Hoseok'un yanına gittim "n'aber" dediğinde güldü "iyi, sen" dediğinde "çok iyi" dediğimde kaşlarını kaldırdı "nedeni varmı?" dediğinde kafamı salladım "evet, birazdan güzel bir kızı öpücem" dediğimde kaşlarını çatarak "anlamadım, kimi öpüceksin?" dediğinde yaklaştım.
"Şimdi" diyerek yanağını öptüm, geri çekildiğimde kaşlarını çatarak "of yoongi" dediğinde omuz silktim "ne, güzel bir kızı öptüm işte" dediğimde güldü.
Bahçede kimse yoktu, yaklaşarak parmağımı dudaklarına koydum "buradanda öpebilirim, istermisin?" diyerek sırıttım, elimi itti "saçmalıyorsun" dediğinde kaşlarımı çattım "neden saçma olsun?" dediğimde güldü "seni biliyorum yoongi, bugün biri ertesi gün başka biri" dediğinde yutkundum.
Ama sen teksin, geri çekildim "anladım" diyerek kalktım, spor salonuna girdim, jungkook'un yanında oturdum, jungkook "ne oldu?" dediğinde kafamı salladım "bir şey olmadı" dediğimde sarıldı.
Namjoon geldi "ne oldu" dediğinde kafamızı salladık "bir şey olmadı" dediğimizde güldüm, namjoon'da gelerek sarıldı.
Sınıfa girip sırama oturdum, hoseok geldiğinde sıraya uzanarak gözlerimi kapattım, namjoon saçlarım ile oynadı "ne oldu güzelim" dediğinde kafamı salladım "sonra" dediğimde kafasını salladı.
Okul bok gibi geçmişti resmen.
Eve geldik, üstümü değiştirdim, yatağıma uzanarak yastığıma sarıldım, kapım açıldı, jungkook ve namjoon yanıma oturdular, jungkook "anlat hadi" dediğinde derin bir nefes aldım.
"Okulun tescilli lezbiyeniyim" dediğimde kafalarını salladılar, yutkundum "herkes beni biliyor, tek bir kişiye bağlı kalmaktan nefret ederim" dediğimde jungkook "hızlı ol" dediğinde göz devirdim "of be" diyerek kalktım.
"Hoseok'a 2 yıldır aşığım ama korkağın tekiyim işte, o'da bana güvenmiyor" dediğimde gözlerim doldu, namjoon saçlarımı öptü "üzülme yoongi hallederiz" dediğinde kafamı salladım "nasıl?" dediğimde jungkook "benim kuzen var ya Cristina onun ile kıskandır hoseok'u , kabul edeceğine eminim, tam bir gay, lez shiper" dediğinde kafamı salladım "teşekkür ederim kook" dediğimde güldü.
Namjoon "hazırlan ozaman biraz gezelim" dediğinde kafamı salladım "film izlesek?" dediğimde kafasını salladı "oda olur" diyerek kalktı, elimi tutarak kaldırdı.
Aşşağı indik, jungkook film seçerken namjoon mısır patlatıyordu, bende yastık ve battaniye alarak yerimizi hazırladım.
Namjoon mısırlar ile geldi, yerleştik, jungkook film'i başlattı.
Yarın okulumuz yokmuş gibi geç saat'e kadar film izledik.
Yoongi'nin sfatül eşgal 🥺🥺