"günaydın malteselerin en güzeli!"
san olabilecek en coşkulu şekilde yeosang'ın sınıfına girdiğinde henüz ilk dersin bile başlamadığı ana baba günü olan sınıf bir anda buz kesip sustu. herkes tüm dikkatini gözde choi san'a vermişken yeosang yok olmanın yollarını arıyordu.
maltese mi? bu sahiden de fena utanç vericiydi. kim birine maltese diye seslenirdi? hem de onun gibi kaslı, erkeksi birine?
san yüzündeki güleç ifadeyle en ön sırada oturan yeosang'ın yanına geldi. yeosang bir türlü başını kaldırmayınca olduğu yerde eğilip dirseklerini sıraya koydu.
yeosang merakla ne yapacağını izlerken san gözlerinin kaybolduğu o tipik tebessümüyle yüzüne baktı.
"selam da mı vermeyeceksin? o kadar çok mu bozuldun bana?"
yeosang dudaklarını birbirine bastırıp başını sağa sola salladı yavaşça. "bozulmadım ki hiç. selam sana da."
san her zaman yaptığı gibi onu ısırma dürtüsüne zar zor engel olarak biraz daha yaklaştı. şimdi çenesini sıraya koymuş, parmaklarını yüzünün iki yanından sıraya bastırmıştı.
"trip atmanı bile ciddiye alamıyorum maalesef. hâlâ çok şirinsin."
yeosang hayretle gözlerini kırpıştırırken arkasındaki öğrencilerin fısıldamaya başladıklarını hissetti.
eh, choi san'ın kim olduğunu az çok biliyordu. bu yüzden sırasına bir şeyler koyan kişinin o olduğunu söylediklerinde başta inanmadı. ancak herkes aynı şeyi söylemeye başlayınca utana sıkıla buna bir son vermek için sınıfına gitmişti. ancak herkesle bağırtılar eşliğinde gülüşüp duran san, onunkinden çok farklı bir dünyada yaşıyor gibiydi. pıtış pıtış geri sınıfına dönerken ona nasıl ulaşacağını bilmeyerek iyice tedirginleşmişti. neyse ki çocuk popülerdi de numarasını bulmak kolay olmuştu.
"niye sınıfa geldin? mesaj atsaydın."
"bu sefer bizzat gelip vermek istedim. sıraya koyunca kızıyordun hem." san elini cebine attı. hemen sonra yumruk şeklinde geri çıkardı.
"hadi tahmin et, içinde ne olduğunu."
yeosang düşünür gibi yaptı. "bilmiyorum ki. ne var?"
san sırıtarak avucunu açtığında bir anahtarlık çıktı. beyaz tüylü bir köpekti bu, maltese köpeği! yeosang anlamayarak anahtarlığa bakmaya devam ederken san, "ne?" dedi düşmüş sesiyle. "bunu da mı sevmedin ya?"
yeosang hızlıca başını sağa sola salladı bu sefer. "hayır, hayır. çok güzel." hemen san'ın elinden anahtarlığı kaptı. "hatta çantama takayım, çok sadeydi zaten biraz renklenir."
ifadesiz yüzü tekrar aydınlandı san'ın. "sonunda be! sonunda verdiğim bir şeyi cidden sevdin! o kadar mutluyum ki şu an seni öpebilirim!"
san gereğinden fazla yüksek sesle konuşuyordu ve ayağa kalkmıştı. yeosang onun gerçekten dediği şeyi yapacağından endişe ederek, "sakinleş san," diye fısıldadı sırasında kıpırdanarak. "lütfen. herkes bize bakıyor."
san zaferle kaldırdığı ellerini anında geri indirip eski pozisyonuna geçti. birkaç saniye yüzü asılsa da hemen sonra, "harbiden sevdin değil mi?" diye devam etti neşeyle.
yeosang başını aşağı yukarı salladı bu sefer. san rahatlayarak iç çekerken yeosang yüzünü yere indirdi hafif bir tebessümle. anahtarlık hâlâ avucundaydı. sımsıkı tutmaya devam ederken gerçekten çantasına takarsa nasıl duracağını düşünüyordu.
teneffüs bittiğinde san el sallayarak sınıftan çıktı. sonraki teneffüs sınıftaki çocuklarla maç yapacakları için gelemeyeceğini söylediğinde yeosang üzülse de ona bolca şans diledi.
.
yeosang
san
hani sırama bir şeyler koymayı bırakacaktın
yine YUMURTA var sıramda...san
neeeee
ama
BEN Bİ ŞEY KOYMADIM
HANGİ DENSİZ O
HANGGGGİ ÇKÜZ
BİR TEK BEN SENİ BESLEUEBİLİEM
KİM HA JİMyeosang
hmmm
gerçekten sen koymadın mısan
İKİ GÖZÜM ÖNĞME AKSIN BEN KOYMADIM YA
YEME BEMCE BÜYÜ YAPMIŞTIE BELKİyeosang
haşlanmış yumurtaya mı...san
ZEHİRLİ SE OLANİLİE
TARİHİ GEÇMİŞ OLDUĞI İÇİN YEŞİL FALAN DA OLMUŞ OÖABİLİİİEE🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤢🤮🤢🤮😷😷🤮🤮yeosang
hayır san bir şeyi yok gibi gözüküyorsan
YEOSAAANG DUW
YİCEK MİSİM CİSSWN
YEME YA😭😭😭😭😭😭😭
HANİ KASLARINA BİE TEK BEN KATKI SAĞLAYACAKTIMyeosang
.. öyle bie şeyin sözünü ne ara verdim sansan
YA YEME İŞTW
ÇÖPE AT
KİM GETİRSİ BİLMİYLESUN BİLEyeosang
sorarım yanımdakilere
seni dw o şekilde tanımıştım
belki bu yumurtayı koyan da iyi biridirsan
ya
of
HAYUE YANİ SENLE ARKADAŞ OLMAK İSTİYOSA BAŞKA Bİ YOL BULANİLİE
NİYW BEMİM YÖNTEMLWEİMİ ÇALIYOSUN🙄🙄😒😒😒😠😠😠😠😠😠😠
ÇOK SİMİRLWMSİÖ ŞU AN YEME ONU YEOSANFyeosang
yemek istesem ne yaparsınsan
YA SWN YUMURTAYI BİŞE SEVMİYOSUN NİYE BU KADQE İNAT ETTİN ACABAyeosang
şey
aslında seviyorumsan
NNNNNNNNNEEE🙀🙀🙀
AMA NEFRWR WDERİM DEMİŞTİN
HATTA BEN KEMSİMİ SUÇLAMOŞTOMyeosang
ne
ya
şöyle kisan
SEN HİÇ BÖYLE KISA KISA MESAJLAR ATMAZSIN🙀🙀🙀🙀
GERÇEKTEN DE BENİ KANDIRDIN MIyeosang
seni tanımıyordum bile san
niyetini bilmiyordum
ve en sevdiğim besini getirmen çok şüpheli gelmiştisan
YA SALAKKDMJSIWN GRERÖEKTKW
DELİRİCWM
EN SWBDİĞİN Mİ ŞAKA MISIN SEN CİVCİV KAFAAAAyeosang
en sevdiğim evet
ama bu yumurta biraz garip kokuyor
sanırım gerçekten atacağımsan
HAYIE HAYATIMIN AŞKI HAYIRRRRR😽😽
YUMURTAYI SEBİYPSAN YİYEBİLİRSİN İSTEDİĞİN KADAE SAÇLAMAAAAA😻😻😻😻😻💗💗yeosang
emin misin
ama şey
ben attım bile çoktan😔san
eminim gğzelim
NE
NEDWNyeosang
sen getirmediğin için herhalde
pek canım istemedi
yani, dediğim gibi
kokuyordu...san
🥺🥺🥺🥺🥺🥺
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭yeosang
ya sansan
canımın içi
BEN pek İYİ SEĞİLİM
sonea yazıcqm snawyeosang
ne oldu san
öğün mü atladın
başın kı dönüyorsan
yko bwneikm
sıcak vursu galiba
gelcm benyeosang
hoşuna mı gitti söylediğim şe|
peki
dikkat et kendinesan
SEN DE DİKKAT ET DĞNYANIN EN KASLI EN HÜÇLÜ CİVİCİİİİ😽😽😽😽😽😽😽✨✨💞✨💘💞✨✨✨😽✨😽😽💞💘😽.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
time of love
Fanfiction[sansang] okul korosunun baş solisti choi san ve dünya tatlısı olduğunu düşündüğü kemanist kang yeosang.