1.Bölüm kötü gün akşamı sonrası

65 9 9
                                    

Bir yaz akşamıydı ailecek gezmeye gidiyorduk arabayla ben, abim ve kardeşimle şarkı söylüyorduk abim herzamanki gibi söyleniyordu sonra bir anda bir araba karşımıza çıktı ve kaza yaptık . Annem, babam ve kardeşim öldü her yer kan oldu abim ve ben yaşıyoruz ama biyandan korkuyoruz . Bir ev bulup yeni hayatımıza başladık. Okuldakiler beni dışlayıp dalga geçiyorlar sonra bir kaç defa intihara kalkıştım ve abim gördü ve olanları anlatım gece boyunca korktu ve" Bidaha da yapma " dedi. Ben "Tamam" dedim. O gün çok üzgündüm ne saçmalıyordum ben , ben ölürsem abim ne yapar aptal kafam diye söylene söylene yattım. Sabah okula gittim ve o çocuk benle konuşup arkadaş olmak istedi tabi ben hemen " Evet" dedim. Mutluyum artık bir arkadaşım oldu. Eve gider gitmez abime söyliğicem. Ama eve giderken telefonum çaldı açtım abimin iş yeri arkadaşı abime araba çarpıp hastanede olduğunu söyledi çok ağladım ve hastaneye gittim abim yoğun bakımda hastanedeki herkez bana bakıyor ben umursamıyorum. "Abi beni bırakma" dedim. Arkadaşı "İyi olucak abin" dedi. Sonra doktor durumu iyi dedi ben sevindim. Sabah olunca okula gidicem ama biyandan aklımda abimde kalacak oyüzden okul çıkışı abimin yanına gelicem ve sabah olur okula giderim arkadaşım yüzümü asık görür ve nedenini sorar herşeyi anlatırım bana sarılır ve "Senin abin hayatta benim ailemin hepsi öldü" dedi. Ben üzülürüm ve ona sımsıkı sarılırım oda benle çıkışta hastaneye gelir. Abim hayla yatıyordu uyanmasını bekliyorduk ve korkmamam gerektiğini söyledi ve sımsıkı sarıldı ve ben göz yaşlarımı tutamadım ilk defa birisi beni böyle kolluyor bu benim hoşuma gitti. Sonra abim uyandı ve bi anda heyecanla ona bakmaya gittim ama doktorlar bizi almadı ben korkmaya başladım ve beni dışarı çıkartı ve benle baya bi konuştu onuda eskiden dışlıyorlarmış ama aldırış etmemiş ve benim durumumun farkına varıp kendisi gibi olmamı istememiş bu yüzden en iyi arkadaşım o. Sonra abimin yanına gittik ve abimle konuşmaya başladık "Beni korktuğunu ve endişelendirdiğini" söyledim. Akşam olunca abim dediki "Burda kalma arkadaşında kal" dedi. Ben "Önce arkadaşıma sorayım ona göre eyer izin verirse tamam gidip kalırım" dedim. Abim "Tamam" dedi. Ben sormaya gittim ve "Tamam " dedi. Onda kalmaya gittik. 2 gün sonra yaz tatili artık napıcam bilmiyorum . Biz yatmaya başladık yatmaya ben yerde yatıyom o üste yatıyor. Sonra bi anda korkarak uyandım arkadaşım "Ne oldu kötü rüyamı gördün" dedi. Ben"Evet "dedim.Bana sarıldıktan sonra " İstersen benle yat korktuysan"dedi.Ben "Tamam " dedim. Sonra koynunda yattım ve bana sarıldı ve " Ben burdayım kimse sana birşey yapamaz" dedi. Ben yatmaya başladım ve ona sarıldım ve yattık. Sabah olunca okula gittik ve Bana "Aşkın de " dedi. Ben "Tamam bana Belis de " dedim. Aşkın " Tamam" dedi. Çıkışta yine abimin yanına gittik ve durumu biraz daha iyi bu beni mutlu etti ve aşkın dediki "Seni mutlu görmek beni sevindiriyor " dedi. Ve artık yaz tatilindeyiz. İki gün nasılda geçti.

Korkudan Umuda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin