיות. "מצדי אנחנו יכולים לאמץ אותך." 

מילי הסתכלה על נייט, כאילו מבקשת את אישורו לעניין, והוא הנהן. "אני בטוח שגם טיילר יסכים איתנו." הוא אמר.

בריאנה חייכה. "אתם באמת תעשו את זה בשבילי אחרי שחטפתי את הבן שלכם?" 

מילי ונייט החליפו מבטים בחיוך. "לא הייתה לך ברירה. את גדלת בסביבה נוראית. אנחנו נעשה את זה בשמחה." אמר נייט.

treat you better (bxb)Where stories live. Discover now