2. Bölüm Kaza sonrası ve Hislerim

35 8 4
                                    

Artık yaz tatiliydi bu sabah aşkın beni sinamaya davet etti ben "Önce hastaneye gidip abime bakıyım sonra sinemaya gidelim hatta sende benle hastaneye gel ordan birlikte sinamaya gideriz" dedim. Aşkın "Tamam " dedi. Sevindim önce abimin yanına gittik abim iyiydi buna çok sevindi konuştuk bana "Seni sürekli iyi görmek beni mutlu ediyor ve yeni arkadaşında iyi birisine benziyor" dedi. Ben "Aşkın iyi birisi "dedim. Abim aşkının ailesini sordu ben" Ailesini kaybetmiş"dedim.Ama Allah'tan aşkın duyma dı. Abim üzüldü aşkın için Ben "Aşkınla birlikte sinamaya gidiyoruz sonra tekrar gelicem" dedim. Abim "Tamam" dedi. Sonra sinemaya gideriz birlikte bitane filim seçtik zorla bide aşkın diyorki "O filim olmaz bu filim olmaz " diyor. Neyse zorla filime gittik, yerimize oturduk artık filim başladı. Sonra aşkın omzuma kafasına koydu sonra filim bitti ama aşkın uyanmadı ve bekledim ama aşkın bianda uyandı sonra gittik. Dışarıda yağmur yağıyordu aşkına dedimki " Yağmur yağıyor "dedim. Aşkında " Tamam gidelim"dedi. Yürümeye başladık aşkına sordum "Bişey sorucam ama kızma " dedim. Aşkın " Tamam" dedi. Sordum " Ailen nerde " dedim. Aşkın durdu ve üzgün bi bakışla " İntihar ettiler " dedi. Aşkına sarıldım ve aşkın ağlamaya başladı. Sonra hastaneye gittik ve abimle konuşmaya başladık. Sonra eve gittik yine aşkınlarda kaldım. Sonra yattık ama aşkın ağlamaya başladı ve nedenini sordum aşkın " Ailemi özledim " dedi. Hemen yanına gittim ve kucağına uzandı ve dedimki " Ben senin yanındayım seni bırakmıyacağım " dedim. Sonra yattık. Sabah olunca kahvaltı hazırlarken aşkın bana "Bende seni bırakmıyacağım" dedi. Çok mutlu oldum sonra kahvaltı yaptık ardından hastaneye gittik. Baktıkki abim taburcu olmuş ben mutlu oldum. Sonra eve gittik ama abimin artık daha dikkatli olması gerek. Abime çorba hazırlarken bi yandan aklım ve hislerim aşkında kaldı. Sonra çorba içtik ve abim uzandı bende odama gittim ama hayla aşkını düşünüyorum bi yandan sonra yattım. Rüyamda aşkın ile sahilde yürüyorduk ve bana " Ben sana aşığım " dedi. Bende ona " Bende sana aşığım " dedim. Sonra uyandım ve kahvaltı dan sonra aşkınla buluşmaya gidiyordum ama giderken bir gurup beni dövmeye başladı ve o sırada aşkın geldi ve onları dövdü ve bana "İyimisin " dedi. Ben ağlayarak sarıldım aşkına, aşkın bana " Tamam geçti ben burdayım " dedi. Sonra beni ordan uzaklaştırdı ve bana o çocukların kim olduğunu sordu ben " Bilmiyorum herhalde okulda bana zorbalık uygulayanlardır " dedim. Aşkın " Belis niye bana söylemedin" dedi. Ben " Üzgünüm " dedim. Bana tekrar " İyimisin " dedi. Ben " Evet " dedim. Sonra aşkınlara gittim ve yaralarıma baktık biyandan aşkın bana üzgün bakışlarla bakıyordu aşkına " Ben gerçekten iyiyim " dedim. Sonra bianda gözüm karardı ve bayıldım. Aşkın " Belis uyan senide kaybetmek istemiyorum " dedi. Sonra abımı aradı hastaneye gittik. Serum bağlamışlardı sonra aşkın bana " Beni korkuttun " dedi. Ben " Üzgünüm" dedim. Sanırım artık aşkına aşık oldum. Sonra abim de beni sorguya çekti ve onuda korkuttum. " Bir kaç gün aşkınlarda kal" dedi. Ben " Tamam" dedim. Abimin işleri yine fazla olmuş. Akşam aşkın bütün gece başımda durdu. Ben dedimki " Benim için korkma" dedim. Aşkın " Belis sen beni korkuttun bugün " dedi ve " Yatsan iyi olur" dedi. Ben " Tamam ve bugün olanlar için özür dilerim " dedim. Aşkın "Sorun değil" dedi. Sabah olunca aşkın bana bakmaya geldi. Bena içerde kahvaltı hazırlıyordu. Sonra geldi kahvaltı yaptık ve aşkının duygularını merak ediyorum ve sordum " Aşkın bir erkek senden hoşlansa nasıll hissederdin " dedim. Aşkın durdu ve bana baktı " Eğer o kişiyi bende seviyorsam sorun olmaz "dedi. Ben " Tamam " dedim. Sonra dışarı çıktık ve yürüdük biraz hava alalım dedik. Sonra aşkına bakarak gülümsedim çünkü onunla birlikte çok mutluyum bayayürüdük artık akşam oldu ve eve gidip yemek yedik. Sonra yatmaya giddik ve aşkına dedimki "  Sana yük oldum " dedim. Aşkın " Hayır ne saçmalıyorsun sen " dedi. Ben dedimki " Yük oldum gibi geldim" dedim. Aşkın " Hayır " dedi. Sonra yattık.

Korkudan Umuda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin