Bugün abimi aradım ve işleri yine çok fazlaydı bende aşkınla evde oturuyordum ve aşkına" Dışarı çıkalım "dedim. Aşkın " Tamam " dedi. Dışarıya çıktık ve dolaşıyoruz bugün aşkın mutlu gibiydi bense normaldim ve aşkına bakıyordum yürürken ona olan duygularım kesindi ama o bana aşık değilse diye düşünüyorum. Açılmak istesemde daha zamanı değil gibi geliyor bana hava çok sıcak bide aşkın hiç terlemiş gibi gözükmüyor du aşkına sordum " Hava sıcak terlemedin mi ? " dedim. Aşkın " Terledim " dedi. "Sen terledin mi? " dedi. Ben " Terledim " dedim. Yürümeye devam ediyoruz bende konu bulamıyorum konu arıyorum tamda bişey söyleyecek gibi oldum direğe anlımı vurdum aşkın hemen bana bakıp " İyi misin " dedi. Ben " İyiyim" dedim. Sonra anlımdan öptü ben dona kaldım. Elimden tutuklu ve yürümeye devam ettik. Sonra aşkının telefonuna mesaj geldi ve baktı .
🔮 Aşk çetesi 🔮
Buğra: itiraf ettin mi Aşkın
Aşkın :HayırBuğra:Niye
Aşkın:
Utanıyorum
Buğra: Sahilde çıkma tekli et
Aşkım: Aklımı mı okudunBuğra : Jdjdjdkfk
Yürümeye devam ediyor bi de yazışıyor dedim " Evde Yazarsın " dedim . Bana " Sahile gideli mi bir gün " dedi. Ben "Tamam" dedim. Sonra gidiyorduk ve sevmediğim biri karşımıza çıktı Ben " Başka yoldan gidelim " dedi. Eve geldik ve sonra Aşkına baktım ve ona karşı aşkım güçleniyor, Aşkın bana baktı utandım ve yüzümü çevirdim . Onu öpmek istiyorum ama utanıyorum. Odaya geçtim uzanıyorum hayla Aşkına nasıl itiraf etsem diye düşünüyorum derken uyuya kalmışım. Rüyamda ailemi gördüm ve hızlıca uyandım ve ağlamaya başladım ve Aşkın geldi " Noldu " dedi. Bende "Ailemi gördüm " dedim. Bana sarıldı ve dudaklarımız birbirine deydi ve öpüştük. Ben hemen dudağımı çektim ve Aşkına "Üzgünüm " dedim ve Aşkın beni yatağa uzandırıp öpmeye başladı ve "Ben senin yanındayım " dedi. Ona sımsıkı sarıldım sonra dudaklarını çekti hemen salona gitti telefonla yazışmaya başladı
🔮 Aşk çetesi 🔮
Aşkın: onu öptüm
Buğra : Ne, nasıl tüm olayı anlat bana
Aşkın : Bi anda uyandı ağlamaya başladı ve öptüm.
Buğra : Woaw
Aşkın telefonu bıraktı ve aşkına sarıldım. Keşke ona sevdiğimi söyleye bilsem ama nerde içimde "Aşkın seni seviyorum " demiyorum ama neye fayda ve aşkına sordum " Ne zaman sahile gidiyoruz diye " sordum. Aşkın " Söylemeyi unuttum yarın sabah gidiyoruz " dedi. Ben şok oldum ve valizimi hazırlamaya başladım. Acaba aşkına itiraf mı etsem neyse orda düşünürüm. Sonra yatma zamanıydı artık bende yerde yatıyordum ve hava çok sıcaktı yattık sabırsızlıkla sabahı bekliyorum. Anne nolursun bırakma beni bu dünya zalim biyer sizinle gelmek istiyorum. Belis oğlum seni yanlız bırakmıyacağız Belis aşkını ne kadar sevdiğini biliyoruz ve ona açıl .
Sonra aniden kalktım ve aşkın yatıyordu şükürler olsun annem de onu çok sevmiştir ve içimden bir ses öyle diyor. Geri yattım. Aşkın "Belis kalk gidiyoruz " dedi. O uykulu halimde kalkıp arabaya bindik neyseki arabada uyudum. Aşkın bana bakıp duruyordu buda beni heyecanlandırdı taki varana kadar vardık ve tek bir yataklık oda ayarlamış dedim " Niye tek odalı yer kiraladın" dedim aşkın " Param buna yeti anca " dedi. Dışarı çıktık hava çok güzeldi sahilde oturdum denizi seyrettim ama ailemle geldiğim anıları hattırladım ve odaya çıkıp biraz dinlenmek istedim o sırada aşkınla karşılaştık aşkın " Nereye gidiyorsun " dedi. Ben " Odaya dinlenmeye gidiyorum " dedim. Aşkın " Akşam kumsala gel sana bi şey diyecem" dedi. Ben " Tamam " dedim. Odaya gidip yatmaya baya uykum varmış.
🔮 Aşk çetesi 🔮Buğra : itiraf ettin mi ?
Aşkın : Hayır
ama akşam itiraf edicemBuğra : saate bak
Aşkın : Lan saat 22 : 00 ne ara oldu ben gidip buna bakıyımBuğra : Tamam
Aşkın yanıma geliyordu bende onun yanıma geliyordu aşkına " Yanımamı geliyordun " dedim. Aşkın " Evet " dedi. Yürüdük bu sefer denizin iyi olduğu yerde kumsalda oturduk ve birbirimize baktık. Gözlerimiz birbirimize baktı ve aşkına " Bana ne söyliyecektin " dedim. Aşkın bana öylece baktı ve " Belis ben senden hoşlanıyorum " dedi. Ben dona kaldım. Aşkın "Belis iyimisin " dedi. Ben " Aşkın bende seni seviyorum " dedim. İkimizde birbirimize baktık ve dudaklarımız birbirine demeye başkadı ve öpmeye başladık birbirimiz. Biraz aşağıda öpüştükten sonra kucağına alıp beni yukarı götürdü yatak odasına. Beni yatağın üzerine bıraktı ve kıyafetlerimi çıkarmaya başladı, tekrar önce başladı dudaklarını ısırıyordum onun ve boynumu öpmeye başladı yavaş yavaş aşağı indi meme ucumu yalayıp, emdi ve ısırdı Aaaaağğğğ diye bağırdım devam etti aşağlara doğru öptü ve beni yüz üstü çevirdi beni ve içime gitmeden önce eliyle deliğimi genişletmeye çalıştı Aşkın diye bağırdım ve Aşkın bana baktı " Aşkın daha fazla ileri gitme " dedim. Aşkın "Noldu yoruldun mu " dedi. Ben " Hayır " dedim. Aşkın devam etti bu sefer ve içime yavaş yavaş girmeye başladı önce hızlı bir şekilde deliğime soktu ve biraz yavaşlayarak içime girmeye başladı onu hissediyorum bu çok güzel bir his içime girdikten sonra beni öpmeye başladı " Seni seviyorum Belis " dedi. "Bende seni seviyorum Aşkın" dedim ve artık bi süre burda kalıcaz dedi bana.
🌈Bu bölüm biraz uzun oldu ama artık Aşkın ve Belis sevgili, diğer bölümde yine aynı yerde yani sahilde yaşadıklarından bahsedecem ve ayrıca geç yayınladığım için özür dilerim.
Not : Buğra Aşkının arkadaşı dır. Ama Belisin abisinin adıda Buğra
Not : Zaman çabuk geçiyor hikayede
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkudan Umuda
RomanceBelis adındaki lise öğrencisinin önce ailesini kaybetip sonra intahar girişimiyle zorbalanan birisiyken birgün Aşkın denen o çocuğun onu koruyup sonra ona aşık olması anlatılıyo kısa bir hikayedir