Sabah oldu ve Aşkın kalktı yanına baktı ama Belis yoktu yerde bir not buldu not da şöyle yazıyordu:
Aşkın senden bunu beklemezdim sana güvenmiştim oysaki ama sende diğerleri gibi çıktın sana mutluluklar dilerim eski sevgilinle sana mutluluklar diliyorum elveda.Aşkın hemen hava limanına koştu. Umarım Belis gitmemiştir diyordu içinden ama gittiğinde Belis çoktan uçağa binmişti. Aşkın hemen Ekimi aradı sonuçta en yakın arkadaşı oydu Belisin.
Aşkın: Ekim ,Belisin yerini biliyormusun
Ekim : Hayır
Aşkın : Peki en çok hangi ülkeye gitmek istiyordu
Ekim aslında söylemiyecekti ama onların birbirine aşık olduğunu ve bebeğin babasının yanında olmasını istiyordu onun için herşeyi söyledi
Ekim: Aşkın , Belis Kore'ye gitti ama adresi var bende 🔺 konumu bide hayırlı olsun
Aşkın : Niye
Ekim: Belis hamile
Aşkın şoka girdi ve hemen onu aramak istedi.
Aşkın: Herşey için sağol
Ekim : Rica ederim
Belis uçakta ve aklından geçirdi şey bebeği ve kendisinin ne yapacağı ama şans Aşkının yüzüne güldü ve uçak durdu ve Aşkın uçağa bindi. Aşkın hemen Belisin yanına oturdu . Belis şaşırdı ve ona sinirlendi. Aşkın " Yavrum niye gidiyorsun burdan " . Belis sinirinden " Çünkü sen beni aldatın " dedi. Aşkın şok oldu ve Belis fotoğrafı gösterdi. Aşkın " Belis bana inan gerçekten böyle bir şey olmadı " . Belis " Neye inanıyım artık dedim sende onlar gibiymişsin yalancı biriymişsin" dedi. Belis ağlayarak tolete gitti. Hemen arkasın Aşkın koştu. Belis yere çöküp ağlamaya başladı. Aşkın hemen konuşmayı denedi ama Belis onu çok sert bir şekilde itti Aşkın kafasını vurdu. Belis " Aşkın iyimisin? " dedi. Ama Aşkın öylece yerde yatıyordu Belis " Yardım edin " dedi. Bir tane doktor varmış hemen geldi ve baktı. Ardından ambulans geldi. Belis eskiden dövüş sanatlarını yapıyordu. Belis ' de Aşkınla birlikte gitti. Aşkın uyandığında Belis " Aşkın özür dilerim " dedi. Aşkın " Tamam sorun değil ama seni aldatmadığımı kanıtlayacam" dedi. Hemen Akşını aradılar ve itiraf etti. Belis ve Aşkın birbirlerine sarıldılar. Aşkın " Ama Kore'ye gidip bebeğimiz için yeni bir yuvamız olsun " dedi. Zaten artık mezun oldular o yüzden istediklerini yapabiliyorlar. Belis " Bencede en iyisi bu " dedi. Artık onları yeni bir hayat bekliyordu. Hava limanı onlara ücretsiz bir bilet verdi çünkü uçakları uçmuştu. Aşkını bir anda biri aradı ve Akşı'nın öldüğünü söyledi. Aşkın şok oldu ve Beliste şok oldu nasıl öldüğünü sorduğunda kimse bilmiyor gizemli bir şekilde ölmüş. Aşkın "Artık yapacak birşey yok "dedi. Aşkın" Güzelim artık yeni sayfa açalım mı? " dedi. Belis" Evet"dedi. Birbirlerine sarıldı. Artık uçağa bindiler Kore'ye gitmek için. Artık yeni bir hayat , yeni bir ülke ve en önemlisi artık onlar bir aile oldular. Ama Belis hayla Akşının nasıl öldüğünü düşünüyor. Aşkın boşver onun nasıl öldüğünü . Belis "Önceden niye ondan ayrıldın". Aşkın " Beni bırakıp başka bir adama gitti. Ama artık sen ve küçük bebeğimiz var bu benim için daha önemli. " dedi. Belis mutlu oldu çünkü onu birisi önemsiyordu. Aşkın" Artık yeni yer yeni ev, yeni hayat " dedi ve artık yeni hayatları başkadı.
Artık yeni hayata başlıyacaklar diğer bölüm nolucak bakalım inşallah seversiniz bölmü 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkudan Umuda
RomanceBelis adındaki lise öğrencisinin önce ailesini kaybetip sonra intahar girişimiyle zorbalanan birisiyken birgün Aşkın denen o çocuğun onu koruyup sonra ona aşık olması anlatılıyo kısa bir hikayedir