2

419 26 15
                                    

Bugün hoseok daha bir güzeldi sanki, crop, mini etek giymiş, saçlarını iki yandan toplamıştı, etek yerine kot pantolon giyerdi aslında ama bugün etek giymişti, bari benim gibi altına eşoftman giyseydi.

Kıpır kıpırdı, taehyung "hoseok eteğin açılıyo otur" dediğinde güldüm, korumacı abi, taehyung'dan 3 dakika sonra hoseok doğmuştu.

Bende etek giymesini sevmiyordum, güzel bacaklarını açıkta bırakıyordu, hoseok "yah sanane eteğimden" dediğinde göz devirdim, jimin "taehyung haklı, otur" dediğinde kollarını bağladı, jimin ve jin'de o'nun abisi gibi davranıyorlardı.

Jin "karışmayın benim güzelime" dediğinde hoseok gülerek "konuş jin" dediğinde jin hoseok'un beline ceketini bağladı "böyle daha iyi" dediğinde hoseok göz devirdi "cidden, söyliyecek kelime bulamıyorum size" dediğinde güldüm, minik sincap.

Jimin "ben eşoftman bulurum giyersin" dediğinde hoseok "yah hayır" dediğinde taehyung "hoseok sinirleniyorum" dediğinde hoseok kafasını eğdi "ben gidiyorum" dediğinde kafalarını salladılar, jin "eteğine dikkat et" dediğinde hoseok göz devirip sınıftan çıktı.

Bende arkasından çıktım "pişt" dediğimde bakmadı "hey hoba" dediğimde durdu, o'na hep hoba derdim, bana döndü "ne var" dediğinde omuz silktim "hiç yalnızdım, sıkıldım" dediğimde göz devirdi "ne yapa bilirim yoongi, git dolaş" dediğinde kafamı salladım "beraber dolaşalım" dediğimde arkasını döndü.

Beline kolumu sardım "hadi beni kırma" dediğimde güldü "ben mi seni kırıcam, komik, ben sen değilim yoongi" dediğinde yutkundum "evet, ben değilsin, o yüzden benimle gel" dediğimde kafasını salladı.

Çıplak belini okşarken geziyorduk öylece, bir kaç kişi hoseok'a bakıyordu, sinir ile onlara baktım, namjoon ve jungkook birilerini dövücekti anlaşılan.

Hoseok'u kendime çektim "rahatsız değilmisin , etekten" dediğimde kafasını salladı "hayır, neden olayım ki" dediğinde omuz silktim "fazla kısa, dizine kadar gelse neyse de baldırlarını bile kapatmıyo"  dediğimde güldü "yoongi senin gibi eşoftman'mı giyiyim" dediğinde kafamı salladım "olabilir, daha rahat" dediğimde güldü.

Eğildim "gülme" dediğimde göz devirdi "cidden uyuzsun" dediğinde bende güldüm "hmm belki, sen yinede gülme" dediğimde kafasını salladı.

Ayrıldık, sınıfa girdim, jimin "al hoseok'a olur, ipde var ayarlar" dediğinde gülerek sırama oturdum, cidden arkadaşlık ilişkileri çok iyiydi.

/

/

sope : beenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin